Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dank u voor de les Nederlands en Engels, nu terug over naar de orde van de dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

WZY schreef:
Citaat:

HighVoltageSysX High Voltage by djbfront
Wow! The 2nd track with @djbfront 's gonna be hard and 'mysterious'..! Prepare for a change, if you ask me! Bazinga...!!!!! :-D


:thumbup:

HIGH VOLTAAAAGEEEEEEE (L) Hopelijk het 'Bombs Away' sfeertje van 'vroegâh' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

....

10 K Likes op Facebook: http://www.facebook.com/pages/The-Gemin ... 1079336361, The Geminizers - Become a God Free
Bron: Tita @ Hyves :P

Hehe.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:53 
 

Oxbow schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
marsiascout schreef:

De Noisecontrollers zijn toch duidelijk met zn 2en, dus nee het klopt niet. Je zegt toch ook niet The Alpha Twins is unleashed, maar are?


Ze zijn een groep, maar er is maar 1 Noisecontrollers, dus dat is enkelvoud.
Voorbeeld:

"De groep zijn naar Arnhem gegaan."
"De groep is naar Arnhem gegaan."

Ondanks dat groep bestaat uit meerdere personen zeg je is, want er is maar 1 groep.


Er is ook maar 1 VN (groep) en dat is wel altijd meervoud.
Als duidelijk is dat er maar 1 ding mee bedoeld wordt zoals, NS (Nederlandse Spoorwegen) Quick Boys (Sportclub) dan is het enkelvoud. Bij Noisecontrollers is het dus meervoud want het bestaat duidelijk uit 2 (bij live act 3) verschillende personen die je ook alle 2/3 bedoelt als je Noisecontrollers zegt. Noisecontrollers is dan een overkoepelende naam, net als bij de VS, de VN en B en W. Daarom moet het werkwoord dus in meervoud worden geschreven :D


Wat is het nou, is of zijn xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 19:55 
 
Artiest

Oxbow schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
marsiascout schreef:

De Noisecontrollers zijn toch duidelijk met zn 2en, dus nee het klopt niet. Je zegt toch ook niet The Alpha Twins is unleashed, maar are?


Ze zijn een groep, maar er is maar 1 Noisecontrollers, dus dat is enkelvoud.
Voorbeeld:

"De groep zijn naar Arnhem gegaan."
"De groep is naar Arnhem gegaan."

Ondanks dat groep bestaat uit meerdere personen zeg je is, want er is maar 1 groep.


Er is ook maar 1 VN (groep) en dat is wel altijd meervoud.
Als duidelijk is dat er maar 1 ding mee bedoeld wordt zoals, NS (Nederlandse Spoorwegen) Quick Boys (Sportclub) dan is het enkelvoud. Bij Noisecontrollers is het dus meervoud want het bestaat duidelijk uit 2 (bij live act 3) verschillende personen die je ook alle 2/3 bedoelt als je Noisecontrollers zegt. Noisecontrollers is dan een overkoepelende naam, net als bij de VS, de VN en B en W. Daarom moet het werkwoord dus in meervoud worden geschreven :D


Ik dacht altijd dat Engels en Nederlands in deze regels wel hetzelfde waren, maar kan zijn dat het in het Engels iets anders is, het is immers niet mijn moedertaal :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
is niet mijn moedertaal vriend :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Lajsen schreef:
DBSTF: Podcasts of all our sets on XQDBSTF online available from now: check twitter.com/dbstf


http://feeds.feedburner.com/qdancepodcast


Waarom geen Thilo & Evanti ertussen of Alphaverb? :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, Alphaverb zou ik nog wel eens terug willen horen, mijn god wat een beestenset was dat :D Zelden zo hard uit men dak gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 20:52 
 
Hardtraxxer

Edwinn schreef:
freddyadu8 schreef:
Lajsen schreef:
DBSTF: Podcasts of all our sets on XQDBSTF online available from now: check twitter.com/dbstf


http://feeds.feedburner.com/qdancepodcast


Waarom geen Thilo & Evanti ertussen of Alphaverb? :(

is toch meestal dat ze alleen de setjes van de blackbox opnemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 21:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Geen idee of het al ergens gezegt is geworden maar:

Pulse @ Hyves WWW schreef:
Na een lange tijd volgende week de studio weer in... Soon more info :D

Hopen op 2-Sidez en dan Normansland en God releases :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hymn schreef:
Geen idee of het al ergens gezegt is geworden maar:

Pulse @ Hyves WWW schreef:
Na een lange tijd volgende week de studio weer in... Soon more info :D

Hopen op 2-Sidez en dan Normansland en God releases :drool: :drool: :drool:

Dat zal wel niet gebeuren...

Waarschijn gaat ie gewoon een nieuwe "opzet" maken voor het 2-sidez project.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2011 23:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

djrandofficial

On the way to takens. @bioweaponmusic also joined to party :) will play Ran-D & Alphatwins collab tonight, it's called 'the new shit' ;)

ofterwijl: weer een nieuwe track voor het A² records album :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 00:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/

Nee idd. Ben voor de rest wel benieuwd! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 00:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga m zo horen :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 00:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ga m zo horen :love:

Opnemen? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 03:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/

welke heeft dat dan al? ben erg benieuwd naar het nummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 06:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/

welke heeft dat dan al? ben erg benieuwd naar het nummer!

Out with a bang
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 06:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

.. Die nieuwe nummers van titan echt zo hard zijn :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
.. Die nieuwe nummers van titan echt zo hard zijn :worship:


Heeft die meer nieuwe dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 11:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Maximum schreef:
dawasiknie schreef:
The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/

welke heeft dat dan al? ben erg benieuwd naar het nummer!

Out with a bang


En The New Shit van Neophyte.

Volgens mij zijn er wel meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Carnifex - For the New Shit

Dj_Digital_Punk Digital Punk
Can't wait to hit the studio this week with ... ........ ;-)

The Beholder waarschijnlijk :P Maar Max Enforcer zou ook kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 13:58 
 
Hardtraxx Veteran

.. Phrantic vandaag een track heeft weggegeven?

Phrantic feat. Morphex - Dedicated
Link: http://www13.zippyshare.com/v/29050254/file.html
Bron: Facebook Phrantic
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 14:03 
 
Artiest

Jolle schreef:
Carnifex - For the New Shit

Dj_Digital_Punk Digital Punk
Can't wait to hit the studio this week with ... ........ ;-)

The Beholder waarschijnlijk :P Maar Max Enforcer zou ook kunnen.

beholder heeft hij net 2 tracks mee klaar, denk niet dat ze weer de studio in gaan eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2011 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
The New Shit? Toch hopelijk niet wéér met Marilyn Manson vocals :/

Ran-D Twitter: @djrandofficial Marilyn Manson vocals op "The New Shit" ? 11 minutes ago in reply to djrandofficial : no,did vocals myself!
Vorige  1 ... 701, 702, 703, 704, 705, 706, 707 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen