Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tja, de climax is nii eg spectaculair... ma de intro van sound of the thunder kon ik wel altijd lekker op beuken, as ze daar dan ff lekker op door gaan, en de climax "goed" laten knallen dan ken t nog best wat worde alsje t mij vraagt.
Mrj zal mij benieuwe welke track t word.. denk eerlijk gezegt niet die
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Psyko punkz - Sound of the thunder (blender remix)

This is the soouuund...
THE SOUND OF THE BLENDER! *blendergeluid met kicks* :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Psyko punkz - Sound of the thunder (blender remix)

This is the soouuund...
THE SOUND OF THE BLENDER! *blendergeluid met kicks* :whistle:


Dat zou nog best komisch zijn xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Beatbox
21:30 - 23:30 Thilo & Evanti
23:30 - 01:30 Josh & Wesz
01:30 - 03:30 Deepack
03:30 - 05:30 Alphaverb

De beatbox is nog best intressant, twee uur Thilo & Evanti lijkt me zeker leuk om live te horen en 2 uur Alphaverb is ook niet verkeerd. Deepack misschien ook wel, maar dat ligt eraan of ze nieuwe shit gaan draaien of gevarieerd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz vanavond in het Pownews: http://twitpic.com/3rgnhb
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Citaat:
Beatbox
21:30 - 23:30 Thilo & Evanti
23:30 - 01:30 Josh & Wesz
01:30 - 03:30 Deepack
03:30 - 05:30 Alphaverb

De beatbox is nog best intressant, twee uur Thilo & Evanti lijkt me zeker leuk om live te horen en 2 uur Alphaverb is ook niet verkeerd. Deepack misschien ook wel, maar dat ligt eraan of ze nieuwe shit gaan draaien of gevarieerd..


deepack verrast altijd ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Citaat:
Beatbox
21:30 - 23:30 Thilo & Evanti
23:30 - 01:30 Josh & Wesz
01:30 - 03:30 Deepack
03:30 - 05:30 Alphaverb

De beatbox is nog best intressant, twee uur Thilo & Evanti lijkt me zeker leuk om live te horen en 2 uur Alphaverb is ook niet verkeerd. Deepack misschien ook wel, maar dat ligt eraan of ze nieuwe shit gaan draaien of gevarieerd..

Maakt voor jou niets uit jij mag toch niet naar binnen :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha

POW? :')
PowNed. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha

Als ik het niet vergeet zal ik het ook ff kijken. En anders is het vast wel ergens terug te vinden. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

oostzaner schreef:
Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha

POW? :')
PowNed. ;)


Sorry hoor :P !

Btw Rutger heeft wel een dikke kop gekregen zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha

Supervet, zeker kijken! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
oostzaner schreef:
Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha

POW? :')
PowNed. ;)


Sorry hoor :P !

Btw Rutger heeft wel een dikke kop gekregen zeg!


had die altijd al hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:08 
 

Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:
Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb
Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha

willem met zn picface :P altijd etzelfde xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Jorea88 schreef:

Btw Rutger heeft wel een dikke kop gekregen zeg!


had die altijd al hoor


Zo erg was ut nog niet toch? :P zeker goed genoten van de kerstdagen en oud&nieuw :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:21 
 
Hardtraxxer

Hahha dat was ook het eerste wat ik dacht toen ik de foto zag! Kan me niet herrineren dat ie al zo dik was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wil Willem een hype starten onder het hardstyle volk met die Defqon bandjes om ofzo? Laat dat lekker bij het Lowlands volk :$

Ben wel benieuwd naar de uitzending!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 18:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deeltjesversneller schreef:
Wil Willem een hype starten onder het hardstyle volk met die Defqon bandjes om ofzo? Laat dat lekker bij het Lowlands volk :$

Ben wel benieuwd naar de uitzending!


Wat is er mis met die bandjes dan? Dat doen veel festivalgangers in het algmeen.. Het is dat ik ze niet om mag hebben met werk, anders had ik mijn lowlandsbandjes ook nog wel om!

OT: Zou me lachen lijken als ze die Mo opzoeken en vragen naar zijn reactie :P!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorea88 schreef:
OT: Zou me lachen lijken als ze die Mo opzoeken en vragen naar zijn reactie :P!

En dat ie dan boos wordt :D Sensatietvwoohooo

En Hhz dan: Dit is niet mijn remix vriend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat hebben ze toch ook gedaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 19:18 
 
Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Wesz91 schreef:
p-stylez schreef:
D-Block & S-te-Fan - Sound of Thunder (Psyko Punkz Remix)


Sounds good, als dat zo is ben ik erg benieuwd.. lekkere track!

gozer :/


Laat iedereen in zijn of haar waarde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:25 
 
Hardtraxxer

Isaac:
Almost finished my remix for the Organ Donors. Very happy with it!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

A-maze schreef:


HAHA ik ga sowieso kijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dat wordt dan voor mij ook de eerste keer dat ik Pownieuws wil zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 20:37 
 
Artiest

Jorea88 schreef:
Citaat HHZ:

Guess what.. Tonight, Nederland 3 22:45u! #haatmeneer http://twitpic.com/3rgnhb

Zelfs POW gaat zich ermee bemoeien :P! Vanavond wel ff kijken haha


Gast, weet je wel waar het over gaat dan?

Powned was hetgeen waar het mee begon misschien?
Vorige  1 ... 672, 673, 674, 675, 676, 677, 678 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen