Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Nice, hoop ook dat het aan de korte kant is. Dan lijkt het groter (denk ik).


Is ook korte kant, volgens Chukkelz (volgens gezichtboek)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Is aan de korte kant. Check Gezichtboek van B Twee S


Waar zie jij dat staan dan? Weer zo'n gevalletje mei 2011? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribblers schreef:
Almighty schreef:
Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full


Vette Stage!


PLEASE laat het op de korte kant zijn... :D


Dat wou ik ook gaan posten! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Dat ik nog altijd wacht op de Feestfabriek dvd.

Met die code kreeg je het volgens de mail eind januari binnen.


Ik wacht er ook nog steeds op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 19:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tracklijst van Kodex van het weekend op Heroes of Hardstyle:

1.) Kodex - Heroes Of Hardstyle
2.) Kodex - Psyko Punkz Mashup
3.) Hardstruction - On The Run
4.) Waverider - Be As One
5.) Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
6.) Showtek - Puta Madre
7.) Unknow - Smack My Derb
8.) Southstylerz - Pounding Senses (Kodex Remix)
9.) Donkey Rollers - Followers
10.) Max Enforcer & Frontliner - On The Go
11.) Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
11.) Zatox - Gangsta Choirs
12.) Kodex - Daimonic
13.) Jack Of Sound - Youre Next
14.) Kodex - Paranormal Activities
15.) Crypsis - Nackt
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 19:32 
 

Titatovenaar schreef:
Tracklijst van Kodex van het weekend op Heroes of Hardstyle:

1.) Kodex - Heroes Of Hardstyle
2.) Kodex - Psyko Punkz Mashup
3.) Hardstruction - On The Run
4.) Waverider - Be As One
5.) Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
6.) Showtek - Puta Madre
7.) Unknow - Smack My Derb
8.) Southstylerz - Pounding Senses (Kodex Remix)
9.) Donkey Rollers - Followers
10.) Max Enforcer & Frontliner - On The Go
11.) Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
11.) Zatox - Gangsta Choirs
12.) Kodex - Daimonic
13.) Jack Of Sound - Youre Next
14.) Kodex - Paranormal Activities
15.) Crypsis - Nackt


had beter verwacht maar zeker niet slecht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 19:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Tracklijst van Kodex van het weekend op Heroes of Hardstyle:

1.) Kodex - Heroes Of Hardstyle
2.) Kodex - Psyko Punkz Mashup
3.) Hardstruction - On The Run
4.) Waverider - Be As One
5.) Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
6.) Showtek - Puta Madre
7.) Unknow - Smack My Derb
8.) Southstylerz - Pounding Senses (Kodex Remix)
9.) Donkey Rollers - Followers
10.) Max Enforcer & Frontliner - On The Go
11.) Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
11.) Zatox - Gangsta Choirs
12.) Kodex - Daimonic
13.) Jack Of Sound - Youre Next
14.) Kodex - Paranormal Activities
15.) Crypsis - Nackt


Geen download? :oh: :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tuneboy
Citaat:
New technoboy's website!!!!!! www.technoboy.it Check it out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Odyssee schreef:
Dat ik nog altijd wacht op de Feestfabriek dvd.

Met die code kreeg je het volgens de mail eind januari binnen.


Ik wacht er ook nog steeds op..


same here
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:34 
 
Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Tuneboy
Citaat:
New technoboy's website!!!!!! http://www.technoboy.it Check it out!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Alweer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alweer? Er staat dat de vorige 2 jaar geleden is. Maarja, vind hem niet echt veel verschillen van de vorige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Alweer? Er staat dat de vorige 2 jaar geleden is. Maarja, vind hem niet echt veel verschillen van de vorige.

Idd, beetje het zelfde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kijk echt nooit op websites van Dj's :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Jolle nooit op dj websites kijkt? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 22:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wist je dat ik dat nog niet wist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:12 
 

Antraxus schreef:
Wist je dat ik dat nog niet wist xd


Wist je dat ik nog niet wist dat jij dat nog niet wist xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Antraxus schreef:
Wist je dat ik dat nog niet wist xd


Wist je dat ik nog niet wist dat jij dat nog niet wist xd


Offtopic,

OT hier onder de streep :):
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat er in die streep nog gaatjes zitten zodat je de onzin-wist je datjes er nog net doorheen kunt wringen?
Ontopic onder deze dan maar xd :

_________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat jullie allemaal fakking irritant zijn xd

Kan die Technoboy de volgende keer niet een paar nieuwe nuttige previews erop gooien als ie zn site open gooit.
Ik wil Dial T For TNT gvd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Wist je dat jullie allemaal fakking irritant zijn xd

Kan die Technoboy de volgende keer niet een paar nieuwe nuttige previews erop gooien als ie zn site open gooit.
Ik wil Dial T For TNT gvd!

Uhh die staat er toch op?
Onder TNT ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bedoel een release snuggere Henk(jan) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 23:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ahaaa :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Tracklijst van Kodex van het weekend op Heroes of Hardstyle:

1.) Kodex - Heroes Of Hardstyle
2.) Kodex - Psyko Punkz Mashup
3.) Hardstruction - On The Run
4.) Waverider - Be As One
5.) Marcel Woods - The Bottle (Showtek Remix)
6.) Showtek - Puta Madre
7.) Unknow - Smack My Derb
8.) Southstylerz - Pounding Senses (Kodex Remix)
9.) Donkey Rollers - Followers
10.) Max Enforcer & Frontliner - On The Go
11.) Human Resource - Dominator (Slim Shore Remix)
11.) Zatox - Gangsta Choirs
12.) Kodex - Daimonic
13.) Jack Of Sound - Youre Next
14.) Kodex - Paranormal Activities
15.) Crypsis - Nackt


ik vind de tracklist toch wel erg vet...vet dat hij ook wat oudere tracks gebruikt :thumbsup:
ben benieuwd naar 8 en 12 :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 12:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ruthless opent trouwens op Hard Bass van 10 tot 11 :)


Bron? En wat gaatie dan draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2011 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Chukkels schreef:
Ruthless opent trouwens op Hard Bass van 10 tot 11 :)


Bron? En wat gaatie dan draaien?


gezichtsboek van Bee 2 Es ,
Vorige  1 ... 703, 704, 705, 706, 707, 708, 709 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen