Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
p-stylez schreef:
tievus gezeik :yawn:
zo'n kut top10 met hele tijd dezelfde lege kicks ipv van Wildstylez? enne.. 10 tracks in een uur, das al helemaal slaapverwekkend.

Enige dat ik kan verzinnen is dat er weer hq podcasts komen en dat wildstylez zijn set niet in podcast wilt uitgeven

Hahaha 6 minuten per track. :lol:
Zal wel met uitleg zijn van dbstf ofzo. Heb ook liever Wildstylez.

heb zeker wteten liever Wildstylez :oh:
echt weeer gezeik dit idd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Nitrouz

Citaat:
In the studio working on "Turn Up The Volume" I want to have it finished this week!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:22 
 

Haha die timetable xd.

Had liever Alphaverb uitgezonden zien worden, maar ik wist wel dat dat niet zou gebeuren :(.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:28 
 
Artiest

een artiest geeft aan in het contract of haar of zijn set mag worden uitgezonden en heeft wildstylez dus zelf aangegeven dat hij zijn set niet op internet wilt..

waarschijnlijk met al die die gasten die zsm dan filmpjes op internet willen zetten :)

maarjah een top10 in een uur... dan zal dat ongemixt zijn en full length tracks denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus Christus ze leren het ook nooit he. Dit is met afstand de slechtste timetable die ik ooit op een fatsoenlijk feest heb gezien. Totaal geen zin meer in het feest nu. OPBOUW IS BELANGRIJK VERDOMME!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Jezus Christus ze leren het ook nooit he. Dit is met afstand de slechtste timetable die ik ooit op een fatsoenlijk feest heb gezien. Totaal geen zin meer in het feest nu. OPBOUW IS BELANGRIJK VERDOMME!!!


Hoe wil je voor opbouw zorgen op een feest met alleen maar softe namen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik had het dan zo gedaan:

22:30 - 00:00 Isaac
00:00 - 01:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00 Wildstylez
02:00 - 02:45 D-Block & S-te-Fan VS Isaac
02:45 - 03:45 D-Block & S-te-Fan VS Psyko Punkz
03.45 - 04:15 Dee-Block & S-te-Pack LIVE
04:15 - 05:15 D-Block & S-te-Fan VS Headhunterz
05:15 - 06:15 D-Block & S-te-Fan VS Zatox
06:15 - 07:00 D-Block & S-te-Fan VS The Viper
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 14:33 
 

p-stylez schreef:
Ik had het dan zo gedaan:

22:30 - 00:00 Isaac
00:00 - 01:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00 Wildstylez
02:00 - 02:45 D-Block & S-te-Fan VS Isaac
02:45 - 03:45 D-Block & S-te-Fan VS Psyko Punkz
03.45 - 04:15 Dee-Block & S-te-Pack LIVE
04:15 - 05:15 D-Block & S-te-Fan VS Headhunterz
05:15 - 06:15 D-Block & S-te-Fan VS Zatox
06:15 - 07:00 D-Block & S-te-Fan VS The Viper


Kan goed hard gaan hoor :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Jezus Christus ze leren het ook nooit he. Dit is met afstand de slechtste timetable die ik ooit op een fatsoenlijk feest heb gezien. Totaal geen zin meer in het feest nu. OPBOUW IS BELANGRIJK VERDOMME!!!


Hoe wil je voor opbouw zorgen op een feest met alleen maar softe namen :P


Isaac-Headhunterz-Wildstylez-Psyko Punkz-Deepack-Zatox-Viper?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Jezus Christus ze leren het ook nooit he. Dit is met afstand de slechtste timetable die ik ooit op een fatsoenlijk feest heb gezien. Totaal geen zin meer in het feest nu. OPBOUW IS BELANGRIJK VERDOMME!!!


Hoe wil je voor opbouw zorgen op een feest met alleen maar softe namen :P


Isaac-Headhunterz-Wildstylez-Psyko Punkz-Deepack-Zatox-Viper?

Zatox hard? die kan beter voor deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:05 
 

Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Jezus Christus ze leren het ook nooit he. Dit is met afstand de slechtste timetable die ik ooit op een fatsoenlijk feest heb gezien. Totaal geen zin meer in het feest nu. OPBOUW IS BELANGRIJK VERDOMME!!!


Hoe wil je voor opbouw zorgen op een feest met alleen maar softe namen :P


Isaac-Headhunterz-Wildstylez-Psyko Punkz-Deepack-Zatox-Viper?

Zatox kan wel hard worden & Deepack ook wel! :thumbup:
Wildstylez word denk ik meer melodieusch ofso en van HHZ, Isaac & PP verwacht ik niet veel ;)
draaien D-block & S-te-fan & The Viper eigenlijk alleen hardcore of alleen hardstyle of beide? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Gangsterdwerg schreef:
PNXRMX schreef:
Hoe wil je voor opbouw zorgen op een feest met alleen maar softe namen :P


Isaac-Headhunterz-Wildstylez-Psyko Punkz-Deepack-Zatox-Viper?

Zatox hard? die kan beter voor deepack

Ook goed. Zolang die Scantraxx mannetjes maar niet later dan deepack of zatox staan. En dat je niet verplicht wordt om naar die kk psyko nerdz te kijken. BAH! Overweeg serieus om mijn kaartje te verkopen na het zien van deze stront time-table.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran

psykopunkz Psyko Punkz
Citaat:
Working on a remix for ??? :) Its gonna be nice ! The PUNKZ are back in the studio. WHOPPA
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
psykopunkz Psyko Punkz
Citaat:
Working on a remix for DBSTF :') Its gonna be nice ! The PUNKZ are back in the studio. WHOPPA
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Block & S-te-Fan - Sound of Thunder (Psyko Punkz Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
D-Block & S-te-Fan - Sound of Thunder (Psyko Punkz Remix)


Sounds good, als dat zo is ben ik erg benieuwd.. lekkere track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

D-block & S-Te-Fan - Anger (Psyko Punkz Raw Refix)

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
D-block & S-Te-Fan - Anger (Psyko Punkz Raw Refix)
:drool:


Klinkt ook erg goed inderdaad, doe ze allebei maar aub ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:13 
 

Kevin-Raw schreef:
D-block & S-Te-Fan - Anger (Psyko Punkz Raw Refix)

:drool:

zou dat me een partij vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Psyko Punkz + Raw


Zoek de fout :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Kevin-Raw schreef:
Psyko Punkz + Raw


Zoek de fout :P


Dromen mag toch :innocent: :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook sterk ja:p..mja is idd wel overduidelijk dat ze remix voor DBSTF doen idd :') kunnen ze erook gelijk bij bij zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 16:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
p-stylez schreef:
D-Block & S-te-Fan - Sound of Thunder (Psyko Punkz Remix)


Sounds good, als dat zo is ben ik erg benieuwd.. lekkere track!

gozer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wesz91 schreef:
p-stylez schreef:
D-Block & S-te-Fan - Sound of Thunder (Psyko Punkz Remix)


Sounds good, als dat zo is ben ik erg benieuwd.. lekkere track!

gozer :/

Iets van smaak :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wesz91 schreef:
p-stylez schreef:
D-Block & S-te-Fan - Sound of Thunder (Psyko Punkz Remix)


Sounds good, als dat zo is ben ik erg benieuwd.. lekkere track!

gozer :/

" This is the sound...
The sound of the "Psyko Punkz Remix" "
:P
Vorige  1 ... 671, 672, 673, 674, 675, 676, 677 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen