Dat zou ik helemaal niet erg vinden. Villain kan scratchen als de beste! Maaruh, Villain staat toch niet op HB?wrote:Dat HHZ en Mc Villain even van rol gaan wisselen op Hard BassHHZ achter de mic, Villain achter de draaitafels
Het was een deal op Twitter. Benieuwd of beide heren er ook echt de ballen voor hebben
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.htmlwrote:Dat zou ik helemaal niet erg vinden. Villain kan scratchen als de beste! Maaruh, Villain staat toch niet op HB?wrote:Dat HHZ en Mc Villain even van rol gaan wisselen op Hard BassHHZ achter de mic, Villain achter de draaitafels
Het was een deal op Twitter. Benieuwd of beide heren er ook echt de ballen voor hebben
State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records 
netjes, mooie aanwinst vind ik persoonlijk!!!wrote:State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records
Adaro:
My new solotrack almost finished for the A2 records album, will be called "The Haunter of the Dark". And dark it shall be!!!! ;-)
My new solotrack almost finished for the A2 records album, will be called "The Haunter of the Dark". And dark it shall be!!!! ;-)
ja idd back to the basics en Our remedy vond ik toch vette mainstream hoorwrote:State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records
Adaro:
oeh erg benieuwd naar hopelijk is deze beter als Hit you with that bang shit
kan niet wachten op dat A2 records album trouwens
-
A
Our Remedywrote:State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records
Dus Adaro is ook getekend bij A2?wrote:Adaro:
-
A
Ja, collab met Ran D
Maar solo wist ik niet
Artiesten
2-Sidez
Adaro
Alpha²
Beat Providers
Pulse
Ran-D
Rems
2-Sidez
Adaro
Alpha²
Beat Providers
Pulse
Ran-D
Rems
-
A
Bedankt, maar nu weet ik het welwrote:Maar solo wist ik niet
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 18 days ago
Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.
A2 album komt in maart, dus nog paar weekjes wachten.
Wanneer komt er een live act?wrote:Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.
EDIT: ik weet het misschien al, daar hadden ze een filmpje over toch, over die Alias?
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Deel je kennis, show us tha moveeeehwrote:Wanneer komt er een live act?wrote:Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.
EDIT: ik weet het misschien al, daar hadden ze een filmpje over toch, over die Alias?
Dat die liveact/alias voor hun 2 er komt was al wel bekend. Filmpje volgens mij niet...
haha ik zei ook "volgens"mij, ik heb het iig ergens gezien of gehoortwrote:Dat die liveact/alias voor hun 2 er komt was al wel bekend. Filmpje volgens mij niet...
Word zowizo wel vet die live act
Vraag me af op welk feest ze dat eerst gaan doen.
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
La Chronique du Chat et du Chien nu in web kwaliteit en remastered te downloaden is:
http://meta4recordings.bandcamp.com/alb ... t-du-chien

http://meta4recordings.bandcamp.com/alb ... t-du-chien
Die live-act zijn ze op dit moment mee bezig. Maar het gaat nog wel even duren (zomer/einde van de zomer) voordat ze ermee beginnen. Ze moeten nog een naam bedenken, website bouwen & tracks produceren.wrote:Volgens mij was dat nog nergens bekend gemaakt... word iig wel vetwrote:Wanneer komt er een live act?wrote:Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.
Kijk er nu al naar uit! Gaat heel gaaf worden denk ik.
wist je dat tatanka ook weer met wat nieuwe shit komt 
twitter TBY:
twitter TBY:
Denk dat we die op Hardbass gaan horenListening 3 new traxx from Don Valerio Mascellino aka Tatanka
Oehh dat klinkt goed
Tatanka's plan was om minder maar beter te gaan produceren, ben benieuwd wat eruit komt.
Dat is zeker goed nieuws, over het algemeen vind ik Tatanka echt een van de betere producers!wrote:wist je dat tatanka ook weer met wat nieuwe shit komt
twitter TBY:Denk dat we die op Hardbass gaan horenListening 3 new traxx from Don Valerio Mascellino aka Tatanka
Mag ook wel weer wat vaker op feesten geboekt worden die kale
Ik kijk zo zwaar uit naar die live-act van Ran-D & Adaro.
Dat moet gewoon n eindbaas act worden.
Dat moet gewoon n eindbaas act worden.
Geen idee of dit iemand al wist?

Bron: Twitter/Technoboy

wrote:Geen idee of dit iemand al wist?
"Prophet-CD''
1, 2, 5 en 6 zijn erg lekker. 3 en 4 ken ik volgens mij niet! Maar sowieso al een lekkere release dit hoor!