Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Man in the Mirror op Starbeach, kippenvel!


Been there done that :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 00:15 
 
Donateur

laat AJB Stealth erop staan op die CD van Max Enforcer!
ik kan wel janken zo mooi is die! wat een gevoel en wat een beukheid :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 09:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
dePipoMadre schreef:
Twitter HighVoltageSysX:
Citaat:
High Voltage & B-Front is a fact; first track is done, and up with a new one! The finished track will make his appearance on #Hardbass

erg benieuwd naar die track :woot:
ik dacht dat ze eral meerdere af hadden??

Ze kunnen best meerdere dagen over 1 track doen ;).

dawasiknie schreef:
Haha ik zie die Khadber nog 2 jaar lang roepen "Fanatics komt niet uit!!!" :P
Zijn wel leuke nummers op zich.

Was ook niet de bedoeling. Zoals je ziet is het ook een update ;).

Ontopic:
Citaat:
Zaterdag 12 februari organiseert b2s Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.

De laatste Hard Bass tickets zijn verkrijgbaar via http://tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket via Event Travel.

Meer info over Hard Bass vind je op http://www.b2s.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 09:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wordt een volle tent dus :worship: Zou t dan helemaal uitverkocht raden? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hardbass uitverkocht :o , das nog nooit voorgekomen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:55 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Hardbass uitverkocht :o , das nog nooit voorgekomen toch?

vorig jaar tog ook gewoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 10:57 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Blazed schreef:
p-stylez schreef:
Hardbass uitverkocht :o , das nog nooit voorgekomen toch?

vorig jaar tog ook gewoon?


Nee lang niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. :worship:

Zeker :)
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Rik schreef:
Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. :worship:

Zeker :)
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken :)

Ja, maar daar ga ik ook van uit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Rik schreef:
Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. :worship:

Zeker :)
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken :)

Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.


Het is in iedergeval niet ongunstig genoeg geweest om het feest niet door te laten gaan. We zullen wel zien hoe vol het is over twee weken :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 11:51 
 
Artiest

Dat concurrenten veel contact met elkaar hebben is niks nieuws, Hard Bass is gewoon nog lang niet zo populair als Qlimax, als je bij Qlimax alle buitenlanders ook weg zou halen zou het ook minder snel uitverkocht raken.
Internationaal heeft het gewoon minder aanzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Inno schreef:
Rik schreef:
Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. :worship:

Zeker :)
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken :)

Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.


Vorig jaar was het aan de deur uitverkocht, dus dat zal wel mee vallen ;)

Skedoedelefloeps schreef:
Dat concurrenten veel contact met elkaar hebben is niks nieuws, Hard Bass is gewoon nog lang niet zo populair als Qlimax, als je bij Qlimax alle buitenlanders ook weg zou halen zou het ook minder snel uitverkocht raken.
Internationaal heeft het gewoon minder aanzien.


Als je bij Qlimax alle buitenlanders weg zou halen, zou het geeneens uitverkocht raken. Zelfde als bij Sensation :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wat zijn he, een Qlimax die niet uitverkocht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:22 
 
Artiest

Kepro schreef:
Zou wat zijn he, een Qlimax die niet uitverkocht is


Utopia :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Inno schreef:
Rik schreef:
Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. :worship:

Zeker :)
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken :)

Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.

Ik ga er niet van uit dat ze een feest organiseren met de insteek dat ze pas bij 100% uitverkocht winst maken.

Denk dat die grens wel wat lager ligt, 75% van de kaarten ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:06 
 
Artiest

jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Uitverkocht zegt dus niks over het feit of je verlies of winst draait.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Uitverkocht zegt dus niks over het feit of je verlies of winst draait.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.


Is het niet zo dat die ketens die daar staan Q-dance geld betalen om daar te mogen staan, en dat ze daar winst op maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Uitverkocht zegt dus niks over het feit of je verlies of winst draait.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.

Natuurlijk wel >.<

Hoe meer kaarten verkocht worden, des te meerr geld van te voren al binnen is en des te meer eten/drinken er verkocht wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja dat klopt.. Bedrijven huren gewoon de ruimte van Q-dance, wat echt geen kattepis zal zijn. En wat ze daar verkopen komt niet in het laatje van Q..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Uitverkocht zegt dus niks over het feit of je verlies of winst draait.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.
Haha oftewel je lult.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Uitverkocht zegt dus niks over het feit of je verlies of winst draait.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.



Wat een hoop onzin zit jij te verkondigen zeg;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Inderdaad, raar om dat zonder bronnen te gaan roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 13:49 
 
Artiest

Ja natuurlijk meer kaarten is meer mensen die eten en drinken kopen, maar jullie hebt het puur over kaartverkoop opzich als winst, terwijl deze wordt behaald op eten en drinken. Dus prijs qua kaartjes en de hoeveelheid kaartjes staat daar verder los van omdat de mensen die er wel zijn gewoon eten en drinken halen en daarop zit dikke winst berekend waarop die organisaties hun geld binnen halen.
Die winst is vele malen groter dan wat er op de prijs v.d. kaartjes zit.
Vandaar dat het hele gedoe rondom de kaartverkoop een beetje onzin is omdat jet maar 1 klein gedeelte v.d. omzet pakt in plaats van het geheel.
Oftewel de stelling dat feesten die nooit uitverkocht raken verliesgevend zijn is gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie.
Vorige  1 ... 688, 689, 690, 691, 692, 693, 694 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen