dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Omdat Zany dit ook typt: Heeft hij er weer wat mee te maken? Of doet hij alleen de mastering? We gaan het zien!
Die doet vast meer dan de mastering

Zou leuk zijn als ie samen met Haunted komt, die ligt nu ook al een tijdje te wachten. Titan verdiend wel wat meer aandacht al sneeuwt ie een beetje onder nu de hele raw-hardstyle steeds meer belangstelling trekt.
Ik verwacht ook wel weer een helpende hand van Zany. Maar als het in de buurt komt van Nightmare/Strength & Fury dan ben ik dik tevreden. Helemaal als Haunted er ook nog bij komt.
En ik hoop inderdaad ook dat ie dan weer wat meer onder de aandacht komt, is toch echt wel mijn favoriete artiest.