Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 23 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 2 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Ran-D
@djfrontliner The world better prepare for a Frontliner - Ran-D collab, i'm up for it mate ;)
:woot: :woot:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
:worship: Frontliner en Ran-D, moet haast wel een bomb worden!
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Diageo wrote:Ran-D
@djfrontliner The world better prepare for a Frontliner - Ran-D collab, i'm up for it mate ;)
:woot: :woot:
:worship:
Hardtraxx Elite
2393 posts member since 2009
last seen Aug 2013
Heb geen hoge verwachtingen van die collab, frontliner valt de laatste tijd erg tegen..
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2013
Ground Zero kaart verkoop
Momenteel is de verkoop van producten nog niet mogelijk. De verkoop begint vanaf 29 Jan 2011, 00:05
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Sainen wrote:Ground Zero kaart verkoop
Momenteel is de verkoop van producten nog niet mogelijk. De verkoop begint vanaf 29 Jan 2011, 00:05
hmm dan haal ik zo maar even :p
Hardtraxxer
701 posts member since 2010
last seen Nov 2024
dat iedereen zo negatief is over bass modulators, NRGizer is toch echt een heel bruut nummer :D

misschien nog niet echt doorgebroken maar heb in ieder geval wel hoge verwachtigen van ze mochten ooit eens op een mainstage staan van een Q event :thumbup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Vind The Strongest ook een hele vette track :woot:
Sainen wrote:Heb geen hoge verwachtingen van die collab, frontliner valt de laatste tijd erg tegen..
Solo wel ja, maar z'n collabs zijn wel vet :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Q-Dominic wrote:
Refuze wrote:
Q-Dominic wrote:Is dat slecht nieuws dan?
Kom maar op met wat nieuw talent op grote feesten! :)
Ik vind Bass Modulators niet echt nieuw talent hoor...
Ik wel. Draaien al even mee maar hebben maar aantal hits gehad en zover ik weet nog amper op mainstages gestaan.
Niet nieuw maar niet op t niveau headhunterz, wildstylez, noisecontrollers, zany etc. En dan heb ik t niet over producties maar vooral populariteit en ervaring op grote feesten (voordat we weer de ''headhunterz discussie''beginnen).
enfin denk dat je begrijpt wat ik bedoel. :)
Dus Q-dance bepaalt wie talent heeft en wie niet? >.< Talent heeft trouwens niets te maken met het aantal hits of het aantal keer draaien op een mainstage, dat heet populariteit.
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Bass Modulators waren samen met Beat Providers, Wasted Penguinz enzo op dat moment de populairste van het stel.
Vind het vreemd dat ze nu pas bij een groot label komen, maar heel tof.
Altijd een fan geweest van die 2 :D
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Free2Dance afgelast, Liberator gaat wél door!

Na beraad met politie en burgemeester Meijer blijven zij helaas bij hun standpunt om vanuit veiligheidsoverwegingen Free2Dance niet plaats te laten vinden op het parkeerterrein bij de IJsselhallen tijdens het bevrijdingsfestival. Er zal zelfs op 5 mei in geheel Zwolle geen dance-podium aanwezig zijn. We betreuren ten zeerste dat Free2Dance na 6 jaar geen deel meer uitmaakt van het bevrijdingsfestival, maar hopen op betere tijden voor het volgende jaar. We willen in ieder geval iedereen bedanken voor alle steunbetuigingen en petities die zijn opgezet de afgelopen week.

Note: Free2Dance zal dus ook niet terugkeren naar het Wezenlanden Park, aangezien dit ook vanuit onze ogen geen veilige locatie meer is vanwege de druk van het grootte aantal bezoekers.
Hardtraxxer
485 posts member since 2010
last seen Feb 2017
Basscow wrote:dat iedereen zo negatief is over bass modulators, NRGizer is toch echt een heel bruut nummer :D

misschien nog niet echt doorgebroken maar heb in ieder geval wel hoge verwachtigen van ze mochten ooit eens op een mainstage staan van een Q event :thumbup:
Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..

Ik snap wel dat zij ervoor kiezen, dov regelt wel wat optredens tijdens de grote Q feesten
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Qre8ive wrote:
Bezemsteel wrote:Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..

Ik snap wel dat zij ervoor kiezen, dov regelt wel wat optredens tijdens de grote Q feesten
Wat een onzin wat je daar zegt. Sowieso in het algemeen... alsof je als Scantraxx artiest gelijk op grote Q feesten geboekt word. Als dat zo was hadden we bepaalde artiesten al lang op veel meer feesten gezien.

Ik vind ze verder niet echt bij Fusion passen trouwens
Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2013
Waar gaat liberator gehouden worden, weer op dezelfde plek, of zijn ze daar nog niet over uit?
S
Kom ik deze tegen:
View on YouTube
:lol:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
stefaneke wrote:Kom ik deze tegen:
[dikkebleekvid]
:lol:
haha, nog nooit eerder gezien, vet dat je hem post!
Idioten zijn het toch he :P Vorige x beatbusters ook vet ouwehoeren met die gasten, geweldig!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Bezemsteel wrote:
Qre8ive wrote:
Bezemsteel wrote:Alleen zullen ze bij scantraxx, nooit meer dat soort platen maken.. Deze lui hadden 2 jaar geleden talent, toen had fusion ze moeten contracteren.. Snap de keuze van scantraxx totaal niet..

Wat een onzin wat je daar zegt. Sowieso in het algemeen... alsof je als Scantraxx artiest gelijk op grote Q feesten geboekt word. Als dat zo was hadden we bepaalde artiesten al lang op veel meer feesten gezien.

Ik vind ze verder niet echt bij Fusion passen trouwens
Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx
Het schijnt dat hij die plek op qlimax gewoon gekocht heeft...
Q
Hardtraxxer
959 posts member since 2009
last seen May 2015
Rik wrote: Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx
Het schijnt dat hij die plek op qlimax gewoon gekocht heeft...[/quote]

bron?
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk. :D
Hardtraxxer
last seen Feb 2017
Bij mijn weten was Q-bookings ( nu platinum)voor 50% ofzo van Dov. Die boekte toen alles al voor de q-dance feesten. daarom kon hij dat regelen, maar ik wist niet dat hij die plek heft gekocht..
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Q-Dance en Platinum zijn gewoon een pot nat.. :thumbdown:
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
Ik snap niet waarom iedereen er zo een probleem van maakt..
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Teknizion wrote:Ik snap niet waarom iedereen er zo een probleem van maakt..
Het gebeurt overal (daarom staan Angerfist, Outblast en de hele bende op ieder AoD-feest op de mainstage...) maar omdat ID&Q en Q-dance zo'n grote leiderspositie hebben ben je wel erg beperkt qua aanbod. Een groot feest met "andere" namen zit er gewoon niet in en dat is zonde, want er zijn genoeg artiesten die het wel verdienen.

Moet wel zeggen dat het publiek daar op een gegeven moment ook zelf massaal voor heeft gekozen. het komt altijd van 2 kanten natuurlijk.
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Q-Dominic wrote:
Rik wrote:
Q-Dominic wrote: Nou, dov had vroeger bij q-bookings een aardige vinger in de pap en dat zal die ook nog wel bij platinum agency hebben.. Hij kon hhz toch ook in 2006 in overleg met q-dance op qlimax laten draaien!. Maar vind quarantine en nr gizer beter in de fusion stal passen dan bij scantraxx
Het schijnt dat hij die plek op qlimax gewoon gekocht heeft...
bron?
Goh, dat weet ik echt niet meer.

Volgens mij in die "rel-brief" van GHF.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
GHF :')