View on YouTube
XQ dbstf openingshow in HQ.
XQ dbstf openingshow in HQ.
ik heb in 2009 daar gestaan ... met Raymond (DJ Vinzo) en na me vakantie en verhuizing namen ze ineenswrote: echt waar joh? dan zal je mitchell polderman ook wel kennen denk ik
1x heen geweest omdat vriende me mee sleurde(zonder te weten wat er is die avond), kom je daar blijkt t bubbling beats te zijn... oowh sjezus! was bijna de enige blanke daarwrote:Achja het blijft holly hè
Je kan natuurlijk verwachten met een thema als Bubbling Beats dan de underground dan dicht is. kans op vechtpartijen als hij open is is erg groot gok ik.wrote:1x heen geweest omdat vriende me mee sleurde(zonder te weten wat er is die avond), kom je daar blijkt t bubbling beats te zijn... oowh sjezus! was bijna de enige blanke daarwrote:Achja het blijft holly hè, vraag je waar the basement is.. ja daar en daar, onee w8 die is vanavond gesloten... omg, wtf doe ik hier dan
!
Matige line upwrote:
BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)
Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz
Indd, wou wel graag voor het eerst naar knock out gaan dit jaar, maar die line-up doet me zwaar twijfelen!wrote:Matige line upwrote:
BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz
Geen idee waar je dat vandaan haalt.wrote:Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo
oowwh ik weet wel waar die dat vandaan haaltwrote:Geen idee waar je dat vandaan haalt.wrote:Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo
Vorig jaar was toch precies hetzelfde en zijn er toch een aantal prima sets uit gekomen? Dan zie ik het probleem eigenlijk niet.wrote:oowwh ik weet wel waar die dat vandaan haaltwrote:Geen idee waar je dat vandaan haalt.wrote:Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo
en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
alleen maar Hol-matties die met elkaar draaien..
Ik zeg ook niet dat ik het een slechte line-up vind.. maar noem het geen Knock Out! · Ultimate Battles want dat is het absoluut niet..wrote:Vorig jaar was toch precies hetzelfde en zijn er toch een aantal prima sets uit gekomen? Dan zie ik het probleem eigenlijk niet.wrote: en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
Nu wil ik het weten ook.wrote:oowwh ik weet wel waar die dat vandaan haaltwrote:Geen idee waar je dat vandaan haalt.wrote:Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo
Was vorig jaar toch ook zo. Ik kan me niet zo storen aan de naam of wat dan ook, als de muziek maar te pruimen is en ik gok dat het daarmee wel goed zit, omdat er van alles wat is.wrote:Ik zeg ook niet dat ik het een slechte line-up vind.. maar noem het geen Knock Out! · Ultimate Battles want dat is het absoluut niet..wrote:Vorig jaar was toch precies hetzelfde en zijn er toch een aantal prima sets uit gekomen? Dan zie ik het probleem eigenlijk niet.wrote: en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
Ik ga ook heus wel want ik ken het lopen vanaf thuis
Hij zegt niet dat niemand hem mag toch C-Mind?wrote:sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo![]()
Nogmaals: Als je het zo duidelijk lekker neerzet is het misschien ook handig om te vertellen wie en waarom. Anders moet je dat gewoon niet neerzetten.wrote:Hij zegt niet dat niemand hem mag toch C-Mind?wrote:sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo![]()
Ik weet wel op wie hij doelt met sommige mensen en dat zijn persoonlijke redenen
Misschien had die er dan gewoon niet over moeten beginnen idd want hij heeft het o.a. over mij..wrote:Nogmaals: Als je het zo duidelijk lekker neerzet is het misschien ook handig om te vertellen wie en waarom. Anders moet je dat gewoon niet neerzetten.wrote:Hij zegt niet dat niemand hem mag toch C-Mind?wrote:sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo![]()
Ik weet wel op wie hij doelt met sommige mensen en dat zijn persoonlijke redenen
Het zijn niet echt verschillende stijlen tegenover elkaar nee, maar bvb Zany vs Headhunterz is een beetje om en om losgaan(teveel verschil qua hardheid in ieder geval), dat werkt denk ik niet echt.wrote: BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz
Zijn niet echt koppels waar wel eens verrassende samenwerkingen uit kunnen komen. Beter hadden ze het iets anders gedaan.wrote:Het zijn niet echt verschillende stijlen tegenover elkaar nee, maar bvb Zany vs Headhunterz is een beetje om en om losgaan(teveel verschil qua hardheid in ieder geval), dat werkt denk ik niet echt.wrote: BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz
Door deze line-up komt Knock-Out wel als optie in m'n agenda te staan.
Q-Dancefinished my new track "Daimonic" again very dark and ruff
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q