Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:59 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Because there's enough dance in the world and not enough hardstyle?

Citaat van de beroemde heer. Mol
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Because there's enough dance in the world and not enough hardstyle?

Citaat van de beroemde heer. Mol


Cause too much hardstyle, is never enough!

Citaat van de beroemde dj. Alphaverb
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat we in 2 zinnen een fantastisch antwoord hebben gegeven op een retorische vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:28 
 

Mannonymous schreef:
Weet niet of 'ie er al staat:

wat een troep -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Mannonymous schreef:
Weet niet of 'ie er al staat:

wat een troep -.-

Vette plaat, vet filmpje, jammerlijk einde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 16:56 
 

Nando schreef:
Wist je dat Intractable One een volgens hem hardere remix maakt van Realization Of A Dream, en dat Alphaverb en Luna samen bezig zijn met een track voor Hard Bass. :thumbsup:



Bron: The Magic Show

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... vanacht 23.59 gaat hardtraxx tijdelijk offline.

Wat moet ik nu :/

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gimme Love blijft heerlijk :thumbup: ook telkes alsk bas weer zie, beeld ik me in hoe die voor de klas stond... hij gaf economie (zoverk mij herinner) aan een vriend van mij xd en dan tijdens de les lkkr kutten op ze keyboard haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
... vanacht 23.59 gaat hardtraxx tijdelijk offline.

Wat moet ik nu :/

:lol:

www.badjojo.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rik schreef:
... vanacht 23.59 gaat hardtraxx tijdelijk offline.

Wat moet ik nu :/

:lol:

http://www.badjojo.com

Haha :P


Wist je dat Topic pinned :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 17:31 
 
Hardtraxxer

Facebook van Ran-D:

Ran-D
Oh happy daaaay. I just got some good news, thesis is ok and i will defend it really soon! :P Besides that, made a reverse bass that makes me smile from ear to ear ;) I'm having a gooood day, what about you?


Een reverse bass gemaakt door hem moet wel vet klinken :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
Facebook van Ran-D:

Ran-D
Oh happy daaaay. I just got some good news, thesis is ok and i will defend it really soon! :P Besides that, made a reverse bass that makes me smile from ear to ear ;) I'm having a gooood day, what about you?


Een reverse bass gemaakt door hem moet wel vet klinken :thumbup:


Laat maar komen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Wat doet die Ran-D eigenlijk voor eindbazenopleiding als ie op z'n 29e pas klaar is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

PierrePruuk schreef:
Wat doet die Ran-D eigenlijk voor eindbazenopleiding als ie op z'n 29e pas klaar is?

Misschien is ie op zn 28e begonnen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 18:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
PierrePruuk schreef:
Wat doet die Ran-D eigenlijk voor eindbazenopleiding als ie op z'n 29e pas klaar is?

Misschien is ie op zn 28e begonnen :P

Of misschien heeft hij veel studievertraging opgelopen door produceren en draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

was toch iets met filmmuziek?
ik kan me herinneren dat een producer die opleiding deed, volgens mij was ran-d het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:48 
 
Donateur

Ravenwood schreef:
was toch iets met filmmuziek?
ik kan me herinneren dat een producer die opleiding deed, volgens mij was ran-d het.

JDX volgens mij, was er voor naar Amerika gegaan ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 19:51 
 

Kryptica schreef:
Ravenwood schreef:
was toch iets met filmmuziek?
ik kan me herinneren dat een producer die opleiding deed, volgens mij was ran-d het.

JDX volgens mij, was er voor naar Amerika gegaan ofzo ;)

Confirmed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ooh JDX dus, oke :)
dan weet ik het ook niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:13 
 
Artiest

We just uploaded a little preview of our new track called "Hurricane" together with @MCSyndrome. Enjoy! http://youtu.be/lU4UHPh_aos
:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nego schreef:
We just uploaded a little preview of our new track called "Hurricane" together with @MCSyndrome. Enjoy! http://youtu.be/lU4UHPh_aos
:whistle:

Klinkt wel lekker! Wouter weer eens in een track! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
We just uploaded a little preview of our new track called "Hurricane" together with @MCSyndrome. Enjoy! http://youtu.be/lU4UHPh_aos
:whistle:


Klinkt zeker lekker! Vind die sound vlak voor de climax zeker wat hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker



.. wist je dat dit een held is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klinkt niet :P
Vorige  1 ... 696, 697, 698, 699, 700, 701, 702 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen