Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dat zo zou zijn heb je wel een geniale release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran

Headhunterz
Citaat:
RT @G1LLGilian van der Heide Ok, ik ben nu wel klaar met #haatmeneer @djheadhunterz ;) - Inderdaad, het is mooi geweest. ;)


Haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thera:
Citaat:
Working on a dark reverse bass remix for Kodex! Screeches included hehe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Thera:
Citaat:
dark reverse bass! Screeches included hehe!

:evil:

Dakpan schreef:
Edwinn schreef:
Titan:
Citaat:
New TITAN track is finished, called....Remember Me


Zany:
Citaat:
I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj

Yeaah! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Headhunterz
Citaat:
RT @G1LLGilian van der Heide Ok, ik ben nu wel klaar met #haatmeneer @djheadhunterz ;) - Inderdaad, het is mooi geweest. ;)


Haha ;)

Nice one G1LL :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Edwinn schreef:
Titan:
Citaat:
New TITAN track is finished, called....Remember Me


Zany:
Citaat:
I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj


Komt dus weer een nieuwe Titan aan.


Dat het maar in de style mag zijn van Nightmare, verwacht er iig heel veel van.


hoop echt dat hij hem 5Feb zal gaan testen @ Beatbusters :kwijl|:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Edwinn schreef:
Titan:
Citaat:
New TITAN track is finished, called....Remember Me


Zany:
Citaat:
I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj


Zullen ze hem aan het masteren zijn?:

Twitter Frequencerz:
Citaat:
@DjZany @titandj nou nou nou mannen! Mag het een beetje rustiger?;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:35 
 
Artiest

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet 11 juni :thumbsup:

Maar gvd, niet meer 's nachts! :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

enigste datum dat ik kan in juni :D perfect gepland :thumbsup: waar haal je die info weg? dat het niet in de nacht is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
enigste datum dat ik kan in juni :D perfect gepland :thumbsup: waar haal je die info weg? dat het niet in de nacht is


www.groundzerofestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Vet 11 juni :thumbsup:

Maar gvd, niet meer 's nachts! :mad:


jezus wat slecht.. dat gaat m niet worde dan.. afgelopen jaar was egt strak, ma niet meer snachts is no-go ¬¬
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet meer in de nacht? wtf is dat nou weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wilde nog wel naar Ground Zero gaan voor de eerste keer :/ Als het overdag is ga ik in juni wel naar Defqon, dan hoef ik teminste niet zon moeite voor te doen om mn maten over te halen om mee te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Niet meer in de nacht? wtf is dat nou weer.

Dat is speciaal voor mij :whistle: :yay: :D

Ground Zero lineups zijn altijd zo vet he :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel mooi dichtbij voor mij! Misschien ook nog wel een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:19 
 
Hardtraxxer

Lyst schreef:
Dakpan schreef:
Niet meer in de nacht? wtf is dat nou weer.

Dat is speciaal voor mij :whistle: :yay: :D

Ground Zero lineups zijn altijd zo vet he :worship:

Hoezo speciaal voor jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Luxion schreef:
Hoezo speciaal voor jou :P

Hij moet van z'n moeder voor het donker thuis zijn :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Luxion schreef:
Hoezo speciaal voor jou :P

Hij moet van z'n moeder voor het donker thuis zijn :thumbup:


haha ownur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:53 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zo dat ik er ook heen kan, kan 's nachts niet uit wegens gezondheidsredenen ;)
Edit: Ik kan wel tegen een geintje hoor, het is niet zo dat ik stervende ben :P

ps. niet denken dat ze dit serieus voor mij hebben verplaatst, dat was ook maar een geintje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Thera:
Citaat:
Working on a dark reverse bass remix for Kodex! Screeches included hehe!


erg benieuwd naar deze remix :woot:
New TITAN track is finished, called....Remember Me


Zany:

Citaat:
I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj
deze tracks moet wel dik worden denk ik :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Hij heeft ook nog die collab met Jack of Sound en als het goed is ook nog met Freqz, kan dus een collab E.P worden ofzo. Zou geniaal zijn.


Had Titan een bericht gestuurd. Heeft niet met frequencerz in de studio gezeten.

Citaat:
Hoop binnenkort een preview te plaatsen, kan je nu alvast vertellen dat Remember me een rag track is.
en de rest van de tracks ook. Behalve van Frequencerz daar heb ik niet mee in de studio gezeten.

Grtz Titan
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga hopelijk nog meer fan worden van Titan, geniaal, een 'negroïde' in de hardstyle-scene. :thumbsup: Toch niet iets wat je heel vaak ziet, daarom heeft het ook wel wat! Ben heel benieuwd! Hij is wel goed op zijn plek daar bij Fusion denk ik, kan het zo te zien met velen goed vinden. Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Dakpan schreef:
Hij heeft ook nog die collab met Jack of Sound en als het goed is ook nog met Freqz, kan dus een collab E.P worden ofzo. Zou geniaal zijn.


Had Titan een bericht gestuurd. Heeft niet met frequencerz in de studio gezeten.

Citaat:
Hoop binnenkort een preview te plaatsen, kan je nu alvast vertellen dat Remember me een rag track is.
en de rest van de tracks ook. Behalve van Frequencerz daar heb ik niet mee in de studio gezeten.

Grtz Titan


Oh, dacht dat ooit gelezen te hebben in een interview vlak voor Fusion.

katamaran schreef:
Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet! :D


Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 21:23 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zatox
Citaat:
Ahh To the top is finish... Almost.. Tomorrow I 'll work with Tat for the HB live ! The fat ass is back from the holiday! Welcome back Tat!
Vorige  1 ... 682, 683, 684, 685, 686, 687, 688 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen