Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Jezus Christus ze leren het ook nooit he. Dit is met afstand de slechtste timetable die ik ooit op een fatsoenlijk feest heb gezien. Totaal geen zin meer in het feest nu. OPBOUW IS BELANGRIJK VERDOMME!!!
Hoe wil je voor opbouw zorgen op een feest met alleen maar softe namen

Isaac-Headhunterz-Wildstylez-Psyko Punkz-Deepack-Zatox-Viper?
Zatox kan wel hard worden & Deepack ook wel!
Wildstylez word denk ik meer melodieusch ofso en van HHZ, Isaac & PP verwacht ik niet veel
draaien D-block & S-te-fan & The Viper eigenlijk alleen hardcore of alleen hardstyle of beide?
