Sainen schreef:
Dakpan schreef:
Hij heeft ook nog die collab met Jack of Sound en als het goed is ook nog met Freqz, kan dus een collab E.P worden ofzo. Zou geniaal zijn.
Had Titan een bericht gestuurd. Heeft niet met frequencerz in de studio gezeten.
Citaat:
Hoop binnenkort een preview te plaatsen, kan je nu alvast vertellen dat Remember me een rag track is.
en de rest van de tracks ook. Behalve van Frequencerz daar heb ik niet mee in de studio gezeten.
Grtz Titan
Oh, dacht dat ooit gelezen te hebben in een interview vlak voor Fusion.
katamaran schreef:
Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet!

Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.