Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Kevin-Raw schreef:
Wat moet die vent daar nou weer?? vertellen over ze new kids nummer?? :/

haha kan niet echt andere reden bedenken dan dat :P

Idd, maar weet niet of die het ook echt gaat doen hoor. En komen ze wel laat mee met dat nummer dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Intervention schreef:
Kevin-Raw schreef:
Wat moet die vent daar nou weer?? vertellen over ze new kids nummer?? :/

haha kan niet echt andere reden bedenken dan dat :P

Idd, maar weet niet of die het ook echt gaat doen hoor. En komen ze wel laat mee met dat nummer dan.

heel erg laat:P...maar die show is wel leuk opzich kben er keer live bij geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:24 
 
Hardtraxx Addict

Misschien vragen ze wel dingetjes over hoe hij er op terug kijkt en zo.
En misschien zitten er wel alle hoofdrolspelers van New Kids er bij! Weten wij veel... :P
Ik kijk vanavond, kijk het namelijk altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paul Elstak twitter:
Citaat:
Krijg net een leuk telefoontje: de single turbo is goud! BAM!

Dat dus. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 17:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Geniaal!! :lol:


duizenden jongeren hakken en zagen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:19 
 

fotosoepen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zaterdag ZANY ga aanschouwen in Time-Out te Gemert :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mak schreef:
Ik zaterdag ZANY ga aanschouwen in Time-Out te Gemert :)


Wist je... Off Topic??
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Mak schreef:
Ik zaterdag ZANY ga aanschouwen in Time-Out te Gemert :)


Wist je... Off Topic??


Is toch hardstyle gerelateerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mak schreef:
wootum schreef:
Mak schreef:
Ik zaterdag ZANY ga aanschouwen in Time-Out te Gemert :)


Wist je... Off Topic??


Is toch hardstyle gerelateerd?

ja maar dat soort dingen zijn niet van belang voor de rest van de mensen hier ;)
want dan kan iedereen hier dat soort dingen wel gaan neerzetten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:35 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Mak schreef:
wootum schreef:
Mak schreef:
Ik zaterdag ZANY ga aanschouwen in Time-Out te Gemert :)


Wist je... Off Topic??


Is toch hardstyle gerelateerd?


We hebben een uitgaanstopic, waarin je kunt vertellen waar je heen gaat. Als iedereen hier elke keer gaat vertellen waar ie in het weekend heen gaat wordt het hier een beetje onoverzichtelijk niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oke sorry niet helemaal goed begrepen dan. zal het niet meer hier posten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad, dan overtreft het drugstopic nooit het Wist Je Dat... Topic als dat soort wist je datjes hier gepost worden. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 18:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Inderdaad, dan overtreft het drugstopic nooit het Wist Je Dat... Topic als dat soort wist je datjes hier gepost worden. xd

.... :x

Edit: Drugstopic vind ik persoonlijk ook in het off-topic thuis horen, maar goed.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Zatox

Citaat:
Almost finish The demo of "To The Top" . I 'll start my set on Xqlusive with this track. I gonna show a small part in The evening ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

We zullen wel zien wat er van de track is gekomen. Hopelijk andere sounds dan zn laatste tracks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:43 
 
Hardtraxxer

Zatox - To The Top
http://www.facebook.com/home.php?#!/vid ... 7&comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
Psyko punkz - Sound of the thunder (blender remix)

This is the soouuund...
THE SOUND OF THE BLENDER! *blendergeluid met kicks* :whistle:


Te Geniaal! XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 19:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:


vind er weinig aan tot nu toe -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Luna

Citaat:
Check out http://www.b2s.nl/radio at 20:00 for my exclusive mix I did for Hardbass.


Twitter A-Lusion

Citaat:
I'm creating a hs track with a beautiful melody. It's all about feeling! Not as hard as people want nowadays.. And why?? because I want to!


Twitter Bioweapon

Citaat:
Been awake too long. Part of the Hard remix suddenly turned from bouncy and fun into OMGASSTEARINGRUFFF!! :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2011 20:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Lajsen schreef:


vind er weinig aan tot nu toe -.-

Hmm, spreekt me wel aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 00:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was laatst weer ns op het fusion forum en stelde een vraagje over Endless:
Mannonymous schreef:
Why did this track never end up on one of the Fusion of Sound samplers?
I really love that track!
Will it ever be released?


Jowan schreef:
I'm gonna check if we have a mixable version. If we have, I can easily put it in our regular download-stores, like iTunes, Hardstyle.com, Beatport etc.


ALS ze 'm hebben liggen betekend dit dat we dit nummertje dus in de mix kunnen gaan gooien! :drool: :love: :woot: :loving: :worship: (sorry voor alle emoticon spam maar ik ben nogal heppie de peppie hier over!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neem aan dat je het over Wille Gullie Bass hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 00:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
neem aan dat je het over Wille Gullie Bass hebt?

Crap goeie! ff aanpassen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2011 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheVisionNL profile

TheVisionNL yeah.. Hit The Dirt is finished ! Now finish Superstring 2011 soon..! Tomorrow a preview online of another new track..!
Vorige  1 ... 674, 675, 676, 677, 678, 679, 680 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen