Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik twitter hem zoo ook nog even zijn bumperkleef actie van gisteren.

Dat is niet mijn bumper vriend :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Josh-T schreef:
Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D


?¿?

de boer


Hoort in Off-Topic dus?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Josh-T schreef:
Josh-T schreef:
Wesz91 schreef:
Frankie ze rotzooi mee moet neme! :D


?¿?
de boer


Hoort in Off-Topic dus?

idd, ik dacht eerst ook frankie van deepack, maar toen zag ik een utrecht display pic langskomen en toen wist ik genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 17:29 
 

stefaneke schreef:

:thumbdown: :thumbdown: vond et toch wel jammer hoor -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 18:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
idd, ik dacht eerst ook frankie van deepack, maar toen zag ik een utrecht display pic langskomen en toen wist ik genoeg.


Sorry (a) kon het ff niet laten, t was gwn heerlijk.. en dat voor de 2e x dit seizoen ^^ ma bij deze genoeg over deze heerlijke wedstrijd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

:thumbdown: :thumbdown: vond et toch wel jammer hoor -.-


Doe me een plezier en draai t nii op hardbass! dat word egt een domper dan... leuk en aardig ma dan is willem wel weer te popi jopi aan t doen als die t dan alweeeeer doet...!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

:thumbdown: :thumbdown: vond et toch wel jammer hoor -.-


Jammer? Die reverse bass is :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 19:44 
 
Hardtraxxer

Och, ik vind t wel grappig! Hij heeft zelfs al de lachadvocaat erin verwerkt.. En de beelden op het scherm er dan nog bij maken het wel af!

Vette lasershow trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

:thumbdown: :thumbdown: vond et toch wel jammer hoor -.-


Jammer? Die reverse bass is :bomb:


+1242345235235 voor die lasershow, echt vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
KSwoosh schreef:
stefaneke schreef:

:thumbdown: :thumbdown: vond et toch wel jammer hoor -.-


Jammer? Die reverse bass is :bomb:


Dan draait ie toch gewoon voortaan weer Who Is Calling (Zenith DJ Edit) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

WTF die lasers :/

Zit thuis nuchter gewoon te spacen van een youtube filmpje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 21:51 
 

Inno schreef:
WTF die lasers :/

Zit thuis nuchter gewoon te spacen van een youtube filmpje :P

en in tegenstelling tot qlimax filmpjes, was de show ook ECHT zo vet! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:28 
 
Hardtraxxer

Gewoon 4 fullcolors toch? wat was er dan zo bijzonder aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2011 23:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Show was wel vet ja! :D Tijdens dat nummer liep naar de wc maar terwijl dat pilletje eigenlijk niet meer werkte stond ik toch een beetje te draaien. xd Dacht echt van wtf waarom draait ie dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 00:07 
 

Q-Dominic schreef:
Gewoon 4 fullcolors toch? wat was er dan zo bijzonder aan?

De prijs :P
Zie de lasers meer bewegen als op Qlimax (Wat toch wel rep heeft van dikgrotesuperawesome lasershow)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat waverider een hele lange tijd resident dj is geweest in de hollywood music hall in de basement (harstyle/hardcore zaal)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 01:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P

Waarom niet als ik vragen mag? :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wist ik al heul lang, sommige mensen hier op het forum mogen hem ook niet zo :P


?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:09 
 
Artiest

Robster schreef:
Wist je dat waverider een hele lange tijd resident dj is geweest in de hollywood music hall in de basement (harstyle/hardcore zaal)


ik ook :lol:


BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz

ik zie wat herhalingen, maar zoals ik al een keer had gezegd. IMO voor een echte battle zou je juist artiesten tegen over elkaar moeten zetten die echt niets met elkaar te maken hebben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:40 
 
Hardtraxx Addict

TheDizZorder schreef:
Robster schreef:
Wist je dat waverider een hele lange tijd resident dj is geweest in de hollywood music hall in de basement (harstyle/hardcore zaal)


ik ook :lol:


BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz

ik zie wat herhalingen, maar zoals ik al een keer had gezegd. IMO voor een echte battle zou je juist artiesten tegen over elkaar moeten zetten die echt niets met elkaar te maken hebben :)


Precies!
Nu is het ook meer een ... & ... geworden i.p.v. ... vs ...
Lijkt mij ook niet echt de bedoeling van een knock out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Duidelijk niet aanwezig bij knock out, wat een klote line up...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:45 
 
Artiest

B-Front vs Frontliner :/
das alsof of ik een Siamese tweeling vraag een potje tegen elkaar te voetballen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja die voorspelbare duo's maken het voor mij ook niet interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Robster schreef:
Wist je dat waverider een hele lange tijd resident dj is geweest in de hollywood music hall in de basement (harstyle/hardcore zaal)


ik ook :lol:


BTW: Line Up KNOCK:OUT (als die hier nog nie stond)

Headhunterz vs Brennan Heart
Bioweapon vs Toneshifterz
Technoboy vs Stephanie
Deepack vs Psyko Punkz
Noisecontrollers vs The Pitcher
Digital Punk vs Waverider
B-front vs Frontliner
AVIO vs Josh & Wesz

ik zie wat herhalingen, maar zoals ik al een keer had gezegd. IMO voor een echte battle zou je juist artiesten tegen over elkaar moeten zetten die echt niets met elkaar te maken hebben :)


echt waar joh :P ? dan zal je mitchell polderman ook wel kennen denk ik :)
Vorige  1 ... 679, 680, 681, 682, 683, 684, 685 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen