Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/

Ran-D Twitter: @djrandofficial Marilyn Manson vocals op "The New Shit" ? 11 minutes ago in reply to djrandofficial : no,did vocals myself!

Dat was natuurlijk ook wel te verwachten, hij heeft zo'n vette stem. Waarom zou hij andere vocals gebruiken? snap hem wel. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:16 
 

Josh & Wesz hebben weer een keiharde nieuwe track a la Let's Get Durty :thumbsup:. Alleen nog geen naam...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Josh & Wesz hebben weer een keiharde nieuwe track a la Let's Get Durty :thumbsup:. Alleen nog geen naam...

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nice, krijgen we zaterdag wel te horen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 16:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

erg benieuwd naar die Ran-D & Alpha2 collab :woot:
Digital Punk zal ook wel weer vette track maken...khoop Beholder of B-Front :P
en Josh & Wesz kan me altijd wel boeien en vind Lets Get Dirty toch er lekker dus ff afwachten wat dat gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Alpha2 & Ran-D - The New Shit was erg lekker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.. ik een kaartje heb weten te bemachtigen voor hard bass :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 18:10 
 

G1LL schreef:
.. ik een kaartje heb weten te bemachtigen voor hard bass :D !

nice :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:11 
 
Hardtraxx Addict

G1LL schreef:
.. ik een kaartje heb weten te bemachtigen voor hard bass :D !


Hoezo had je nog geen kaartje voor Hard Bass?!!? :huh:
Dacht je dat het niet uitverkocht zou raken? Zou ik best snappen hoor.
Ken genoeg mensen die wel wilde maar tot het laatste wachten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 20:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. ik nog een kaartje voor hardbass zoek :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 21:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

MRTN schreef:
.. ik nog een kaartje voor hardbass zoek :cry:


Dat hoort in offtopic :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 22:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee in vraag & aanbod :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 02:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeksemad schreef:
stefaneke schreef:
Josh & Wesz hebben weer een keiharde nieuwe track a la Let's Get Durty :thumbsup:. Alleen nog geen naam...

:drool:

Lets get Durty = :love: Grote verwachtingen hier voor! Heb zin in Hard Bass :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:37 
 

Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full


Vette Stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full


:thumbsup: Ben benieuwd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 15:45 
 
Artiest

Heb er zin in gek wejoooooww :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat ik nog altijd wacht op de Feestfabriek dvd.

Met die code kreeg je het volgens de mail eind januari binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full


Vette Stage!


PLEASE laat het op de korte kant zijn... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full

There was an error loading this page, please try again

al een paar x -.-
straks nog maar een x proberen

edit: doet et alweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full


Vette Stage!


Jah mooi al die stoeltjes >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:20 
 

The Skribblers schreef:
Almighty schreef:
Atraxisz schreef:
Ze zijn begonnen in het Gelredome, Hardbass: http://twitpic.com/3xe2iw/full


Vette Stage!


PLEASE laat het op de korte kant zijn... :D

^^ Zie je zaterdag wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is aan de korte kant. Check Gezichtboek van B Twee S

Ruthless opent trouwens op Hard Bass van 10 tot 11 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Is aan de korte kant. Check Gezichtboek van B Twee S

Ruthless opent trouwens op Hard Bass van 10 tot 11 :)

xd Ik moest gewoon nog ff nadenken bij gezichtboek :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2011 16:39 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Nice, hoop ook dat het aan de korte kant is. Dan lijkt het groter (denk ik).
Vorige  1 ... 702, 703, 704, 705, 706, 707, 708 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen