Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
The-Prelude schreef:
Dat ik baal dat ik bijna 18 ben en In Qontrol is gestopt :cry:

loudness! of black ^^


Knockout/MoH/Loudness/Black zoveel keuzes in April! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The-Prelude schreef:
Dat ik baal dat ik bijna 18 ben en In Qontrol is gestopt :cry:

Oké. Dit kan de volgende keer in de wist-je-dat offtopic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Ik vanavond een setje ga maken "Dedication to 2005-2008"

Ik heb al wel een aantal nummers in gedachte die ik o.a wil gebruiken (speakafreak, angel, just a detail, part of the hard, crystal, Octavius Augustus, en nog wat meer) Maar als iemand nog een fijne suggestie heeft kan die mij een pm sturen en dan zal ik kijken of die nog in het setje past! (alleen nummers uit de periode van 2005 tot 2008) Mag melodieus, mag hard en mag rauw.. maakt mij niet uit.. zolang het maar geen jump is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:42 
 
Artiest

Blazed schreef:
Nikkel schreef:
Intervention schreef:
oeh heel erg vet als Tommyknocker met album komt :thumbsup:
maar idd zoals Darksymphony zegt lijkt wel of dit het album jaar wordt :)


Dat zal het ook echt wel worden:
Hardcore:
- Mad Dog
- Tommyknocker
- Neophyte
- Angerfist (geen bron)


Hardstyle:
- Frontliner
- TNT
- Toneshifterz
- Bioweapon
- Digital Punk
- A2 Album (wel geen artiesten album, maar goed...)
- Headhunterz
- The Machine

Dat was het wel zo'n beetje denk ik (wat al is bevestigd, toch?)
Ik wil tenslotte niemand op het verkeerde spoor brengen. ;)

Edit:
Hardstyle:
- JDX


Jawel, dat was aangekondigt in de eerste of 2de MOH Podcast.


en ook bij ons in de studio tijdens de FearFM Awards Show ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:42 
 
Artiest

p-stylez schreef:
... Ik vanavond een setje ga maken "Dedication to 2005-2008"

Ik heb al wel een aantal nummers in gedachte die ik o.a wil gebruiken (speakafreak, angel, just a detail, part of the hard, crystal, Octavius Augustus, en nog wat meer) Maar als iemand nog een fijne suggestie heeft kan die mij een pm sturen en dan zal ik kijken of die nog in het setje past! (alleen nummers uit de periode van 2005 tot 2008)


lowriders - Pimp my ride :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

tommetjeuh schreef:
The-Prelude schreef:
Dat ik baal dat ik bijna 18 ben en In Qontrol is gestopt :cry:

loudness! of black ^^


Knock out & Loudness zwz op het programma :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 16:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Nikkel schreef:
DarkSymphony schreef:
je kan ook wel verwachten dat Showtek weer met een album komt..


Is nog niets van waar (ik heb niks gehoord i.i.g.) en misschien is het niet eens hardstyle...

ik zei ook: Verwachten. ;)
ik heb ook niks gehoord hoor,, maar aangezien ze al 3 albums hebben (of 4) kan je wel verwachten dat ze dit jaar met ng een album komen.
en ja of het nou Hardstyle is ofniet, is het blijft een album.


er komt inderdaad een showtek album in 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
p-stylez schreef:
... Ik vanavond een setje ga maken "Dedication to 2005-2008"

Ik heb al wel een aantal nummers in gedachte die ik o.a wil gebruiken (speakafreak, angel, just a detail, part of the hard, crystal, Octavius Augustus, en nog wat meer) Maar als iemand nog een fijne suggestie heeft kan die mij een pm sturen en dan zal ik kijken of die nog in het setje past! (alleen nummers uit de periode van 2005 tot 2008)


lowriders - Pimp my ride :)

Dies wel fijn al vind ik de a kant beter, misschien kijken of ik een mashupje kan maken. oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 16:29 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
DarkSymphony schreef:
Nikkel schreef:
Is nog niets van waar (ik heb niks gehoord i.i.g.) en misschien is het niet eens hardstyle...

ik zei ook: Verwachten. ;)
ik heb ook niks gehoord hoor,, maar aangezien ze al 3 albums hebben (of 4) kan je wel verwachten dat ze dit jaar met ng een album komen.
en ja of het nou Hardstyle is ofniet, is het blijft een album.


er komt inderdaad een showtek album in 2011


Klopt, hebben ze zelf aangekondigd. Kijk er iig naar uit, ze hebben een leuk stijltje gecreëerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:13 
 
Artiest

p-stylez schreef:
TheDizZorder schreef:
p-stylez schreef:
... Ik vanavond een setje ga maken "Dedication to 2005-2008"

Ik heb al wel een aantal nummers in gedachte die ik o.a wil gebruiken (speakafreak, angel, just a detail, part of the hard, crystal, Octavius Augustus, en nog wat meer) Maar als iemand nog een fijne suggestie heeft kan die mij een pm sturen en dan zal ik kijken of die nog in het setje past! (alleen nummers uit de periode van 2005 tot 2008)


lowriders - Pimp my ride :)

Dies wel fijn al vind ik de a kant beter, misschien kijken of ik een mashupje kan maken. oid.


eerste helft van Pimp My Ride ... en dan de 2e helft Don't get Back :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Donkey Rollers Twitter:

Citaat:
Yes!!!!! Almost 1000 followers!!!!! At 10.000, we'll do a special Twitter remix of 'Followers'!!!!! RT! lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat noemen ze onder water steken haha. Maw ze vinden zulke acties onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:33 
 
Hardtraxx Addict

Titatovenaar schreef:
er komt inderdaad een showtek album in 2011


@ DarkSymphony: Ik heb niks gezegd! :P

Leuk als het er komt, misschien wel iets waar ik naar ga uitkijken, weet ik wel zeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nvm wou pm :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 01:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Showtek
Citaat:
We will have our own dance valley stage this year!! Dutch: http://bit.ly/heVmbW:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 01:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik net een imo hele dikke Wildstylez-geinspireerde mash-up heb gemaakt? Zal te horen zijn in m'n volgende set... heb alleen geen idee wanneer die set komt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vannacht beetje aan het kloten geweest in Ableton

Citaat:
Bezig met een lekkere mashup! Lowriders - Pimp My Ride / Dont Get Back (Isaac Remix)(P-Stylez Mashup).. Te horen in mijn volgende setje "Dedication to 2006/2008"! Klinkt lekker! (Tipje van DiZzorder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 12:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wist je dat Fusion af en toe wat ouwe platen opnieuw als WEBs uitbrengt, met nu ook de Radio Edits (niet echt interessant) en soms een nieuwe mastering of remix?
Kijk hier maar eens naar:
http://www.junodownload.com/products/he ... 693998-02/
http://www.junodownload.com/products/mo ... 652050-02/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 12:53 
 
Artiest

QonFuzion schreef:
Wist je dat Fusion af en toe wat ouwe platen opnieuw als WEBs uitbrengt, met nu ook de Radio Edits (niet echt interessant) en soms een nieuwe mastering of remix?
Kijk hier maar eens naar:
http://www.junodownload.com/products/he ... 693998-02/
http://www.junodownload.com/products/mo ... 652050-02/


Die radio edits zijn voor de mensen die de tracks thuis willen luisteren. 1 minuut intro en 1 minuut outro is niet echt interessant om te horen lijkt me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weet ik, daarom schreef ik er ook al achter dat het niet interessant was.
Wat misschien iets interessanter is, is dat er van Motherfuck een nieuwe mastering uit is gekomen (die ik zelf niet zo goed vind als het de originele remix), en dat er van Here We Go een nieuwe (zo ver ik weet) remix is gekomen (een Nippletwisterz Remix ofzo). Die remix en die remastered zijn voor sommigen misschien toch interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fusionrecords
Citaat:
Preview of B-Front - Inner Creativity now available on Youtube. More info to be found here:... http://fb.me/z7P0ACwB
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
fusionrecords
Citaat:
Preview of B-Front - Inner Creativity now available on Youtube. More info to be found here:... http://fb.me/z7P0ACwB

deze track is echt heilig :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Ik vanavond een setje ga maken "Dedication to 2005-2008"

Ik heb al wel een aantal nummers in gedachte die ik o.a wil gebruiken (speakafreak, angel, just a detail, part of the hard, crystal, Octavius Augustus, en nog wat meer) Maar als iemand nog een fijne suggestie heeft kan die mij een pm sturen en dan zal ik kijken of die nog in het setje past! (alleen nummers uit de periode van 2005 tot 2008) Mag melodieus, mag hard en mag rauw.. maakt mij niet uit.. zolang het maar geen jump is :P


Als je heb niet al gemaakt heb, dan heb ik dit nummer als suggestie: Citizen - People Won't Like This (Original Mix) uit december 2008 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:19 
 
Hardtraxxer

DBSTF: Podcasts of all our sets on XQDBSTF online available from now: check twitter.com/dbstf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Lajsen schreef:
DBSTF: Podcasts of all our sets on XQDBSTF online available from now: check twitter.com/dbstf


http://feeds.feedburner.com/qdancepodcast
Vorige  1 ... 698, 699, 700, 701, 702, 703, 704 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen