Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Ran-D:

Will release better on the other side together with the Fanatics upgrade ;) And after that, i will release more frequently..


Helemaal perfect :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zie ":P"

Als dat vliegveld de lucht ingaat door een bom dan zal er ook geen q-base meer zijn he :P daarom.. Maar nogmaals, zie ":P" Was vroege ochtend humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
En @ P-Stylez: Waar haal jij vandaan dat Q-Base wegvalt?
Beetje raar en waardeloos als je dat hier post niet?!


Beetje vergezocht grapje gewoon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 16:30 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Nikkel schreef:
En @ P-Stylez: Waar haal jij vandaan dat Q-Base wegvalt?
Beetje raar en waardeloos als je dat hier post niet?!


Beetje vergezocht grapje gewoon ;)


Ja precies, ik snap het.
Maar ik post hier ook niet dat bijv. Zany stopt met draaien ofzo, snap je...
Maar ja, heeft iedereen wel eens! :P

Ben wel heel benieuwd wanneer dat A2R album komt,
hopelijk hebben ze het goed getimed en zo. Hebben ze het beste rendement.
Als je ziet hoeveel albums eraan gaan komen, niet normaal gewoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
p-stylez schreef:
zie ":P"

Als dat vliegveld de lucht ingaat door een bom dan zal er ook geen q-base meer zijn he :P daarom.. Maar nogmaals, zie ":P" Was vroege ochtend humor.


Moet het wel een hele flinke bom zijn wil 't zo ver komen :P


Enemy nuke incoming!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:33 
 
Hardtraxx Veteran

Brennan Heart
Citaat:
working on 'Light the Fire' 2011 final mix (with a midintro this time!!)


Die plaat is zoooo dik he!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Brennan Heart
Citaat:
working on 'Light the Fire' 2011 final mix (with a midintro this time!!)


Die plaat is zoooo dik he!! :yay:

benieuwd hoe hij gaat worden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://yfrog.com/gzohksj
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:36 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 18:57 
 

decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.

Ik denk dat het een grapje is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter HighVoltageSysX:
Citaat:
High Voltage & B-Front is a fact; first track is done, and up with a new one! The finished track will make his appearance on #Hardbass
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.

Ik denk dat het een grapje is


Zou idd goed kunnen.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

High voltage twitter:

High Voltage & B-Front is a fact; first track is done, and up with a new one! The finished track will make his appearance on #Hardbass

Ik dacht dat die track allang af was :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dePipoMadre schreef:
Twitter HighVoltageSysX:
Citaat:
High Voltage & B-Front is a fact; first track is done, and up with a new one! The finished track will make his appearance on #Hardbass

erg benieuwd naar die track :woot:
ik dacht dat ze eral meerdere af hadden??
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:28 
 
Artiest

decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.



weet je hoelang het is geleden dat een label een white label perste als promotie ...
denk dat et ook idd een grapje is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Brennan Heart
Citaat:
working on 'Light the Fire' 2011 final mix (with a midintro this time!!)


Die plaat is zoooo dik he!! :yay:

Dat nummer had ie beter MF Point Of Perfection 2011 kunnen noemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:06 
 
Hardtraxxer

TheDizZorder schreef:
decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.



weet je hoelang het is geleden dat een label een white label perste als promotie ...
denk dat et ook idd een grapje is ;)

nu je het zegt idd xd slechte grap :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Brennan Heart de track MF Point Of Lento vrij heeft weggegeven...

Zie topic gratis tracks, hier staat een dowload link van WeTransfer
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:39 
 

decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.

Stel je voor, MJ op onze feesten... Kunnen ze netzogoed de muziek uitzetten voor 5 minuten, dat klinkt nog beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 21:51 
 
Hardtraxxer

KSwoosh schreef:
decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.

Stel je voor, MJ op onze feesten... Kunnen ze netzogoed de muziek uitzetten voor 5 minuten, dat klinkt nog beter.

ja daarom was ik er dus benieuwd naar of tnt er wat fatsoenlijks van zou kunnen maken, maar had er in eerste instantie dus niet bij stil gestaan dat het een grap was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:25 
 
Artiest

Wouden jullie verklaren dat MJ geen mooie muziek maakte? in dat geval moet er echt es een doktersbezoek komen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man in the Mirror op Starbeach, kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
decoupeerzaag schreef:
Maximize schreef:
http://yfrog.com/gzohksj

Benieuwd wat hier uit kan rollen, verwacht iig niet veel van.

Stel je voor, MJ op onze feesten... Kunnen ze netzogoed de muziek uitzetten voor 5 minuten, dat klinkt nog beter.


Ik snap je beredenering niet, want stel dat het geen grap is dan weet je niet hoe die plaat gaat klinken. Kijk naar Isaac - Thriller dat is ook een dikke plaat, dus eerst horen en dan oordelen. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 22:54 
 

Skedoedelefloeps schreef:
Wouden jullie verklaren dat MJ geen mooie muziek maakte?

Jazeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 23:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Wouden jullie verklaren dat MJ geen mooie muziek maakte?

Jazeker.


Dat het goed is zal vast wel, maar ik vind er idd ook geen klap aan.
Vorige  1 ... 687, 688, 689, 690, 691, 692, 693 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen