Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Edwinn schreef:
Wedden dat ze een 2011 edit ofzo van Fother Mucker gaan maken.. :')


Dat is DE track van de Wild Motherfuckers, lijkt me dus wel.


En dan lijkt me eeuwig zonde, hou het maar bij het origineel

Deeltjesversneller schreef:
Fother Mucker :worship:

Van mij hoeven ze helemaal geen 2011 refixes, remixes, edits of wat dan ook te maken. Gewoon de originelen en knallen! :clap:


Inderdaad!

Nikkel schreef:
Edwinn schreef:
Wedden dat ze een 2011 edit ofzo van Fother Mucker gaan maken.. :')


Laat het gewoon op je afkomen, en ga niet van te voren lopen zeuren.
Hard Bass is nog steeds in het vooruitzicht, anders moet je je kaartje maar
verkopen aan iemand die wel zin heeft om heel die zaal daar te komen slopen
door heel de avond op dat muzikale geweld te lopen rossen! :D


Gelukkig ga ik ook niet naar Hardbass. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GELUKKIG niet naar Hard Bass? Gozer, laat je testen of zo. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:44 
 
Hardtraxxer

wat een geluk inderdaad! nederlanders zijn zo verwend haha..

edit: wtf je bent 16 en blij dat je niet naar hardbass gaat?? niet denigrerend bedoeld hoor maar hoeveel grote feesten heb je al ervaren dat je hardbass niet zo speciaal meer vindt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:46 
 

whahaha xd
lijkt me juist vet als dr een remix komt van Fother Mucker! hoe vet is dat nr! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
GELUKKIG niet naar Hard Bass? Gozer, laat je testen of zo. xd

Q-Dominic schreef:
wat een geluk inderdaad! nederlanders zijn zo verwend haha..


Misschien is het niet mijn soort Hardstyle wat daar wordt gedraaid.. Ga liever naar Heartbeat, Indicator area 2 of Ground Zero. ;)

KSwoosh schreef:
whahaha xd
lijkt me juist vet als dr een remix komt van Fother Mucker! hoe vet is dat nr! :P


Een remix kan, maar ik denk dat het een verkrachting wordt van het origineel aangezien de stijl van tegenwoordig van deze heren mij toch veel minder ligt dat die van vroeger. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 22:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Q-Dominic schreef:
wat een geluk inderdaad! nederlanders zijn zo verwend haha..

edit: wtf je bent 16 en blij dat je niet naar hardbass gaat?? niet denigrerend bedoeld hoor maar hoeveel grote feesten heb je al ervaren dat je hardbass niet zo speciaal meer vindt? :P


En zowiezo, hij komt dr niet binnen....
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

marsiascout schreef:
Q-Dominic schreef:
wat een geluk inderdaad! nederlanders zijn zo verwend haha..

edit: wtf je bent 16 en blij dat je niet naar hardbass gaat?? niet denigrerend bedoeld hoor maar hoeveel grote feesten heb je al ervaren dat je hardbass niet zo speciaal meer vindt? :P


En zowiezo, hij komt dr niet binnen....


So what? Ik zeg toch dat ik daar niet naar hoef dus ik snap niet waarom je die onzin nog is uitkraamt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoe kan je nou blij zijn dat je niet naar Hardbass kan.. Dat je voor geen goud naar Xqlusive DBSTF wilt kan ik nog begrijpen, maar niet naar Hardbass? Zou eens naar de dokter gaan :P

(heb jij trouwens ook de smack cd op een smack wijze binnen gekregen? Ik heb hoes gelijk weggegooid, was helemaal kapot)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
hoe kan je nou blij zijn dat je niet naar Hardbass kan.. Dat je voor geen goud naar Xqlusive DBSTF wilt kan ik nog begrijpen, maar niet naar Hardbass? Zou eens naar de dokter gaan :P

(heb jij trouwens ook de smack cd op een smack wijze binnen gekregen? Ik heb hoes gelijk weggegooid, was helemaal kapot)


Ik luister gewoon liever andere hardstyle.. Doe mij maar Heartbeat, Indicator (Area 2) en Ground Zero zoals ik al eerder zei.

Mijn hoes was trouwens ook beschadigd, zaten 2 spleten in en een stuk eraf. Maar de CD doet het (La nuit Noire!!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
b2s nieuwsbrief


Die team mixen van hardbass zijn dan zeker van vorig jaar neem ik aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:
Khadber schreef:
b2s nieuwsbrief


Die team mixen van hardbass zijn dan zeker van vorig jaar neem ik aan?

Nee, dat waren die promo mixen van 1 iemand van het team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
djDozer Dozer

Tonight a will play a houseclassic set as djTony on @radiohitec , the mix wil start @ the year 1990 , tracks like Format #1-Solid session


Zaterdag was hij ook weer house aan het draaien in De Senaat Valkenswaard. Had hij al een paar keer eerder house gedraait daar, en heeft er eind 2009 een keer met Zany Hardstyle gedraaid, en 2 keer een 20 Years Of Tony feest gehad (1ste keer de eerste 10 jaar, 2e keer de tweede helft.)

Maar hij draaide iig niet zoveel typische "dirty house hitjes van het laatste moment", ik vond 'm voor house wel aardig draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:24 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
wootum schreef:
iSenSe` schreef:
...www.lsdb.nl eruit ligt ?


Hier niet hoor.

Hier wel.


Z'n server "rookt" :P Dus die is voorlopig nog wel even offline
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:40 
 

Jor-D schreef:
Z'n server "rookt" :P Dus die is voorlopig nog wel even offline

Das pas balen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jor-D schreef:
Z'n server "rookt" :P Dus die is voorlopig nog wel even offline

Das pas balen!

Ik rook ook >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Ik rook ook >.<

Stoer :thumbup:
Grapjuhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 00:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
Ik rook ook >.<

Stoer :thumbup:
Grapjuhhh

:cool: Grapjuhhh
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 01:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jor-D schreef:
Z'n server "rookt" :P Dus die is voorlopig nog wel even offline

Das pas balen!


Bij wijze van spreken dan he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 02:10 
 

Jor-D schreef:
Bij wijze van spreken dan he :P

gewoon lekker gecrasht dus :P
Maar dat is alsnog balen :P
Is het alleen de website server zegmaar, of ook de database server? dat zou helemaal klote zijn
al neem ik aan dat ze zat backups hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt er nog steeds uit.

(niet dat ik de site wilde gebruiken ofzo)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
A-lusion
Today heading to @scopedj to produce a brand new @2ndidentity track feat @MCChucky. Can't wait. Will be banging!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 10:10 
 
Artiest

Jor-D schreef:
KSwoosh schreef:
Jor-D schreef:
Z'n server "rookt" :P Dus die is voorlopig nog wel even offline

Das pas balen!


Bij wijze van spreken dan he :P

Met 95% statische data. Caching toepassen op je filesystem ipv je geheugen etc.

Dan gaat het al snel plat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

na inqontrol ook geen q-base meer?

Duitse luchthaven Weeze ontruimd
Uitgegeven: 27 januari 2011 07:52
Laatst gewijzigd: 27 januari 2011 09:07

AMSTERDAM - De Duitse luchthaven Airport Weeze is donderdagochtend ontruimd en afgesloten nadat het gedrag van een passagier aanleiding was voor alarm. Reizigers moeten rekenen houden met urenlange vertragingen.
Vliegveld Weeze ontruimdFotoserie
Een getuige vertelt aan NU.nl dat het hele gebied achter de douane van de luchthaven is ontruimd en dat er veel politiemensen aanwezig zijn. Iedereen is naar de vertrekhal of naar buiten gestuurd. De politie doorzoekt het vliegveld met speurhonden.

Reden voor de paniek is volgens regionale media een vrouw die na het inchecken het beveiligde gebied via een personeelsuitgang verliet, om even later weer achter de douane terug te keren. De luchthaven sloeg daarop groot alarm en controleert ingecheckte bagage opnieuw.




Uitgesteld

Alle vluchten zijn donderdagochtend uitgesteld of geannuleerd. Vliegtuigen die op het punt stonden om op te stijgen moesten terugkeren naar de gate.

Het vliegveld van Weeze, dat vlakbij de grens ligt, wordt door veel Nederlanders gebruikt.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Citaat:
A-lusion
Today heading to @scopedj to produce a brand new @2ndidentity track feat @MCChucky. Can't wait. Will be banging!!

niet heel erg benieuwd naar eigenlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2011 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad...
Vorige  1 ... 685, 686, 687, 688, 689, 690, 691 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen