Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoge kwaliteit is het niet. Luisterbaar op zich wel. Kan naar nieuwe tracks!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt heerlijk! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb op dit moment even geen geluid :cry:
Dus dat word morgen even luisteren. Ben zeer benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Klinkt heerlijk! :thumbsup:

nieuwe-tracks-hs/titan-remember-me-t13173.html ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Nando schreef:
Klinkt heerlijk! :thumbsup:

nieuwe-tracks-hs/titan-remember-me-t13173.html ;)


Ja ik wist niet zeker of ik het hier mocht posten, maar velen zaten te wachten op de HQ, dus het is opzich wel een wist-je-datje :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2011 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ebbie schreef:
Khadber schreef:
Nando schreef:
Klinkt heerlijk! :thumbsup:

nieuwe-tracks-hs/titan-remember-me-t13173.html ;)


Ja ik wist niet zeker of ik het hier mocht posten, maar velen zaten te wachten op de HQ, dus het is opzich wel een wist-je-datje :bomb:


Dan zou elke nieuwe track een wist-je-dat zijn.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 02:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
Ebbie schreef:
Khadber schreef:


Ja ik wist niet zeker of ik het hier mocht posten, maar velen zaten te wachten op de HQ, dus het is opzich wel een wist-je-datje :bomb:


Dan zou elke nieuwe track een wist-je-dat zijn.. :)

Zou ik niet onterecht vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maat van mij zegt dat zatox een nummer heeft gemaakt samen met The Machine. Zatox & The Machine - Call for Darkness (Dark & Raw Edit)
Hij heeft geen officiele bron, maar mocht het zo zijn, dan zou het wel heeeeeeel dik zijn. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 10:44 
 

p-stylez schreef:
Maat van mij zegt dat zatox een nummer heeft gemaakt samen met The Machine. Zatox & The Machine - Call for Darkness (Dark & Raw Edit)
Hij heeft geen officiele bron, maar mocht het zo zijn, dan zou het wel heeeeeeel dik zijn. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
S.P.T. schreef:
Dan zou elke nieuwe track een wist-je-dat zijn.. :)

Zou ik niet onterecht vinden.


Ik vind t sowieso jammer hoe het nou met het nieuwe tracks topic zit.. gebeurt gelijk een stuk minder (voor mij iig) mee, als het nii constant in het "wat speelt er nu in het forum" stuk voor komt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker



Echt geweldig al die pretgezichtjes :D Haha echt 90% van de vrouwen in dit filmpje is volgens mij van de kaart :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

http://www.magiccity.net.au/ Online
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Machine zegt iig dat het onzin is
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Machine zegt iig dat het onzin is

had ik al wel verwacht eigenlijk -.-
maar zou wel vet zijn als die 2 een collab zouden doen...kan iets heel erg vets uitrollen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:


Echt geweldig al die pretgezichtjes :D Haha echt 90% van de vrouwen in dit filmpje is volgens mij van de kaart :lol:

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:30 
 

Titatovenaar schreef:
Machine zegt iig dat het onzin is

oke naja denk wel dat het OOIT zal gebeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En weer, een facebook actie:

DBSTF ‎@ 15000 facebooklikes we will give away another DBSTF track/edit :)

Nog maar 3006 likes. Jeeeeuj. :')

EDIT: volgende keer maar vorige bladzijdes lezen, was al gepost :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
p-stylez schreef:
Maat van mij zegt dat zatox een nummer heeft gemaakt samen met The Machine. Zatox & The Machine - Call for Darkness (Dark & Raw Edit)
Hij heeft geen officiele bron, maar mocht het zo zijn, dan zou het wel heeeeeeel dik zijn. :woot:


Het is ook niet waar volgens officiele bron (zatox zelf) :P

Dacht ik al, het is niet iemand die nou zo dichtbij die gasten staat ofzo. Wel jammer, zou heel dik zijn :woot: Misschien zijn ze nu op ideeën gebracht haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Intractable One een volgens hem hardere remix maakt van Realization Of A Dream, en dat Alphaverb en Luna samen bezig zijn met een track voor Hard Bass. :thumbsup:



Bron: The Magic Show
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Weet niet of 'ie er al staat:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:30 
 
Hardtraxx Addict

Mannonymous schreef:
Weet niet of 'ie er al staat:


Ja en anders new track topic (is al heel vaak gezegd geloof ik!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
Mannonymous schreef:
Weet niet of 'ie er al staat:


Ja en anders new track topic (is al heel vaak gezegd geloof ik!)

't Gaat meer om het filmpje..
*ik zie dat die al bij het desbetreffende topic staat*

Desalniettemin leuk filmpje! Grappig om al die yanks te zien djencen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Nikkel schreef:
Mannonymous schreef:
Weet niet of 'ie er al staat:


Ja en anders new track topic (is al heel vaak gezegd geloof ik!)

't Gaat meer om het filmpje..
*ik zie dat die al bij het desbetreffende topic staat*

Desalniettemin leuk filmpje! Grappig om al die yanks te zien djencen!


Nice filmpje, wel erg jammer van die egoistische tekst op het einde.. niet echt NC style. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja inderdaad, wat een arrogante tekst op het eind :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2011 15:56 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter DBSTF
Citaat:
This track is going to be a bit different! :) but hey, why not!?
Vorige  1 ... 695, 696, 697, 698, 699, 700, 701 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen