Bezemsteel schreef:
Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..
Ik snap wel dat zij ervoor kiezen, dov regelt wel wat optredens tijdens de grote Q feesten
Wat een onzin wat je daar zegt. Sowieso in het algemeen... alsof je als Scantraxx artiest gelijk op grote Q feesten geboekt word. Als dat zo was hadden we bepaalde artiesten al lang op veel meer feesten gezien.
Ik vind ze verder niet echt bij Fusion passen trouwens
Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx