Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:39 
 
Artiest

Kevin-Raw schreef:
PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:


Waar heb je dat vandaan eig?


Dat wil ik indd ook wel graag weten :/ Hebben de bouwvakkers ineens in ze schop onder hun hol gekregen ofso


Dan mogen ze wel opschieten.

http://ziggodome.nl/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ziggo houdt zich nooit aan de afspraken en snelheden dus ik zou er maar niet op rekenen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

B-Front
Citaat:
Today finish the track with ...... ;) guess who!


Citaat:
Its Alpha Twins  its a great track some mix between beautiful and hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:03 
 

wootum schreef:
B-Front
Citaat:
Today finish the track with ...... ;) guess who!


Gostosa



edit; o Alpha²
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
B-Front
Citaat:
Today finish the track with ...... ;) guess who!


Citaat:
Its Alpha Twins  its a great track some mix between beautiful and hard!


:drool: Heel Heel Heel nieuwschierig!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:33 
 
Hardtraxxer

Alpha Twins:
RT @6aloolmau5: @alphatwins when does it release my hummus brothers ?!? Not sure yet but you will hear it at Hard Bass :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:


Waar heb je dat vandaan eig?


Of ik was vanochtend goed naar de kloten en totaal niet wakker of ze hebben het idd veranderd op de site, maar er staat nu Eind 2011. Zal er dus vanochtend ook wel gestaan hebben. >.<

My bad :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:


Waar heb je dat vandaan eig?


Of ik was vanochtend goed naar de kloten en totaal niet wakker of ze hebben het idd veranderd op de site, maar er staat nu Eind 2011. Zal er dus vanochtend ook wel gestaan hebben. >.<

My bad :cry:


Eind 2011 stond er volgens mij al een flinke poos ;P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dat weet ik dat dat er al langer stond. Maar ik was dus in de veronderstelling dat er Mei 2011 stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Roebén schreef:
DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))

Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kick :x

Inderdaad... zou jammer zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ja, dat weet ik dat dat er al langer stond. Maar ik was dus in de veronderstelling dat er Mei 2011 stond :lol:

Wow, dat is echt knap lezen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
wootum schreef:
B-Front
Citaat:
Today finish the track with ...... ;) guess who!


Citaat:
Its Alpha Twins  its a great track some mix between beautiful and hard!


:drool: Heel Heel Heel nieuwschierig!!!

Dat dus! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

...www.lsdb.nl eruit ligt ?

[edit] lag >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
...www.lsdb.nl eruit ligt ?


Hier niet hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
iSenSe` schreef:
...www.lsdb.nl eruit ligt ?


Hier niet hoor.

Hier wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:36 
 

Parvuz schreef:
wootum schreef:
iSenSe` schreef:
...www.lsdb.nl eruit ligt ?


Hier niet hoor.

Hier wel.

Hier net ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
dawasiknie schreef:
Roebén schreef:
DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))

Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kick :x

Inderdaad... zou jammer zijn!


Ik verwacht dat ze ook wel wat oudere tracks gaan draaien. Tenminste dat hoop ik heel erg :P Maar t blijft wel een van de acts waar ik t meest nieuwsgierig naar ben die avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wedden dat ze een 2011 edit ofzo van Fother Mucker gaan maken.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djDozer Dozer

Tonight a will play a houseclassic set as djTony on @radiohitec , the mix wil start @ the year 1990 , tracks like Format #1-Solid session
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Wedden dat ze een 2011 edit ofzo van Fother Mucker gaan maken.. :')


Dat is DE track van de Wild Motherfuckers, lijkt me dus wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fother Mucker :worship:

Van mij hoeven ze helemaal geen 2011 refixes, remixes, edits of wat dan ook te maken. Gewoon de originelen en knallen! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:09 
 
Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
Wedden dat ze een 2011 edit ofzo van Fother Mucker gaan maken.. :')


Laat het gewoon op je afkomen, en ga niet van te voren lopen zeuren.
Hard Bass is nog steeds in het vooruitzicht, anders moet je je kaartje maar
verkopen aan iemand die wel zin heeft om heel die zaal daar te komen slopen
door heel de avond op dat muzikale geweld te lopen rossen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 684, 685, 686, 687, 688, 689, 690 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen