Been there done thatwrote:Man in the Mirror op Starbeach, kippenvel!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
laat AJB Stealth erop staan op die CD van Max Enforcer!
ik kan wel janken zo mooi is die! wat een gevoel en wat een beukheid
ik kan wel janken zo mooi is die! wat een gevoel en wat een beukheid
Ze kunnen best meerdere dagen over 1 track doenwrote:erg benieuwd naar die trackwrote:Twitter HighVoltageSysX:High Voltage & B-Front is a fact; first track is done, and up with a new one! The finished track will make his appearance on #Hardbass![]()
ik dacht dat ze eral meerdere af hadden??
Was ook niet de bedoeling. Zoals je ziet is het ook een updatewrote:Haha ik zie die Khadber nog 2 jaar lang roepen "Fanatics komt niet uit!!!"
Zijn wel leuke nummers op zich.
Ontopic:
Zaterdag 12 februari organiseert b2s Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.
De laatste Hard Bass tickets zijn verkrijgbaar via http://tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket via Event Travel.
Meer info over Hard Bass vind je op http://www.b2s.nl
Wordt een volle tent dus
Zou t dan helemaal uitverkocht raden? 
Hardbass uitverkocht :o , das nog nooit voorgekomen toch?
-
BHardtraxxer
- 790 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
vorig jaar tog ook gewoon?wrote:Hardbass uitverkocht :o , das nog nooit voorgekomen toch?
Nee lang nietwrote:vorig jaar tog ook gewoon?wrote:Hardbass uitverkocht :o , das nog nooit voorgekomen toch?
Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome. 
Zekerwrote:Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome.
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken
Ja, maar daar ga ik ook van uitwrote:Zekerwrote:Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome.
Als 't maar niet Q-dance-like uitverkocht is, maar gewoon zoals meestal bij b2s: Vol, maar toch ruimte om lekker te beuken
Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.wrote:Zekerwrote:Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome.
Het is in iedergeval niet ongunstig genoeg geweest om het feest niet door te laten gaan. We zullen wel zien hoe vol het is over twee wekenwrote:Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Dat concurrenten veel contact met elkaar hebben is niks nieuws, Hard Bass is gewoon nog lang niet zo populair als Qlimax, als je bij Qlimax alle buitenlanders ook weg zou halen zou het ook minder snel uitverkocht raken.
Internationaal heeft het gewoon minder aanzien.
Vorig jaar was het aan de deur uitverkocht, dus dat zal wel mee vallenwrote:Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.wrote:Zekerwrote:Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome.
Als je bij Qlimax alle buitenlanders weg zou halen, zou het geeneens uitverkocht raken. Zelfde als bij Sensationwrote:Dat concurrenten veel contact met elkaar hebben is niks nieuws, Hard Bass is gewoon nog lang niet zo populair als Qlimax, als je bij Qlimax alle buitenlanders ook weg zou halen zou het ook minder snel uitverkocht raken.
Zou wat zijn he, een Qlimax die niet uitverkocht is
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Utopiawrote:Zou wat zijn he, een Qlimax die niet uitverkocht is
Ik ga er niet van uit dat ze een feest organiseren met de insteek dat ze pas bij 100% uitverkocht winst maken.wrote:Ik zou het niet weten. Feit is wel dat B2S een zuster is van Q-Dance. Die twee wisselen echt wel informatie naar elkaar uit en het feit dat het de afgelopen 2 jaar niet 100% verkocht is zal ook niet echt gunstig zijn voor de financien.wrote:Zekerwrote:Ik gun B2S een uitverkocht Gelredome.
Denk dat die grens wel wat lager ligt, 75% van de kaarten ofzo?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Uitverkocht zegt dus niks over het feit of je verlies of winst draait.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.
O.a. is dit de reden waarom ik de 19% BTW regeling een slecht excuus vond van Q-Dance om IQ te schrappen.
Is het niet zo dat die ketens die daar staan Q-dance geld betalen om daar te mogen staan, en dat ze daar winst op maken?wrote:jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Natuurlijk welwrote:jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Hoe meer kaarten verkocht worden, des te meerr geld van te voren al binnen is en des te meer eten/drinken er verkocht wordt.
Ja dat klopt.. Bedrijven huren gewoon de ruimte van Q-dance, wat echt geen kattepis zal zijn. En wat ze daar verkopen komt niet in het laatje van Q..
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Haha oftewel je lult.wrote:jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
wrote:jullie denken compleet verkeerd, de winst pakken ze op het eten en drinken, niet op de kaartjes.
Wat een hoop onzin zit jij te verkondigen zeg;)
Inderdaad, raar om dat zonder bronnen te gaan roepen.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja natuurlijk meer kaarten is meer mensen die eten en drinken kopen, maar jullie hebt het puur over kaartverkoop opzich als winst, terwijl deze wordt behaald op eten en drinken. Dus prijs qua kaartjes en de hoeveelheid kaartjes staat daar verder los van omdat de mensen die er wel zijn gewoon eten en drinken halen en daarop zit dikke winst berekend waarop die organisaties hun geld binnen halen.
Die winst is vele malen groter dan wat er op de prijs v.d. kaartjes zit.
Vandaar dat het hele gedoe rondom de kaartverkoop een beetje onzin is omdat jet maar 1 klein gedeelte v.d. omzet pakt in plaats van het geheel.
Oftewel de stelling dat feesten die nooit uitverkocht raken verliesgevend zijn is gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie.
Die winst is vele malen groter dan wat er op de prijs v.d. kaartjes zit.
Vandaar dat het hele gedoe rondom de kaartverkoop een beetje onzin is omdat jet maar 1 klein gedeelte v.d. omzet pakt in plaats van het geheel.
Oftewel de stelling dat feesten die nooit uitverkocht raken verliesgevend zijn is gebaseerd op onjuiste en onvolledige informatie.