Because there's enough dance in the world and not enough hardstyle?
Citaat van de beroemde heer. Mol
Cause too much hardstyle, is never enough!wrote:Because there's enough dance in the world and not enough hardstyle?
wat een troepwrote:Weet niet of 'ie er al staat:
View on YouTube
Vette plaat, vet filmpje, jammerlijk einde.wrote:wat een troepwrote:Weet niet of 'ie er al staat:
View on YouTube
wrote:Wist je dat Intractable One een volgens hem hardere remix maakt van Realization Of A Dream, en dat Alphaverb en Luna samen bezig zijn met een track voor Hard Bass.![]()
Bron: The Magic Show
www.badjojo.comwrote:... vanacht 23.59 gaat hardtraxx tijdelijk offline.
Wat moet ik nu![]()
Hahawrote:http://www.badjojo.comwrote:... vanacht 23.59 gaat hardtraxx tijdelijk offline.
Wat moet ik nu![]()
Laat maar komenwrote:Facebook van Ran-D:
Ran-D
Oh happy daaaay. I just got some good news, thesis is ok and i will defend it really soon!Besides that, made a reverse bass that makes me smile from ear to ear
I'm having a gooood day, what about you?
Een reverse bass gemaakt door hem moet wel vet klinken
Misschien is ie op zn 28e begonnenwrote:Wat doet die Ran-D eigenlijk voor eindbazenopleiding als ie op z'n 29e pas klaar is?
Of misschien heeft hij veel studievertraging opgelopen door produceren en draaien.wrote:Misschien is ie op zn 28e begonnenwrote:Wat doet die Ran-D eigenlijk voor eindbazenopleiding als ie op z'n 29e pas klaar is?
JDX volgens mij, was er voor naar Amerika gegaan ofzowrote:was toch iets met filmmuziek?
ik kan me herinneren dat een producer die opleiding deed, volgens mij was ran-d het.
Confirmed!wrote:JDX volgens mij, was er voor naar Amerika gegaan ofzowrote:was toch iets met filmmuziek?
ik kan me herinneren dat een producer die opleiding deed, volgens mij was ran-d het.
Klinkt wel lekker! Wouter weer eens in een track!wrote:We just uploaded a little preview of our new track called "Hurricane" together with @MCSyndrome. Enjoy! View on YouTube
Klinkt zeker lekker! Vind die sound vlak voor de climax zeker wat hebben.wrote:We just uploaded a little preview of our new track called "Hurricane" together with @MCSyndrome. Enjoy! View on YouTube