Kan een erg leuke radio show worden..zal eens luisteren zondag:)wrote:Kodex
Oeh erg benieuwd en die kodex gaat ook als een speer met zn productiesfinished my new track "Daimonic" again very dark and ruff
Q-Dance
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Slim om Luna erbij te nemen. Dan heb je Isaac voor de meer melodische kant en Luna voor de wat hardere kant van Hardstyle. Beiden hebben hun sporen ruimschoots verdiend en zijn niet echt gebonden aan een groot label en daarom vrij om te doen wat ze willen.wrote: Q-Dance
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q
-
DHardtraxxer
- 92 posts member since 2010
- last seen May 2022
Vet!!!!wrote:Kodex
finished my new track "Dymonic" again very dark and ruff
Ik vind het vooral mooi dat Luna weer wat meer onder de aandacht komt danwrote:Slim om Luna erbij te nemen. Dan heb je Isaac voor de meer melodische kant en Luna voor de wat hardere kant van Hardstyle. Beiden hebben hun sporen ruimschoots verdiend en zijn niet echt gebonden aan een groot label en daarom vrij om te doen wat ze willen.wrote: Q-Dance
Die Kodex heeft lomp weer een nieuwe definitie gegeven
Erg benieuwd naar die nieuwe Kodex track, die kerel is echt goed bezig de laatste tijd.
wrote:Erg benieuwd naar die nieuwe Kodex track, die kerel is echt goed bezig de laatste tijd.
Dat TBY zaterdag zijn tracklist van zijn set poste:
onder andere:
Wildstylez - Into the light ?
onder andere:
Code: Select all
.. Proceeding with Wildstylez 'Into the light'.Staat nu in nieuwe tracks een previewtjewrote:wrote:Erg benieuwd naar die nieuwe Kodex track, die kerel is echt goed bezig de laatste tijd.
.. Ik vandaag met wat vrienden in de KFC zat, en Paul Elstak binnen kwam lopen? Een vriend van me geloofde het niet, dus stapte op hem af en vroeg; ''Ben jij niet Paul elstrak? Ik kwam niet meer bij van het lachen 
-
A
Haahahahahawrote:.. Ik vandaag met wat vrienden in de KFC zat, en Paul Elstak binnen kwam lopen? Een vriend van me geloofde het niet, dus stapte op hem af en vroeg; ''Ben jij niet Paul elstrak? Ik kwam niet meer bij van het lachen
http://www.dumpert.nl/mediabase/1316821 ... adhunterz_
Weer op Dumpert. Maar nu is het wel genoeg geweest, 2x op een feest gehoord, klaar en kappen. Niet uitmelken dit en draai het over een jaar of 3 nog maar eens
Weer op Dumpert. Maar nu is het wel genoeg geweest, 2x op een feest gehoord, klaar en kappen. Niet uitmelken dit en draai het over een jaar of 3 nog maar eens
Dat uitmelken is
Heel die Mo-rage wordt al uitgemolken, dus doe dit er ook maar bij.
Mo bashen ALTIJD +1
Heel die Mo-rage wordt al uitgemolken, dus doe dit er ook maar bij.
Mo bashen ALTIJD +1
Ik ben het met Chukkels eens, het is nu wel weer keer genoeg geweest 
Tuurlijk ga je hem horen op Hard Basswrote:Precies. Hoop het niet te horen op Hardbass..wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/1316821/baad7df5/headhunterz_
Klopt, en als die eenmaal wordt gedraaid zie je mij toch wel losgaan!
maar hij wordt indd te veel uitgemolken, zal ook wel weeer een Edit ofso van komen, of een double mocro remix ofso 
Uhm en waar staat de rest van de tracklist?wrote:Dat TBY zaterdag zijn tracklist van zijn set poste:
onder andere:
Wildstylez - Into the light ?Code: Select all
.. Proceeding with Wildstylez 'Into the light'.
Twitter. Maar volgens mij was het gewoon een cd die op stond in de auto ofzo met alle nieuwe promootjes.wrote:Uhm en waar staat de rest van de tracklist?wrote:Dat TBY zaterdag zijn tracklist van zijn set poste:
onder andere:
Wildstylez - Into the light ?Code: Select all
.. Proceeding with Wildstylez 'Into the light'.
Titan:
Zany:New TITAN track is finished, called....Remember Me
Komt dus weer een nieuwe Titan aan.I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj
Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!
Dat het maar in de style mag zijn van Nightmare, verwacht er iig heel veel van.wrote:Titan:Zany:New TITAN track is finished, called....Remember MeKomt dus weer een nieuwe Titan aan.I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj
Die doet vast meer dan de masteringwrote:Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!
Zou leuk zijn als ie samen met Haunted komt, die ligt nu ook al een tijdje te wachten. Titan verdiend wel wat meer aandacht al sneeuwt ie een beetje onder nu de hele raw-hardstyle steeds meer belangstelling trekt.
Dat is ook goed nieuws. Erg benieuwd naar die track, hoop dat B-front hem zaterdag draait.
Ik verwacht ook wel weer een helpende hand van Zany. Maar als het in de buurt komt van Nightmare/Strength & Fury dan ben ik dik tevreden. Helemaal als Haunted er ook nog bij komt.wrote:Die doet vast meer dan de masteringwrote:Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!
Zou leuk zijn als ie samen met Haunted komt, die ligt nu ook al een tijdje te wachten. Titan verdiend wel wat meer aandacht al sneeuwt ie een beetje onder nu de hele raw-hardstyle steeds meer belangstelling trekt.
En ik hoop inderdaad ook dat ie dan weer wat meer onder de aandacht komt, is toch echt wel mijn favoriete artiest.