Als dat zo zou zijn heb je wel een geniale release!
HahaRT @G1LLGilian van der Heide Ok, ik ben nu wel klaar met #haatmeneer @djheadhunterz- Inderdaad, het is mooi geweest.
HahaRT @G1LLGilian van der Heide Ok, ik ben nu wel klaar met #haatmeneer @djheadhunterz- Inderdaad, het is mooi geweest.
Working on a dark reverse bass remix for Kodex! Screeches included hehe!
wrote:Thera:dark reverse bass! Screeches included hehe!
Yeaah!wrote:wrote:Titan:Zany:New TITAN track is finished, called....Remember MeI'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj
Nice one G1LLwrote:HeadhunterzHahaRT @G1LLGilian van der Heide Ok, ik ben nu wel klaar met #haatmeneer @djheadhunterz- Inderdaad, het is mooi geweest.
hoop echt dat hij hem 5Feb zal gaan testen @ Beatbusters :kwijl|:wrote:Dat het maar in de style mag zijn van Nightmare, verwacht er iig heel veel van.wrote:Titan:Zany:New TITAN track is finished, called....Remember MeKomt dus weer een nieuwe Titan aan.I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj
Zullen ze hem aan het masteren zijn?:wrote:wrote:Titan:Zany:New TITAN track is finished, called....Remember MeI'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj
@DjZany @titandj nou nou nou mannen! Mag het een beetje rustiger?;)
www.groundzerofestival.nlwrote:enigste datum dat ik kan in juniperfect gepland
waar haal je die info weg? dat het niet in de nacht is
jezus wat slecht.. dat gaat m niet worde dan.. afgelopen jaar was egt strak, ma niet meer snachts is no-go ¬¬wrote:Vet 11 juni
Maar gvd, niet meer 's nachts!
Dat is speciaal voor mijwrote:Niet meer in de nacht? wtf is dat nou weer.
Hoezo speciaal voor jouwrote:Dat is speciaal voor mijwrote:Niet meer in de nacht? wtf is dat nou weer.![]()
![]()
![]()
Ground Zero lineups zijn altijd zo vet he
Hij moet van z'n moeder voor het donker thuis zijnwrote:Hoezo speciaal voor jou
haha ownurwrote:Hij moet van z'n moeder voor het donker thuis zijnwrote:Hoezo speciaal voor jou
erg benieuwd naar deze remixwrote:Thera:Working on a dark reverse bass remix for Kodex! Screeches included hehe!
Had Titan een bericht gestuurd. Heeft niet met frequencerz in de studio gezeten.wrote:Hij heeft ook nog die collab met Jack of Sound en als het goed is ook nog met Freqz, kan dus een collab E.P worden ofzo. Zou geniaal zijn.
Hoop binnenkort een preview te plaatsen, kan je nu alvast vertellen dat Remember me een rag track is.
en de rest van de tracks ook. Behalve van Frequencerz daar heb ik niet mee in de studio gezeten.
Grtz Titan
Oh, dacht dat ooit gelezen te hebben in een interview vlak voor Fusion.wrote:Had Titan een bericht gestuurd. Heeft niet met frequencerz in de studio gezeten.wrote:Hij heeft ook nog die collab met Jack of Sound en als het goed is ook nog met Freqz, kan dus een collab E.P worden ofzo. Zou geniaal zijn.
Hoop binnenkort een preview te plaatsen, kan je nu alvast vertellen dat Remember me een rag track is.
en de rest van de tracks ook. Behalve van Frequencerz daar heb ik niet mee in de studio gezeten.
Grtz Titan
Viel me ook op aan Fusion, is net een vriendengroep. Is bij andere labels minder heb ik het idee.wrote: Dat zie je toch de laatste tijd veel bij Fusion, iedereen staat dicht bij elkaar, en duiken ook vaak met elkaar de studio in voor een collab. Heel vet!