Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran

wist ik ja! Maar die producties van hem slaan de laatste tijd echt nergens meer op, hij moet het bij early houden! Tering dat filmpje van qlimax 2003 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:29 
 

roberttt schreef:


.. wist je dat dit een held is :worship:

Zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robert, ben je Villain vergeten in de Matrixx? Die gast scratchte me der toch op los, geniaal! :worship: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 04:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Digital Punk & Waverider een nieuwe track af hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 08:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Digital Punk & Waverider een nieuwe track af hebben.

Als ie net zo vet is als Angel/Death Scentence: laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 10:17 
 

Khadber schreef:
D-Nemacyst schreef:
Digital Punk & Waverider een nieuwe track af hebben.

Als ie net zo vet is als Death Scentence: laat maar komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Khadber schreef:
D-Nemacyst schreef:
Digital Punk & Waverider een nieuwe track af hebben.

Als ie net zo vet is als Death Scentence: laat maar komen!

idd Death Scentence is echt 10x beter dan Angel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
idd Death Scentence is echt 10x beter dan Angel :)

Vind ik persoonlijk niet. Vind die rare geluiden in Death Scentence heel vet (weet niet hoe je ze moet benoemen, maar het is zeg maar die sound die je ook hoort als je de site van Waverider opent) + de aparte opbouw.
Angel vind ik een heerlijke plaat voor vroeger op de avond. Niet te moeilijk, lekkere vocal en mooie melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 11:33 
 

Khadber schreef:
Intervention schreef:
idd Death Scentence is echt 10x beter dan Angel :)

Vind ik persoonlijk niet. Vind die rare geluiden in Death Scentence heel vet (weet niet hoe je ze moet benoemen, maar het is zeg maar die sound die je ook hoort als je de site van Waverider opent) + de aparte opbouw.
Angel vind ik een heerlijke plaat voor vroeger op de avond. Niet te moeilijk, lekkere vocal en mooie melodie.

Angel moet je idd eerder op de avond draaien.. vind alleen de plaat niet veel aan.!! maar vind Death Sentence vele malen beter :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 11:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Death Sentence was heerlijk maar Angel is echt geen verkeerde track. Draai m alleen niet meer zo vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Tommyknocker ook een album gaat maken tegen mei aan.

Hij heeft al zn ver buitenlandse tours voor de night of madness tours en overige dingen afgezegd hiervoor.
Bron : Organistator van die events in australie ( Kennis )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat doet die Ran-D eigenlijk voor eindbazenopleiding als ie op z'n 29e pas klaar is?


Small Business en retail management.
4 jarige Economische HBO opleiding :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:10 
 

D-Nemacyst schreef:
Tommyknocker ook een album gaat maken tegen mei aan.

Hij heeft al zn ver buitenlandse tours voor de night of madness tours en overige dingen afgezegd hiervoor.
Bron : Organistator van die events in australie ( Kennis )

2011 lijkt wel het album jaar te worden :D
niet dat dat verkeerd is.. Tommyknocker :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Interessant. Tommyknocker heb ik net als Mad Dog een zwak voor. Heeft een erg vet en eigenwijs stijltje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:26 
 
Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Interessant. Tommyknocker heb ik net als Mad Dog een zwak voor. Heeft een erg vet en eigenwijs stijltje!


Dan denk ik even aan zijn laatste platen :D
Scream (wat een helden plaat is dat zeg) & In The Shadow!
Vette platen, als het van dat niveau is, prima hoor.
Misschien is ie nog wel beter als Mad Dog.
Zoals je weet denk ik precies hetzelfde over hun als jou!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oeh heel erg vet als Tommyknocker met album komt :thumbsup:
maar idd zoals Darksymphony zegt lijkt wel of dit het album jaar wordt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:54 
 
Hardtraxx Addict

Intervention schreef:
oeh heel erg vet als Tommyknocker met album komt :thumbsup:
maar idd zoals Darksymphony zegt lijkt wel of dit het album jaar wordt :)


Dat zal het ook echt wel worden:
Hardcore:
- Mad Dog
- Tommyknocker
- Neophyte
- Angerfist (geen bron)

Hardstyle:
- Frontliner
- TNT
- Toneshifterz
- Bioweapon
- Digital Punk
- A2 Album (wel geen artiesten album, maar goed...)
- Headhunterz
- The Machine

Dat was het wel zo'n beetje denk ik (wat al is bevestigd, toch?)
Ik wil tenslotte niemand op het verkeerde spoor brengen. ;)

Edit:
Hardstyle:
- JDX
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:56 
 
Hardtraxxer

Nikkel schreef:
dawasiknie schreef:
Interessant. Tommyknocker heb ik net als Mad Dog een zwak voor. Heeft een erg vet en eigenwijs stijltje!


Dan denk ik even aan zijn laatste platen :D
Scream (wat een helden plaat is dat zeg) & In The Shadow!
Vette platen, als het van dat niveau is, prima hoor.
Misschien is ie nog wel beter als Mad Dog.
Zoals je weet denk ik precies hetzelfde over hun als jou!

Scream zat niet eens in de hardcore top 100 van 2010 :(
Bijna alle artiesten van Traxtorm zijn legendes in mijn ogen, ze komen altijd met super sterke platen stuk voor stuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDX ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 14:58 
 

Nikkel schreef:
Intervention schreef:
oeh heel erg vet als Tommyknocker met album komt :thumbsup:
maar idd zoals Darksymphony zegt lijkt wel of dit het album jaar wordt :)


Dat zal het ook echt wel worden:
Hardcore:
- Mad Dog
- Tommyknocker
- Neophyte
- Angerfist (geen bron)

Hardstyle:
- Frontliner
- TNT
- Toneshifterz
- Bioweapon
- Digital Punk
- A2 Album (wel geen artiesten album, maar goed...)
- Headhunterz
- The Machine

Dat was het wel zo'n beetje denk ik (wat al is bevestigd, toch?)
Ik wil tenslotte niemand op het verkeerde spoor brengen. ;)

je kan ook wel verwachten dat Showtek weer met een album komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:00 
 
Hardtraxx Addict

DarkSymphony schreef:
je kan ook wel verwachten dat Showtek weer met een album komt..


Is nog niets van waar (ik heb niks gehoord i.i.g.) en misschien is het niet eens hardstyle...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:01 
 
Hardtraxxer

Nikkel schreef:
Intervention schreef:
oeh heel erg vet als Tommyknocker met album komt :thumbsup:
maar idd zoals Darksymphony zegt lijkt wel of dit het album jaar wordt :)


Dat zal het ook echt wel worden:
Hardcore:
- Mad Dog
- Tommyknocker
- Neophyte
- Angerfist (geen bron)


Hardstyle:
- Frontliner
- TNT
- Toneshifterz
- Bioweapon
- Digital Punk
- A2 Album (wel geen artiesten album, maar goed...)
- Headhunterz
- The Machine

Dat was het wel zo'n beetje denk ik (wat al is bevestigd, toch?)
Ik wil tenslotte niemand op het verkeerde spoor brengen. ;)

Edit:
Hardstyle:
- JDX


Jawel, dat was aangekondigt in de eerste of 2de MOH Podcast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:14 
 

Nikkel schreef:
DarkSymphony schreef:
je kan ook wel verwachten dat Showtek weer met een album komt..


Is nog niets van waar (ik heb niks gehoord i.i.g.) en misschien is het niet eens hardstyle...

ik zei ook: Verwachten. ;)
ik heb ook niks gehoord hoor,, maar aangezien ze al 3 albums hebben (of 4) kan je wel verwachten dat ze dit jaar met ng een album komen.
en ja of het nou Hardstyle is ofniet, is het blijft een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:18 
 
Hardtraxx Newbie

Dat ik baal dat ik bijna 18 ben en In Qontrol is gestopt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The-Prelude schreef:
Dat ik baal dat ik bijna 18 ben en In Qontrol is gestopt :cry:

loudness! of black ^^
Vorige  1 ... 697, 698, 699, 700, 701, 702, 703 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen