Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

TheDizZorder schreef:

GZ -0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:

katamaran schreef:
Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D


Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.


Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scene :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 23:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:

katamaran schreef:
Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D


Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.


Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scene :P

Misschien klopt dat ook wel ja, maar via twitter bijvoorbeeld of andere media lijkt Fusion echt een hechte groep. Met op dit moment de juiste samenstelling qua artiesten, ze lijken het allemaal goed met elkaar te kunnen vinden en laten niemand er buiten vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:04 
 

Dat is toch ook juist het mooie van de scene, dat iedereen et zo goed kan vinden met elkaar enzo.
Stel je eens voor hoe et zou zijn als ze allemaal voor zichzelf zouden gaan...

Daarom vind ik het ook mooi dat HHZ die Haatmeneer KAN draaien:
Het is leuk dat het kan, maar het nummer zelf is niet leuk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:

katamaran schreef:
Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D


Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.


Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scene :P


Dat klopt wel, maar scantraxx (bvb) telt meer mensen dan HHZ en WS, dus ik snap wel wat katamaran zegt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik (Refuze) ben opgenomen in ''Meet The Residents'' van Fear FM :D
Lees het artikel hier: http://www.fear.fm/magazine/news/meet-t ... week-7/206
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P


Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPM :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 00:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
KickinAzz schreef:
Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P


Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPM :D

Ik heb het ook niet zozeer over hun producties, maar meer over hun houding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 01:00 
 
Artiest

die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 02:46 
 

Refuze schreef:
Ik (Refuze) ben opgenomen in ''Meet The Residents'' van Fear FM :D
Lees het artikel hier: http://www.fear.fm/magazine/news/meet-t ... week-7/206

tijd voor een fatsoenlijke foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 06:56 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor :thumbup:


Ik dacht dat scantraxx uit was ;). Als je ziet hoeveel waardeloze troep ze de laatste tijd op de markt zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 07:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Dakpan schreef:

katamaran schreef:
Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D


Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.


Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scene :P


Ik zeg toch ook minder dan. Niet: Fusion is het enige label dat als een vriendengroep is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zo dat ik er ook heen kan, kan 's nachts niet uit wegens gezondheidsredenen ;)
Edit: Ik kan wel tegen een geintje hoor, het is niet zo dat ik stervende ben :P

ps. niet denken dat ze dit serieus voor mij hebben verplaatst, dat was ook maar een geintje :P

Niet??? :thumbdown:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 09:52 
 
Artiest

KickinAzz schreef:
Refuze schreef:
KickinAzz schreef:
Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P


Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPM :D

Ik heb het ook niet zozeer over hun producties, maar meer over hun houding :P


Zijn zo echt hele toffe jongens hoor ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 11:02 
 

mildr schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor :thumbup:


Ik dacht dat scantraxx uit was ;). Als je ziet hoeveel waardeloze troep ze de laatste tijd op de markt zetten.

Ja als je Scantraxx luisterd dan ben je uit de mode en dus niet cool!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:

Misschien dit jaar nog een nieuw concept van Q in de zomer? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 12:40 
 

Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:

Misschien dit jaar nog een nieuw concept van Q in de zomer? :D

Of een XQ tje tussendoor :P
Of mss TOCH een IQ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:

Misschien dit jaar nog een nieuw concept van Q in de zomer? :D



:woot: wow, eerder af dan gepland, zie je ook niet vaak.

Q-Dance had toch beloofd dat zij het eerste dance concept zouden houden daar toch? Die belofte moeten ze wel waar maken :P

Idee: The Q-Dome : 11 Years Of Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Roebén schreef:
DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))

Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kick :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Roebén schreef:
DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))

Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kick :x


Dat zou wel jammer zijn, W.F. hebben vaag lompe kicks toch? tenminste de nummers die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:


Waar heb je dat vandaan eig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Chukkels schreef:
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:


Waar heb je dat vandaan eig?


Dat wil ik indd ook wel graag weten :/ Hebben de bouwvakkers ineens in ze schop onder hun hol gekregen ofso
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mss hebben de bouwers expres gezegd dat het pas eind 2011 af zou zijn, als zekerheid voor het geval er vertraging zou komen, maar was het makkelijk sneller te doen.
Vorige  1 ... 683, 684, 685, 686, 687, 688, 689 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen