hoge kwaliteit is het niet. Luisterbaar op zich wel. Kan naar nieuwe tracks!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Ik heb op dit moment even geen geluid
Dus dat word morgen even luisteren. Ben zeer benieuwd!
Dus dat word morgen even luisteren. Ben zeer benieuwd!
Ja ik wist niet zeker of ik het hier mocht posten, maar velen zaten te wachten op de HQ, dus het is opzich wel een wist-je-datje
Dan zou elke nieuwe track een wist-je-dat zijn..wrote:Ja ik wist niet zeker of ik het hier mocht posten, maar velen zaten te wachten op de HQ, dus het is opzich wel een wist-je-datje
Zou ik niet onterecht vinden.wrote:Dan zou elke nieuwe track een wist-je-dat zijn..wrote:Ja ik wist niet zeker of ik het hier mocht posten, maar velen zaten te wachten op de HQ, dus het is opzich wel een wist-je-datjewrote: Titan - Remember Me
Maat van mij zegt dat zatox een nummer heeft gemaakt samen met The Machine. Zatox & The Machine - Call for Darkness (Dark & Raw Edit)
Hij heeft geen officiele bron, maar mocht het zo zijn, dan zou het wel heeeeeeel dik zijn.
Hij heeft geen officiele bron, maar mocht het zo zijn, dan zou het wel heeeeeeel dik zijn.
-
D
wrote:Maat van mij zegt dat zatox een nummer heeft gemaakt samen met The Machine. Zatox & The Machine - Call for Darkness (Dark & Raw Edit)
Ik vind t sowieso jammer hoe het nou met het nieuwe tracks topic zit.. gebeurt gelijk een stuk minder (voor mij iig) mee, als het nii constant in het "wat speelt er nu in het forum" stuk voor komt...wrote:Zou ik niet onterecht vinden.wrote: Dan zou elke nieuwe track een wist-je-dat zijn..
View on YouTube
Echt geweldig al die pretgezichtjes
Haha echt 90% van de vrouwen in dit filmpje is volgens mij van de kaart 
Echt geweldig al die pretgezichtjes
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
http://www.magiccity.net.au/ Online
had ik al wel verwacht eigenlijkwrote:Machine zegt iig dat het onzin is
maar zou wel vet zijn als die 2 een collab zouden doen...kan iets heel erg vets uitrollen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
wrote:View on YouTube
Echt geweldig al die pretgezichtjesHaha echt 90% van de vrouwen in dit filmpje is volgens mij van de kaart
-
D
oke naja denk wel dat het OOIT zal gebeurenwrote:Machine zegt iig dat het onzin is
En weer, een facebook actie:
DBSTF @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
Nog maar 3006 likes. Jeeeeuj. :')
EDIT: volgende keer maar vorige bladzijdes lezen, was al gepost
DBSTF @ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit
Nog maar 3006 likes. Jeeeeuj. :')
EDIT: volgende keer maar vorige bladzijdes lezen, was al gepost
Dacht ik al, het is niet iemand die nou zo dichtbij die gasten staat ofzo. Wel jammer, zou heel dik zijnwrote:Het is ook niet waar volgens officiele bron (zatox zelf)wrote:Maat van mij zegt dat zatox een nummer heeft gemaakt samen met The Machine. Zatox & The Machine - Call for Darkness (Dark & Raw Edit)
Wist je dat Intractable One een volgens hem hardere remix maakt van Realization Of A Dream, en dat Alphaverb en Luna samen bezig zijn met een track voor Hard Bass.
Bron: The Magic Show
Bron: The Magic Show
Weet niet of 'ie er al staat:
View on YouTube
View on YouTube
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Ja en anders new track topic (is al heel vaak gezegd geloof ik!)wrote:Weet niet of 'ie er al staat:
View on YouTube
't Gaat meer om het filmpje..wrote:Ja en anders new track topic (is al heel vaak gezegd geloof ik!)wrote:Weet niet of 'ie er al staat:
View on YouTube
*ik zie dat die al bij het desbetreffende topic staat*
Desalniettemin leuk filmpje! Grappig om al die yanks te zien djencen!
Nice filmpje, wel erg jammer van die egoistische tekst op het einde.. niet echt NC style. :')wrote:'t Gaat meer om het filmpje..wrote:Ja en anders new track topic (is al heel vaak gezegd geloof ik!)wrote:Weet niet of 'ie er al staat:
View on YouTube
*ik zie dat die al bij het desbetreffende topic staat*
Desalniettemin leuk filmpje! Grappig om al die yanks te zien djencen!
Ja inderdaad, wat een arrogante tekst op het eind :')