Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Kodex

Citaat:
finished my new track "Daimonic" again very dark and ruff ;)

Oeh erg benieuwd en die kodex gaat ook als een speer met zn producties
Q-Dance

Citaat:
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q

Kan een erg leuke radio show worden..zal eens luisteren zondag:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Q-Dance

Citaat:
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q

Slim om Luna erbij te nemen. Dan heb je Isaac voor de meer melodische kant en Luna voor de wat hardere kant van Hardstyle. Beiden hebben hun sporen ruimschoots verdiend en zijn niet echt gebonden aan een groot label en daarom vrij om te doen wat ze willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:22 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Kodex

Citaat:
finished my new track "Dymonic" again very dark and ruff ;)


Vet!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
wootum schreef:
Q-Dance

Citaat:
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q

Slim om Luna erbij te nemen. Dan heb je Isaac voor de meer melodische kant en Luna voor de wat hardere kant van Hardstyle. Beiden hebben hun sporen ruimschoots verdiend en zijn niet echt gebonden aan een groot label en daarom vrij om te doen wat ze willen.

Ik vind het vooral mooi dat Luna weer wat meer onder de aandacht komt dan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Kodex heeft lomp weer een nieuwe definitie gegeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg benieuwd naar die nieuwe Kodex track, die kerel is echt goed bezig de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Erg benieuwd naar die nieuwe Kodex track, die kerel is echt goed bezig de laatste tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 23:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat TBY zaterdag zijn tracklist van zijn set poste:

onder andere:

Code:
.. Proceeding with Wildstylez 'Into the light'.


Wildstylez - Into the light ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Sainen schreef:
Erg benieuwd naar die nieuwe Kodex track, die kerel is echt goed bezig de laatste tijd.


Staat nu in nieuwe tracks een previewtje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

.. Ik vandaag met wat vrienden in de KFC zat, en Paul Elstak binnen kwam lopen? Een vriend van me geloofde het niet, dus stapte op hem af en vroeg; ''Ben jij niet Paul elstrak? Ik kwam niet meer bij van het lachen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:19 
 

Teknizion schreef:
.. Ik vandaag met wat vrienden in de KFC zat, en Paul Elstak binnen kwam lopen? Een vriend van me geloofde het niet, dus stapte op hem af en vroeg; ''Ben jij niet Paul elstrak? Ik kwam niet meer bij van het lachen :lol:

Haahahahaha :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/1316821 ... adhunterz_

Weer op Dumpert. Maar nu is het wel genoeg geweest, 2x op een feest gehoord, klaar en kappen. Niet uitmelken dit en draai het over een jaar of 3 nog maar eens :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 10:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat uitmelken is :thumbsup:
Heel die Mo-rage wordt al uitgemolken, dus doe dit er ook maar bij.
Mo bashen ALTIJD +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het met Chukkels eens, het is nu wel weer keer genoeg geweest :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Chukkels schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/1316821/baad7df5/headhunterz_

Weer op Dumpert. Maar nu is het wel genoeg geweest, 2x op een feest gehoord, klaar en kappen. Niet uitmelken dit en draai het over een jaar of 3 nog maar eens :)

Precies. Hoop het niet te horen op Hardbass.. :x

Tuurlijk ga je hem horen op Hard Bass ;). Nummer is gewoon populair. En ja, ik heb hem zelf nu ook wel een beetje gezien, maar het is maar 1 track en dat ding duurt amper 2 minuten, dus zo erg is het vast niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Klopt, en als die eenmaal wordt gedraaid zie je mij toch wel losgaan! :P maar hij wordt indd te veel uitgemolken, zal ook wel weeer een Edit ofso van komen, of een double mocro remix ofso xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Odyssee schreef:
Dat TBY zaterdag zijn tracklist van zijn set poste:

onder andere:

Code:
.. Proceeding with Wildstylez 'Into the light'.


Wildstylez - Into the light ?


Uhm en waar staat de rest van de tracklist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Odyssee schreef:
Dat TBY zaterdag zijn tracklist van zijn set poste:

onder andere:

Code:
.. Proceeding with Wildstylez 'Into the light'.


Wildstylez - Into the light ?


Uhm en waar staat de rest van de tracklist?


Twitter. Maar volgens mij was het gewoon een cd die op stond in de auto ofzo met alle nieuwe promootjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titan:
Citaat:
New TITAN track is finished, called....Remember Me


Zany:
Citaat:
I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj


Komt dus weer een nieuwe Titan aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Titan:
Citaat:
New TITAN track is finished, called....Remember Me


Zany:
Citaat:
I'm back with a new game, this stuff is like a brain drain, it's time for you to go insane, remember my fuckin' name! @titandj


Komt dus weer een nieuwe Titan aan.


Dat het maar in de style mag zijn van Nightmare, verwacht er iig heel veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!

Die doet vast meer dan de mastering ;)
Zou leuk zijn als ie samen met Haunted komt, die ligt nu ook al een tijdje te wachten. Titan verdiend wel wat meer aandacht al sneeuwt ie een beetje onder nu de hele raw-hardstyle steeds meer belangstelling trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat is ook goed nieuws. Erg benieuwd naar die track, hoop dat B-front hem zaterdag draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!

Die doet vast meer dan de mastering ;)
Zou leuk zijn als ie samen met Haunted komt, die ligt nu ook al een tijdje te wachten. Titan verdiend wel wat meer aandacht al sneeuwt ie een beetje onder nu de hele raw-hardstyle steeds meer belangstelling trekt.

Ik verwacht ook wel weer een helpende hand van Zany. Maar als het in de buurt komt van Nightmare/Strength & Fury dan ben ik dik tevreden. Helemaal als Haunted er ook nog bij komt. :worship:

En ik hoop inderdaad ook dat ie dan weer wat meer onder de aandacht komt, is toch echt wel mijn favoriete artiest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij heeft ook nog die collab met Jack of Sound en als het goed is ook nog met Freqz, kan dus een collab E.P worden ofzo. Zou geniaal zijn.
Vorige  1 ... 681, 682, 683, 684, 685, 686, 687 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen