GZ -0_wrote:View on YouTube
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scenewrote:Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet!
Misschien klopt dat ook wel ja, maar via twitter bijvoorbeeld of andere media lijkt Fusion echt een hechte groep. Met op dit moment de juiste samenstelling qua artiesten, ze lijken het allemaal goed met elkaar te kunnen vinden en laten niemand er buiten vallen.wrote:Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scenewrote:Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet!
-
G
Dat is toch ook juist het mooie van de scene, dat iedereen et zo goed kan vinden met elkaar enzo.
Stel je eens voor hoe et zou zijn als ze allemaal voor zichzelf zouden gaan...
Daarom vind ik het ook mooi dat HHZ die Haatmeneer KAN draaien:
Het is leuk dat het kan, maar het nummer zelf is niet leuk
Stel je eens voor hoe et zou zijn als ze allemaal voor zichzelf zouden gaan...
Daarom vind ik het ook mooi dat HHZ die Haatmeneer KAN draaien:
Het is leuk dat het kan, maar het nummer zelf is niet leuk
Dat klopt wel, maar scantraxx (bvb) telt meer mensen dan HHZ en WS, dus ik snap wel wat katamaran zegt!wrote:Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scenewrote:Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet!
Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz 
Ik (Refuze) ben opgenomen in ''Meet The Residents'' van Fear FM 
Lees het artikel hier: http://www.fear.fm/magazine/news/meet-t ... week-7/206
Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPMwrote:Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz
Ik heb het ook niet zozeer over hun producties, maar meer over hun houdingwrote:Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPMwrote:Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor
-
G
tijd voor een fatsoenlijke fotowrote:Ik (Refuze) ben opgenomen in ''Meet The Residents'' van Fear FM
Ik dacht dat scantraxx uit waswrote:die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Ik zeg toch ook minder dan. Niet: Fusion is het enige label dat als een vriendengroep is.wrote:Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scenewrote:Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet!
Niet???wrote:Zo dat ik er ook heen kan, kan 's nachts niet uit wegens gezondheidsredenen
Edit: Ik kan wel tegen een geintje hoor, het is niet zo dat ik stervende ben
ps. niet denken dat ze dit serieus voor mij hebben verplaatst, dat was ook maar een geintje
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 8 days ago
Zijn zo echt hele toffe jongens hoorwrote:Ik heb het ook niet zozeer over hun producties, maar meer over hun houdingwrote:Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPMwrote:Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz
-
A
Ja als je Scantraxx luisterd dan ben je uit de mode en dus niet cool!wrote:Ik dacht dat scantraxx uit waswrote:die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor. Als je ziet hoeveel waardeloze troep ze de laatste tijd op de markt zetten.
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011
Misschien dit jaar nog een nieuw concept van Q in de zomer?
-
G
Of een XQ tje tussendoorwrote:Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011![]()
Of mss TOCH een IQ
DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !!
)))
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !!
wrote:Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011![]()
Q-Dance had toch beloofd dat zij het eerste dance concept zouden houden daar toch? Die belofte moeten ze wel waar maken
Idee: The Q-Dome : 11 Years Of Q-Dance
Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kickwrote:DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !!)))
Dat zou wel jammer zijn, W.F. hebben vaag lompe kicks toch? tenminste de nummers die ik ken.wrote:Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kickwrote:DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !!)))
Waar heb je dat vandaan eig?wrote:Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011![]()
Dat wil ik indd ook wel graag wetenwrote:Waar heb je dat vandaan eig?wrote:Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011![]()