PierrePruuk schreef:
Nikkel schreef:
Is een 16+ feest, dus dan kun je het wel een beetje bedenken hoe het gaat worden...
Zie hier de allerkromste redenatie ooit.
Lijkt mij niet. 16+ dan denk ik aan mensen die de kans krijgen om uitstapjes te maken
naar een ander muziek genre en die denken:
"He, laat ik eens gaan kijken bij Scantraxx, dat is toch hardstyle?!"
En als ze het dan leuk vinden komen ze volgende keer weer kijken en heb je weer "fans" bij.
Dan ga je toch niet de ontoegankelijkste hardstyle neerzetten die er te krijgen is, of wel dan?
Zo gek is het dan niet wat ik denk dacht ik zo...