Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran

intentsfestival
Citaat:
Wist je dat er voor #intentsfestival day 1 meer dan 50 artiesten zijn geboekt? 14 februari maken wij de line-up bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
fusionrecords
Citaat:
Preview of B-Front - Inner Creativity now available on Youtube. More info to be found here:... http://fb.me/z7P0ACwB

Howly f....... :love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:57 
 
Hardtraxxer

Dat Scantraxx dit jaar een area host op Intents Festival :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Lajsen schreef:
DBSTF: Podcasts of all our sets on XQDBSTF online available from now: check twitter.com/dbstf


http://feeds.feedburner.com/qdancepodcast


Enige leuke is Isaac solo, dus die heb ik nu lekker opstaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...

Nagoom - 4x4 op 152 bpm de mtf'ing bom is? :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 16:15 
 
Hardtraxxer

Citaat:
Alphaverb:
Finished the track with @DJLuna1 - "No Turning Back" just one week before we can play it out at #HardBass2011 by @officialb2s 29 minutes ago via web

Zeer benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LNDRTJN schreef:
Dat Scantraxx dit jaar een area host op Intents Festival :yay:


Hopen dat het niet allemaal hetzelfde is dan, beetje variatie hoop ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Ik al sinds 15;00 bezig met mijn iPhone te updaten naar 4.2.1 xd
Tja dat krijg je met een Duitse iPhone 4 die je moet jailbreaken en unlocken xd

Dat mag offtopic :P

Hier alleen hardstyle wistjedatjes :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:05 
 
Hardtraxx Addict

Josh-T schreef:
LNDRTJN schreef:
Dat Scantraxx dit jaar een area host op Intents Festival :yay:


Hopen dat het niet allemaal hetzelfde is dan, beetje variatie hoop ik.


Is een 16+ feest, dus dan kun je het wel een beetje bedenken hoe het gaat worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Dat mag offtopic :P

Hier alleen hardstyle wistjedatjes :D


Sorry :$ dikke fail van mij xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik bij god nii zou weten hoe Nikkita eruit ziet...? ken nix over der vinde ook nii op PF enz..?
iemand wat informatie en/of foto? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Josh-T schreef:
LNDRTJN schreef:
Dat Scantraxx dit jaar een area host op Intents Festival :yay:


Hopen dat het niet allemaal hetzelfde is dan, beetje variatie hoop ik.


Is een 16+ feest, dus dan kun je het wel een beetje bedenken hoe het gaat worden...
Zie hier de allerkromste redenatie ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
ik bij god nii zou weten hoe Nikkita eruit ziet...? ken nix over der vinde ook nii op PF enz..?
iemand wat informatie en/of foto? :cool:

http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
Josh-T schreef:
LNDRTJN schreef:
Dat Scantraxx dit jaar een area host op Intents Festival :yay:


Hopen dat het niet allemaal hetzelfde is dan, beetje variatie hoop ik.


Is een 16+ feest, dus dan kun je het wel een beetje bedenken hoe het gaat worden...


Intents zet altijd line ups neer voor ieder wat wils, dus ik weet niet wat jij allemaal denkt?? Kloontjes helden :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:37 
 
Hardtraxx Addict

PierrePruuk schreef:
Nikkel schreef:
Is een 16+ feest, dus dan kun je het wel een beetje bedenken hoe het gaat worden...
Zie hier de allerkromste redenatie ooit.


Lijkt mij niet. 16+ dan denk ik aan mensen die de kans krijgen om uitstapjes te maken
naar een ander muziek genre en die denken:

"He, laat ik eens gaan kijken bij Scantraxx, dat is toch hardstyle?!"
En als ze het dan leuk vinden komen ze volgende keer weer kijken en heb je weer "fans" bij.

Dan ga je toch niet de ontoegankelijkste hardstyle neerzetten die er te krijgen is, of wel dan? :/
Zo gek is het dan niet wat ik denk dacht ik zo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran

Sam Punk
Citaat:
Finished my new dirty 140 BPM Hard Dance Bomb... "SAM PUNK - My Bloody Valentine" (xxxxx) - more infos soon...!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fantasy island Aftermovie er eindelijk is en het wachten waard was! :D

spot mezelf tussen 32 en 36sec's en tussen de dames op 1minuut 17/18 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:13 
 
Hardtraxx Veteran

Nikkel schreef:
PierrePruuk schreef:
Nikkel schreef:
Is een 16+ feest, dus dan kun je het wel een beetje bedenken hoe het gaat worden...
Zie hier de allerkromste redenatie ooit.


Lijkt mij niet. 16+ dan denk ik aan mensen die de kans krijgen om uitstapjes te maken
naar een ander muziek genre en die denken:

"He, laat ik eens gaan kijken bij Scantraxx, dat is toch hardstyle?!"
En als ze het dan leuk vinden komen ze volgende keer weer kijken en heb je weer "fans" bij.

Dan ga je toch niet de ontoegankelijkste hardstyle neerzetten die er te krijgen is, of wel dan? :/
Zo gek is het dan niet wat ik denk dacht ik zo...


dat festival is hier zo bekend, de naam doet het... Veel mensen van mijn school hebben ook meteen een kaartje gekocht, maar die weten echt niet wat scantraxx is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wesz91 schreef:
ik bij god nii zou weten hoe Nikkita eruit ziet...? ken nix over der vinde ook nii op PF enz..?
iemand wat informatie en/of foto? :cool:

http://www.facebook.com/pages/Nikkita/329974726745


sooow das nii verkeerd haha! thnx men ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:24 
 
Hardtraxx Addict

Timmer schreef:
dat festival is hier zo bekend, de naam doet het... Veel mensen van mijn school hebben ook meteen een kaartje gekocht, maar die weten echt niet wat scantraxx is...


Ik bedoel ook meer dat mensen de kans krijgen om te kijken bij een ander genre dan dat ze normaal gewent zijn om te luisteren. Ik vind het dan jammer dat er zonder na te denken zo op mij wordt gereageerd door PierrePruuk. Ik ga niet zo maar in de rondte lopen posten of zo, is wel over nagedacht.

En ik wist inderdaad dat het een bekend festival is, ken het zelf ook wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

.... Fantasy Island Festival weer verhuist is. (datum + locatie)

Eerst van Hulsbeek naar Hellendoorn, en nu weer naar Rutbeek...

http://partyflock.nl/party/196564:Fanta ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
.... Fantasy Island Festival weer verhuist is. (datum + locatie)

Eerst van Hulsbeek naar Hellendoorn, en nu weer naar Rutbeek...

http://partyflock.nl/party/196564:Fanta ... tival.html

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Huh, t zou toch in Hellendoorn zijn dit jaar?
Die weten ook niet wat ze willen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.bassleader.be/ online is en Scope DJ het anthem heeft gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2011 20:43 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Alpha2 heeft een collab gemaakt met B-front :yay:
Vorige  1 ... 699, 700, 701, 702, 703, 704, 705 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen