Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
DjThePitcher Luc van Veghel
Busy with a re-amp of I JUST CAN'T STOP..! We just can't stop baby...! ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Citaat:
DjThePitcher Luc van Veghel
Busy with a re-amp of I JUST CAN'T STOP..! We just can't stop baby...! ;-)

oeh toch wel beetje benieuwd naar vond I Just Can't Stop toch erg vette plaat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:20 
 

Teknizion schreef:
Citaat:
DjThePitcher Luc van Veghel
Busy with a re-amp of I JUST CAN'T STOP..! We just can't stop baby...! ;-)

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Citaat:
DjThePitcher Luc van Veghel
Busy with a re-amp of I JUST CAN'T STOP..! We just can't stop baby...! ;-)

Het origineel was echt heel vet. Hoop niet dat ze 'm verneuken :/

Zoveel mogelijk heel laten van 't origineel met een hardere kick zou perfect zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz met een nieuwe track bezig is?!

HHZ Twitter: To the studio, to continue recording vocals.
HHZ Twitter: Yesss! I wrote the hook for a new track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!

het lijkt wel of Ran-D het hele alpha2 records album produceert :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
het lijkst wel of Ran-D het hele alpha2 records album produceert :D


Dat zou nii verkeerd zijn! :thumbup:
moet wel een dubbel-album worden.. beat providers zouden ook met zo'n 6 tracks kome (alsk t goed herinner)..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!


Waarom Syndrome als je zo'n vette stem als Ran-D hebt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 15:18 
 

Wesz91 schreef:
Intervention schreef:
het lijkst wel of Ran-D het hele alpha2 records album produceert :D


Dat zou nii verkeerd zijn! :thumbup:
moet wel een dubbel-album worden.. beat providers zouden ook met zo'n 6 tracks kome (alsk t goed herinner)..


Miss zijn het wel 2 cd's!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.


bron? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.


:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.


ja in duitsland ja xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.


bron? :P

http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.


bron? :P

http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.html


Yup :yes: :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Dakpan schreef:
Maximum schreef:
Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!


Waarom Syndrome als je zo'n vette stem als Ran-D hebt. >.<


Een keer wat anders noemen ze dat :P


Sample dan wat uit een film ofzo maar geen Syndrome :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

Sample dan wat uit een film ofzo maar geen Syndrome :cry:

Idd, Syndrome is heldig op feesten, maar z'n uitspraak is toch echt niet goed genoeg voor tracks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 17:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Citaat:
Preparing HC026 Deepack and Josh & Wesz - Ei met Ui ! :D Keep an eye out for next weeks episode of @TitaMagicShow !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Kevin-Raw schreef:
Chukkels schreef:
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. :/

En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.


bron? :P

http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.html

En dat ik daar ook ga draaien :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
En dat ik daar ook ga draaien :yay:

Ik verwijs even naar je Avatar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 18:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Dit: :P

djbrennanheart:
inspiration comes with the right energy!!

Jesse016:
@djbrennanheart Uitmelken to the bone he, wanneer komt light the fire btw ?

djbrennanheart:
@Jesse016 zeer spoedig!!:-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 19:10 
 

Trainfreak schreef:
Dit: :P

djbrennanheart:
inspiration comes with the right energy!!

Jesse016:
@djbrennanheart Uitmelken to the bone he, wanneer komt light the fire btw ?

djbrennanheart:
@Jesse016 zeer spoedig!!:-)

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Trainfreak schreef:
Dit: :P

djbrennanheart:
inspiration comes with the right energy!!

Jesse016:
@djbrennanheart Uitmelken to the bone he, wanneer komt light the fire btw ?

djbrennanheart:
@Jesse016 zeer spoedig!!:-)

:lol:


Hahaha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2011 00:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat HHZ en Mc Villain even van rol gaan wisselen op Hard Bass :P HHZ achter de mic, Villain achter de draaitafels :P Het was een deal op Twitter. Benieuwd of beide heren er ook echt de ballen voor hebben :)
Vorige  1 ... 704, 705, 706, 707, 708, 709, 710 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen