Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dumpert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Dumpert :)

In een uitzending voor Powned ja :P (en is sowieso hetzelfde dakje)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nego schreef:
Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha[/quote

Powned was hetgeen waar het mee begon misschien?


Meende trouwens dat die Tatarola - Who's calling (zenith remix) met die MO Vocals, niet door HHZ was gemaakt, maar door 1 of andere reaguurder. en dat heady hem draaide nadat hij zoveel likes op FB had gekregen.. :surrender:

Toch zie ik Rutger hij hem in de studio staan.
Zeker kijken, heb destijds ook braaf mijn 5 euro lidmaatschap betaald xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

iTunes af en toe best wel hard faalt :')
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
iTunes af en toe best wel hard faalt :')
Afbeelding


en jou afbeelding bij mij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iTunes heeft die track ook nog niet ;). Vind het daarom ook niet zo gek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 23:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
iTunes heeft die track ook nog niet ;). Vind het daarom ook niet zo gek.

Ja maar er hoeft toch niet persé een iTunes verwijzing te staan ;)
Maar iTunes gebruikt de zelfde soort herkenningen software als die op de meeste telefoons. Die shit werkt dus voor geen meter. Daar nog bovenop komend dat dit het officiële saifam kanaal is :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz net zijn momentje van fame gehad heeft op PowNews :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik had niet mijn dag, vriend :D en ze gaan maar door geweldig! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Headhunterz net zijn momentje van fame gehad heeft op PowNews :P

Beeldmateriaal? :P

Heb het niet kunnen volgen door de Klassieker + nabeschouwing :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:
Headhunterz net zijn momentje van fame gehad heeft op PowNews :P


Ik heb me kapot gelachen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
93Wesley93 schreef:
Headhunterz net zijn momentje van fame gehad heeft op PowNews :P

Beeldmateriaal? :P

Heb het niet kunnen volgen door de Klassieker + nabeschouwing :D


Zal binnen nu en hoog uit 5 minuten vast op dumpert gezet worden, en anders morgen wel op uitzendinggemist. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
93Wesley93 schreef:
Headhunterz net zijn momentje van fame gehad heeft op PowNews :P


Ik heb me kapot gelachen. :P


haha ja ik ook wat geniaal. Mooi ook dat hhz zo zegt van ja ik zie m niet als persoon meer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:05 
 

Voor de Fans; gesprekje met Shockerz over God Music/Memories

[NL]Almighty: nu ik je toch spreek, is er al een datum voor God Music / Memories?
[NL]Almighty: Of is het gewoon even afwachten
Dikke Frits: Nou de mix moest beter dus daar ben ik nu mee bezig:)
Dikke Frits: ik hoop deze maand
Dikke Frits: aangezien ze al vrij oud zijn


Dikke Frits is dus Shockerz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 01:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://player.omroep.nl/?aflID=12015315

En misschien kunnen we hier ook nog iets leuks mee :P

http://www.badrreizen.nl/contact.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Edwinn schreef:
Citaat:
Beatbox
21:30 - 23:30 Thilo & Evanti
23:30 - 01:30 Josh & Wesz
01:30 - 03:30 Deepack
03:30 - 05:30 Alphaverb

De beatbox is nog best intressant, twee uur Thilo & Evanti lijkt me zeker leuk om live te horen en 2 uur Alphaverb is ook niet verkeerd. Deepack misschien ook wel, maar dat ligt eraan of ze nieuwe shit gaan draaien of gevarieerd..

Maakt voor jou niets uit jij mag toch niet naar binnen :aww:


Wtf is dit dan voor een opmerking? Ik kan toch best zeggen dat het intressant is, dat betekent toch nog niet dat ik ga. Beetje kansloze opmerking. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
http://player.omroep.nl/?aflID=12015315

En misschien kunnen we hier ook nog iets leuks mee :P

http://www.badrreizen.nl/contact.html

Niet mijn reisbureau vriend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zojuist in de inbox:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks nieuws? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 13:39 
 

Kweet niet? :O

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geniaal!! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Geniaal!! :lol:

idd :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paul Elstak twitter:
Citaat:
En dan word je gevraagd voor de Madiwodo show van Paul de Leeuw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Paul Elstak twitter:
Citaat:
En dan word je gevraagd voor de Madiwodo show van Paul de Leeuw


Wat moet die vent daar nou weer?? vertellen over ze new kids nummer?? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Parvuz schreef:
Paul Elstak twitter:
Citaat:
En dan word je gevraagd voor de Madiwodo show van Paul de Leeuw


Wat moet die vent daar nou weer?? vertellen over ze new kids nummer?? :/

haha kan niet echt andere reden bedenken dan dat :P
Vorige  1 ... 673, 674, 675, 676, 677, 678, 679 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen