Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


XQ dbstf openingshow in HQ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:14 
 
Artiest

Robster schreef:
echt waar joh :P ? dan zal je mitchell polderman ook wel kennen denk ik :)


ik heb in 2009 daar gestaan ... met Raymond (DJ Vinzo) en na me vakantie en verhuizing namen ze ineens
de telefoon niet meer op. Ik wilde mn agenda weten maar schijnbaar was ik zonder overleg vervangen ofzo
terwijl ze al die tijd tevreden waren... geen ide :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Achja het blijft holly hè :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Achja het blijft holly hè :P

1x heen geweest omdat vriende me mee sleurde(zonder te weten wat er is die avond), kom je daar blijkt t bubbling beats te zijn... oowh sjezus! was bijna de enige blanke daar xd, vraag je waar the basement is.. ja daar en daar, onee w8 die is vanavond gesloten... omg, wtf doe ik hier dan xd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Robster schreef:
Achja het blijft holly hè :P

1x heen geweest omdat vriende me mee sleurde(zonder te weten wat er is die avond), kom je daar blijkt t bubbling beats te zijn... oowh sjezus! was bijna de enige blanke daar xd, vraag je waar the basement is.. ja daar en daar, onee w8 die is vanavond gesloten... omg, wtf doe ik hier dan xd!

Je kan natuurlijk verwachten met een thema als Bubbling Beats dan de underground dan dicht is. kans op vechtpartijen als hij open is is erg groot gok ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 13:38 
 

TheDizZorder schreef:

BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz


Matige line up
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
TheDizZorder schreef:

BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz


Matige line up


Indd, wou wel graag voor het eerst naar knock out gaan dit jaar, maar die line-up doet me zwaar twijfelen! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Geen idee waar je dat vandaan haalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
p-stylez schreef:
Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Geen idee waar je dat vandaan haalt.

oowwh ik weet wel waar die dat vandaan haalt :P


en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
alleen maar Hol-matties die met elkaar draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
Khadber schreef:
p-stylez schreef:
Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Geen idee waar je dat vandaan haalt.

oowwh ik weet wel waar die dat vandaan haalt :P


en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
alleen maar Hol-matties die met elkaar draaien..

Vorig jaar was toch precies hetzelfde en zijn er toch een aantal prima sets uit gekomen? Dan zie ik het probleem eigenlijk niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The Axe schreef:
en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
alleen maar Hol-matties die met elkaar draaien..

Vorig jaar was toch precies hetzelfde en zijn er toch een aantal prima sets uit gekomen? Dan zie ik het probleem eigenlijk niet.


Ik zeg ook niet dat ik het een slechte line-up vind.. maar noem het geen Knock Out! · Ultimate Battles want dat is het absoluut niet..
Ik ga ook heus wel want ik ken het lopen vanaf thuis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
Khadber schreef:
p-stylez schreef:
Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Geen idee waar je dat vandaan haalt.

oowwh ik weet wel waar die dat vandaan haalt :P




Nu wil ik het weten ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
Khadber schreef:
The Axe schreef:
en idd knock-out kunnen ze geen battles noemen..
alleen maar Hol-matties die met elkaar draaien..

Vorig jaar was toch precies hetzelfde en zijn er toch een aantal prima sets uit gekomen? Dan zie ik het probleem eigenlijk niet.


Ik zeg ook niet dat ik het een slechte line-up vind.. maar noem het geen Knock Out! · Ultimate Battles want dat is het absoluut niet..
Ik ga ook heus wel want ik ken het lopen vanaf thuis :P

Was vorig jaar toch ook zo. Ik kan me niet zo storen aan de naam of wat dan ook, als de muziek maar te pruimen is en ik gok dat het daarmee wel goed zit, omdat er van alles wat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

ik ben nu ook wel benieuwd P-Stylez na je argument dat niemand hem mag op het forum
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

P-Stylez schreef:
sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Hij zegt niet dat niemand hem mag toch C-Mind?

Ik weet wel op wie hij doelt met sommige mensen en dat zijn persoonlijke redenen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Axe schreef:
P-Stylez schreef:
sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Hij zegt niet dat niemand hem mag toch C-Mind?

Ik weet wel op wie hij doelt met sommige mensen en dat zijn persoonlijke redenen :x

Nogmaals: Als je het zo duidelijk lekker neerzet is het misschien ook handig om te vertellen wie en waarom. Anders moet je dat gewoon niet neerzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
The Axe schreef:
P-Stylez schreef:
sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Hij zegt niet dat niemand hem mag toch C-Mind?

Ik weet wel op wie hij doelt met sommige mensen en dat zijn persoonlijke redenen :x

Nogmaals: Als je het zo duidelijk lekker neerzet is het misschien ook handig om te vertellen wie en waarom. Anders moet je dat gewoon niet neerzetten.


Misschien had die er dan gewoon niet over moeten beginnen idd want hij heeft het o.a. over mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en hoezo dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom maar op ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zoals ik al eerder zei persoonlijke redenen..
Ik ga er hier niet over verder.. PM maar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, back ontopic dan maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz


Het zijn niet echt verschillende stijlen tegenover elkaar nee, maar bvb Zany vs Headhunterz is een beetje om en om losgaan(teveel verschil qua hardheid in ieder geval), dat werkt denk ik niet echt.

Door deze line-up komt Knock-Out wel als optie in m'n agenda te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
TheDizZorder schreef:
BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz


Het zijn niet echt verschillende stijlen tegenover elkaar nee, maar bvb Zany vs Headhunterz is een beetje om en om losgaan(teveel verschil qua hardheid in ieder geval), dat werkt denk ik niet echt.

Door deze line-up komt Knock-Out wel als optie in m'n agenda te staan.

Zijn niet echt koppels waar wel eens verrassende samenwerkingen uit kunnen komen. Beter hadden ze het iets anders gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het zijn gewoon stijltjes die goed bij elkaar passen, dan worden de sets één geheel ipv om en om een heel ander soort track. Als je battles wilt zien waarin de artietsen elkaar dissen moet je maar 8Mile van Eminem opzetten ofzo :P ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kodex

Citaat:
finished my new track "Daimonic" again very dark and ruff ;)


Q-Dance

Citaat:
From this Sunday, Q-dance Radio presents a new radioshow: Luna presents Minus is More! More info here: http://bit.ly/far56q
Vorige  1 ... 680, 681, 682, 683, 684, 685, 686 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen