DjThePitcher Luc van Veghel
Busy with a re-amp of I JUST CAN'T STOP..! We just can't stop baby...! ;-)
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
oeh toch wel beetje benieuwd naar vond I Just Can't Stop toch erg vette plaatwrote:DjThePitcher Luc van Veghel
-
S
wrote:DjThePitcher Luc van Veghel
Het origineel was echt heel vet. Hoop niet dat ze 'm verneukenwrote:DjThePitcher Luc van Veghel
Zoveel mogelijk heel laten van 't origineel met een hardere kick zou perfect zijn
Headhunterz met een nieuwe track bezig is?!
HHZ Twitter: To the studio, to continue recording vocals.
HHZ Twitter: Yesss! I wrote the hook for a new track.
HHZ Twitter: To the studio, to continue recording vocals.
HHZ Twitter: Yesss! I wrote the hook for a new track.
Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!
het lijkt wel of Ran-D het hele alpha2 records album produceertwrote:Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!
Last edited by Intervention on , edited 1 time in total.
Dat zou nii verkeerd zijn!wrote: het lijkst wel of Ran-D het hele alpha2 records album produceert
moet wel een dubbel-album worden.. beat providers zouden ook met zo'n 6 tracks kome (alsk t goed herinner)..
Last edited by Wesz91 on , edited 2 times in total.
Waarom Syndrome als je zo'n vette stem als Ran-D hebt.wrote:Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!
-
S
Miss zijn het wel 2 cd's!wrote:Dat zou nii verkeerd zijn!wrote: het lijkst wel of Ran-D het hele alpha2 records album produceert
moet wel een dubbel-album worden.. beat providers zouden ook met zo'n 6 tracks kome (alsk t goed herinner)..
Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap. 
En dat alleen HHZ en PP draaien en niet B-Front en al die andere.
bron?wrote:Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap.
wrote:Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap.
ja in duitsland jawrote:Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap.
http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.htmlwrote:bron?wrote:Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap.
Yupwrote:http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.htmlwrote:bron?wrote:Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap.
Sample dan wat uit een film ofzo maar geen Syndromewrote:Een keer wat anders noemen ze datwrote:Waarom Syndrome als je zo'n vette stem als Ran-D hebt.wrote:Ran-D Twitter: Now working at Hardstyle.com with @derroedy, tonight i will dive into my lab to work on the collab with mc da syndrome, the one for the A2 Records album!
Idd, Syndrome is heldig op feesten, maar z'n uitspraak is toch echt niet goed genoeg voor trackswrote:
Sample dan wat uit een film ofzo maar geen Syndrome
Preparing HC026 Deepack and Josh & Wesz - Ei met Ui !Keep an eye out for next weeks episode of @TitaMagicShow !!!
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
En dat ik daar ook ga draaienwrote:http://partyflock.nl/party/196741:Hardbass.htmlwrote:bron?wrote:Wist je say Hardbass op 11 februari is en niet op 12 februari? En nee, ik maak geen grap.
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Ik verwijs even naar je Avatarwrote: En dat ik daar ook ga draaien
Dit: 
djbrennanheart:
inspiration comes with the right energy!!
Jesse016:
@djbrennanheart Uitmelken to the bone he, wanneer komt light the fire btw ?
djbrennanheart:
@Jesse016 zeer spoedig!!:-)
djbrennanheart:
Jesse016:
djbrennanheart:
-
S
wrote:Dit:
djbrennanheart:
Jesse016:
djbrennanheart:
Hahahawrote:wrote:Dit:
djbrennanheart:
Jesse016:
djbrennanheart: