Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Dat HHZ en Mc Villain even van rol gaan wisselen op Hard Bass :P HHZ achter de mic, Villain achter de draaitafels :P Het was een deal op Twitter. Benieuwd of beide heren er ook echt de ballen voor hebben :)


Dat zou ik helemaal niet erg vinden. Villain kan scratchen als de beste! Maaruh, Villain staat toch niet op HB? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 08:21 
 

Chukkels schreef:
Diageo schreef:
Dat HHZ en Mc Villain even van rol gaan wisselen op Hard Bass :P HHZ achter de mic, Villain achter de draaitafels :P Het was een deal op Twitter. Benieuwd of beide heren er ook echt de ballen voor hebben :)


Dat zou ik helemaal niet erg vinden. Villain kan scratchen als de beste! Maaruh, Villain staat toch niet op HB? :huh:


http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 09:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records :)


netjes, mooie aanwinst vind ik persoonlijk!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adaro:

My new solotrack almost finished for the A2 records album, will be called "The Haunter of the Dark". And dark it shall be!!!! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records :)

ja idd back to the basics en Our remedy vond ik toch vette mainstream hoor :thumbup:

Adaro:

My new solotrack almost finished for the A2 records album, will be called "The Haunter of the Dark". And dark it shall be!!!! ;-)

oeh erg benieuwd naar hopelijk is deze beter als Hit you with that bang shit :)
kan niet wachten op dat A2 records album trouwens :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 10:45 
 

dawasiknie schreef:
State of Emergency nu officieel heeft getekend bij MoH-records :)

Our Remedy :thumbsup:


Intervention schreef:
Adaro:

My new solotrack almost finished for the A2 records album, will be called "The Haunter of the Dark". And dark it shall be!!!! ;-)

Dus Adaro is ook getekend bij A2?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:45 
 

Ja, collab met Ran D :P Maar solo wist ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Artiesten

2-Sidez
Adaro
Alpha²
Beat Providers
Pulse
Ran-D
Rems
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 12:52 
 

Almighty schreef:
Maar solo wist ik niet

Bedankt, maar nu weet ik het wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:17 
 
Hardtraxxer

Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.

A2 album komt in maart, dus nog paar weekjes wachten. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.

A2 album komt in maart, dus nog paar weekjes wachten. :drool:


Wanneer komt er een live act? :huh:


EDIT: ik weet het misschien al, daar hadden ze een filmpje over toch, over die Alias?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:47 
 
Artiest

Kevin-Raw schreef:
Pantermaat schreef:
Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.

A2 album komt in maart, dus nog paar weekjes wachten. :drool:


Wanneer komt er een live act? :huh:


EDIT: ik weet het misschien al, daar hadden ze een filmpje over toch, over die Alias?


Deel je kennis, show us tha moveeeeh
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat die liveact/alias voor hun 2 er komt was al wel bekend. Filmpje volgens mij niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 13:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Dat die liveact/alias voor hun 2 er komt was al wel bekend. Filmpje volgens mij niet...


haha ik zei ook "volgens"mij, ik heb het iig ergens gezien of gehoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word zowizo wel vet die live act :D Vraag me af op welk feest ze dat eerst gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 14:32 
 
Hardtraxx Elite

La Chronique du Chat et du Chien nu in web kwaliteit en remastered te downloaden is:

http://meta4recordings.bandcamp.com/alb ... t-du-chien

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 16:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Kevin-Raw schreef:
Pantermaat schreef:
Er komt een live act van Ran-d Vs Adaro onder een andere alias.

A2 album komt in maart, dus nog paar weekjes wachten. :drool:


Wanneer komt er een live act? :huh:


EDIT: ik weet het misschien al, daar hadden ze een filmpje over toch, over die Alias?


Volgens mij was dat nog nergens bekend gemaakt... word iig wel vet :P


Die live-act zijn ze op dit moment mee bezig. Maar het gaat nog wel even duren (zomer/einde van de zomer) voordat ze ermee beginnen. Ze moeten nog een naam bedenken, website bouwen & tracks produceren.

Kijk er nu al naar uit! Gaat heel gaaf worden denk ik. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 17:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wist je dat tatanka ook weer met wat nieuwe shit komt :D

twitter TBY:
Citaat:
Listening 3 new traxx from Don Valerio Mascellino aka Tatanka

Denk dat we die op Hardbass gaan horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oehh dat klinkt goed :) Tatanka's plan was om minder maar beter te gaan produceren, ben benieuwd wat eruit komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
wist je dat tatanka ook weer met wat nieuwe shit komt :D

twitter TBY:
Citaat:
Listening 3 new traxx from Don Valerio Mascellino aka Tatanka

Denk dat we die op Hardbass gaan horen :)

Dat is zeker goed nieuws, over het algemeen vind ik Tatanka echt een van de betere producers!
Mag ook wel weer wat vaker op feesten geboekt worden die kale :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 21:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik kijk zo zwaar uit naar die live-act van Ran-D & Adaro.

Dat moet gewoon n eindbaas act worden. :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen idee of dit iemand al wist?
Afbeelding

Bron: Twitter/Technoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

BadToTheBone schreef:
Geen idee of dit iemand al wist?
"Prophet-CD''

Bron: Twitter/Technoboy

:love:
1, 2, 5 en 6 zijn erg lekker. 3 en 4 ken ik volgens mij niet! Maar sowieso al een lekkere release dit hoor!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 23:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Crypsis
Citaat:
Still busy preparing live-act #HardBass It's going to be MASSIVE!! A lot of new track's [:-)
Vorige  1 ... 705, 706, 707, 708, 709, 710, 711 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen