Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 17 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
TheDizZorder wrote:View on YouTube
GZ -0_
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Dakpan wrote:
katamaran wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D
Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.
Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scene :P
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Gangsterdwerg wrote:
Dakpan wrote:
katamaran wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D
Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.
Mja bij Scantraxx zijn HHZ Wsz en Bas die er toch ook min of meer bij zat toch wel goede vrienden. En de Italiaantjes Tby, Tuneboy en Stephanie zijn ook vrienden, Net als Tat & Zat. En bij hardcopy geldt eigenlijk ook wel hetzelfde net als bij AVIO. Dus eigenlijk meer dan de helft van de scene :P
Misschien klopt dat ook wel ja, maar via twitter bijvoorbeeld of andere media lijkt Fusion echt een hechte groep. Met op dit moment de juiste samenstelling qua artiesten, ze lijken het allemaal goed met elkaar te kunnen vinden en laten niemand er buiten vallen.
G
Dat is toch ook juist het mooie van de scene, dat iedereen et zo goed kan vinden met elkaar enzo.
Stel je eens voor hoe et zou zijn als ze allemaal voor zichzelf zouden gaan...

Daarom vind ik het ook mooi dat HHZ die Haatmeneer KAN draaien:
Het is leuk dat het kan, maar het nummer zelf is niet leuk :P
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Gangsterdwerg wrote:
Dakpan wrote:
Dat klopt wel, maar scantraxx (bvb) telt meer mensen dan HHZ en WS, dus ik snap wel wat katamaran zegt!
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik (Refuze) ben opgenomen in ''Meet The Residents'' van Fear FM :D
Lees het artikel hier: http://www.fear.fm/magazine/news/meet-t ... week-7/206
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
KickinAzz wrote:Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P
Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPM :D
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
Refuze wrote:
KickinAzz wrote:Ik snap ook wel dat bij Scantraxx niemand wat heeft met Wasted Penguinz :P
Ik anders wel. Die bootleg die ze pas hebben vrijgegeven vind ik zeker niet slecht. En Restinance vind ik echt een heerlijk plaatje van hun. Heerlijke energie zit erin, vooraal die climax op 155 BPM :D
Ik heb het ook niet zozeer over hun producties, maar meer over hun houding :P
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor :thumbup:
G
Refuze wrote:Ik (Refuze) ben opgenomen in ''Meet The Residents'' van Fear FM :D
Lees het artikel hier: http://www.fear.fm/magazine/news/meet-t ... week-7/206
tijd voor een fatsoenlijke foto xd
Hardtraxx Newbie
20 posts member since 2011
last seen Jan 2013
Skedoedelefloeps wrote:die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Er komen echt nog wel leuke collabs met die lui hoor, wees daar maar niet bang voor :thumbup:
Ik dacht dat scantraxx uit was ;). Als je ziet hoeveel waardeloze troep ze de laatste tijd op de markt zetten.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Gangsterdwerg wrote:
Dakpan wrote:
Ik zeg toch ook minder dan. Niet: Fusion is het enige label dat als een vriendengroep is. ;)
Donateur
4992 posts member since 2008
last seen Mar 2026
Lyst wrote:Zo dat ik er ook heen kan, kan 's nachts niet uit wegens gezondheidsredenen ;)
Edit: Ik kan wel tegen een geintje hoor, het is niet zo dat ik stervende ben :P

ps. niet denken dat ze dit serieus voor mij hebben verplaatst, dat was ook maar een geintje :P
Niet??? :thumbdown:

xd
N
Artiest
917 posts member since 2008
last seen 8 days ago
KickinAzz wrote:
Refuze wrote:
Ik heb het ook niet zozeer over hun producties, maar meer over hun houding :P
Zijn zo echt hele toffe jongens hoor ;)
A
mildr wrote:
Skedoedelefloeps wrote:die lui zijn dan ook nieuw @ scantraxx en zitten niet in de buurt van iedereen ofzo.
Ik dacht dat scantraxx uit was ;). Als je ziet hoeveel waardeloze troep ze de laatste tijd op de markt zetten.
Ja als je Scantraxx luisterd dan ben je uit de mode en dus niet cool!
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:

Misschien dit jaar nog een nieuw concept van Q in de zomer? :D
G
Chukkels wrote:Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:

Of een XQ tje tussendoor :P
Of mss TOCH een IQ :D
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Chukkels wrote:Het Ziggo Dome eerder open gaat dan verwacht: eind mei 2011 :yay:

:woot: wow, eerder af dan gepland, zie je ook niet vaak.

Q-Dance had toch beloofd dat zij het eerste dance concept zouden houden daar toch? Die belofte moeten ze wel waar maken :P

Idee: The Q-Dome : 11 Years Of Q-Dance
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Roebén wrote:DJZatox DJ Zatox
Editing B2BW with a new kick !! I think is really huge!! Who wanna hear it?? Yeah come to Hardbass !! :))))
Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kick :x
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 17 hours ago
dawasiknie wrote:
Roebén wrote:DJZatox DJ Zatox
Zucht... daar was ik dus al bang voor. Die live-act wordt dus allemaal tracks met een Zatox-kick :x
Dat zou wel jammer zijn, W.F. hebben vaag lompe kicks toch? tenminste de nummers die ik ken.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Waar heb je dat vandaan eig?
Donateur
6513 posts member since 2010
last seen Oct 2023
PNXRMX wrote:
Waar heb je dat vandaan eig?
Dat wil ik indd ook wel graag weten :/ Hebben de bouwvakkers ineens in ze schop onder hun hol gekregen ofso
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 2 hours ago
Mss hebben de bouwers expres gezegd dat het pas eind 2011 af zou zijn, als zekerheid voor het geval er vertraging zou komen, maar was het makkelijk sneller te doen.