Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-D
Citaat:
@djfrontliner The world better prepare for a Frontliner - Ran-D collab, i'm up for it mate ;)


:woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship: Frontliner en Ran-D, moet haast wel een bomb worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Diageo schreef:
Ran-D
Citaat:
@djfrontliner The world better prepare for a Frontliner - Ran-D collab, i'm up for it mate ;)


:woot: :woot:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb geen hoge verwachtingen van die collab, frontliner valt de laatste tijd erg tegen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ground Zero kaart verkoop

Citaat:
Momenteel is de verkoop van producten nog niet mogelijk. De verkoop begint vanaf 29 Jan 2011, 00:05
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Ground Zero kaart verkoop

Citaat:
Momenteel is de verkoop van producten nog niet mogelijk. De verkoop begint vanaf 29 Jan 2011, 00:05

hmm dan haal ik zo maar even :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 00:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dat iedereen zo negatief is over bass modulators, NRGizer is toch echt een heel bruut nummer :D

misschien nog niet echt doorgebroken maar heb in ieder geval wel hoge verwachtigen van ze mochten ooit eens op een mainstage staan van een Q event :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind The Strongest ook een hele vette track :woot:

Sainen schreef:
Heb geen hoge verwachtingen van die collab, frontliner valt de laatste tijd erg tegen..

Solo wel ja, maar z'n collabs zijn wel vet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:19 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Refuze schreef:
Q-Dominic schreef:
Is dat slecht nieuws dan?
Kom maar op met wat nieuw talent op grote feesten! :)


Ik vind Bass Modulators niet echt nieuw talent hoor...


Ik wel. Draaien al even mee maar hebben maar aantal hits gehad en zover ik weet nog amper op mainstages gestaan.
Niet nieuw maar niet op t niveau headhunterz, wildstylez, noisecontrollers, zany etc. En dan heb ik t niet over producties maar vooral populariteit en ervaring op grote feesten (voordat we weer de ''headhunterz discussie''beginnen).
enfin denk dat je begrijpt wat ik bedoel. :)

Dus Q-dance bepaalt wie talent heeft en wie niet? >.< Talent heeft trouwens niets te maken met het aantal hits of het aantal keer draaien op een mainstage, dat heet populariteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:29 
 
Artiest

Bass Modulators waren samen met Beat Providers, Wasted Penguinz enzo op dat moment de populairste van het stel.
Vind het vreemd dat ze nu pas bij een groot label komen, maar heel tof.
Altijd een fan geweest van die 2 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free2Dance afgelast, Liberator gaat wél door!

Na beraad met politie en burgemeester Meijer blijven zij helaas bij hun standpunt om vanuit veiligheidsoverwegingen Free2Dance niet plaats te laten vinden op het parkeerterrein bij de IJsselhallen tijdens het bevrijdingsfestival. Er zal zelfs op 5 mei in geheel Zwolle geen dance-podium aanwezig zijn. We betreuren ten zeerste dat Free2Dance na 6 jaar geen deel meer uitmaakt van het bevrijdingsfestival, maar hopen op betere tijden voor het volgende jaar. We willen in ieder geval iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen en petities die zijn opgezet de afgelopen week.

Note: Free2Dance zal dus ook niet terugkeren naar het Wezenlanden Park, aangezien dit ook vanuit onze ogen geen veilige locatie meer is vanwege de druk van het grootte aantal bezoekers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basscow schreef:
dat iedereen zo negatief is over bass modulators, NRGizer is toch echt een heel bruut nummer :D

misschien nog niet echt doorgebroken maar heb in ieder geval wel hoge verwachtigen van ze mochten ooit eens op een mainstage staan van een Q event :thumbup:


Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..

Ik snap wel dat zij ervoor kiezen, dov regelt wel wat optredens tijdens de grote Q feesten
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Bezemsteel schreef:
Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..

Ik snap wel dat zij ervoor kiezen, dov regelt wel wat optredens tijdens de grote Q feesten

Wat een onzin wat je daar zegt. Sowieso in het algemeen... alsof je als Scantraxx artiest gelijk op grote Q feesten geboekt word. Als dat zo was hadden we bepaalde artiesten al lang op veel meer feesten gezien.

Ik vind ze verder niet echt bij Fusion passen trouwens


Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 14:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar gaat liberator gehouden worden, weer op dezelfde plek, of zijn ze daar nog niet over uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:24 
 

Kom ik deze tegen:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Kom ik deze tegen:
[dikkebleekvid]
:lol:


haha, nog nooit eerder gezien, vet dat je hem post!
Idioten zijn het toch he :P Vorige x beatbusters ook vet ouwehoeren met die gasten, geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Qre8ive schreef:
Bezemsteel schreef:
Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..

Ik snap wel dat zij ervoor kiezen, dov regelt wel wat optredens tijdens de grote Q feesten

Wat een onzin wat je daar zegt. Sowieso in het algemeen... alsof je als Scantraxx artiest gelijk op grote Q feesten geboekt word. Als dat zo was hadden we bepaalde artiesten al lang op veel meer feesten gezien.

Ik vind ze verder niet echt bij Fusion passen trouwens


Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx

Het schijnt dat hij die plek op qlimax gewoon gekocht heeft...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:07 
 
Hardtraxxer

Rik schreef:
Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx

Het schijnt dat hij die plek op qlimax gewoon gekocht heeft...[/quote]

bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bij mijn weten was Q-bookings ( nu platinum)voor 50% ofzo van Dov. Die boekte toen alles al voor de q-dance feesten. daarom kon hij dat regelen, maar ik wist niet dat hij die plek heft gekocht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dance en Platinum zijn gewoon een pot nat.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap niet waarom iedereen er zo een probleem van maakt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Ik snap niet waarom iedereen er zo een probleem van maakt..

Het gebeurt overal (daarom staan Angerfist, Outblast en de hele bende op ieder AoD-feest op de mainstage...) maar omdat ID&Q en Q-dance zo'n grote leiderspositie hebben ben je wel erg beperkt qua aanbod. Een groot feest met "andere" namen zit er gewoon niet in en dat is zonde, want er zijn genoeg artiesten die het wel verdienen.

Moet wel zeggen dat het publiek daar op een gegeven moment ook zelf massaal voor heeft gekozen. het komt altijd van 2 kanten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
Rik schreef:
Q-Dominic schreef:
Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx

Het schijnt dat hij die plek op qlimax gewoon gekocht heeft...


bron?

Goh, dat weet ik echt niet meer.

Volgens mij in die "rel-brief" van GHF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

GHF :')
Vorige  1 ... 690, 691, 692, 693, 694, 695, 696 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen