Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:31 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom Qountdown dan niet :(
beter gaan ze dat nog wel doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Waarom Qountdown dan niet :(
beter gaan ze dat nog wel doen


Idd, hoop het ook nog. Vorig jaar werd het niet rechtstreeks uitgezonden, maar op de eerste zaterdag van het nieuwe jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!


Ik miste hem dit jaar eigenlijk al een beetje... (ik kan hem mis zijn gelopen) maar ik vind dit best wel jammer, altijd 1 van mn favo dj's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)

Dat staat er altijd. Je kunt beter de berichtgeving in de gaten houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 23:08 
 

Profielplaatje van TBY op twitter :lol:
http://twitter.com/djtechnoboy
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Profielplaatje van TBY op twitter :lol:
http://twitter.com/djtechnoboy

Stond hier al ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 23:11 
 

Almighty schreef:
Profielplaatje van TBY op twitter :lol:
http://twitter.com/djtechnoboy

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 23:13 
 

Rik schreef:
Almighty schreef:
Profielplaatje van TBY op twitter :lol:
http://twitter.com/djtechnoboy

Stond hier al ;)

Kut sorry >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
wootum schreef:
Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)

vet :D ookal vond ik de line-up niet boeiend maar ga wel luisteren kijken wat ze draaien :D
kratje bier erbij en ik kom de nacht wel door :P

Sws :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zatox op de vraag of het Anthem al af is en wanneer hij uit komt:

Citaat:
@q_divi already sent the master, it will be released on @officialb2s records! I think before the Big! Fat! HARDBASSSS!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Zatox op de vraag of het Anthem al af is en wanneer hij uit komt:

Citaat:
@q_divi already sent the master, it will be released on @officialb2s records! I think before the Big! Fat! HARDBASSSS!!


Hopelijk ben ik hem dan niet zat voor Hardbass zelf :P
Vond het bij Be Amazed wel vet dat die op Hardbass voor het eerst te horen was :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 00:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Timmer schreef:
Citaat:
Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan


WTF???

:cry: Dat zijn helden man!! Altijd goede nummers, nu maar hopen dat Firebird wel uitkomt, zou echt heel kut zijn als die niet uitkomt :(


In hun top 10 van januari staat dat die binnenkort gereleased wordt dus... Maar weet niet hoe recent die top 10 is?

Charts January 2011 01
Beat Providers - Firebird
to be released soon :-)
02 Beat Providers - T.B.A.
A² Records
03 Beat Providers - T.B.A.
A² Records
04 Noisecontrollers - Escape
Digital Age
05 Brennan Heart - Till U Believe It / Light The Fire
M!D!FY Records
06 Max Enforcer & Frontliner - On the go
T!ILT Records
07 The Pitcher feat. Noisecontrollers - Shut Up
Fusion Records
08 Josh & Wesz - Get Durty
Hardcopy Recordings
09 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics / Universe
Fusion Records
10 Nitro Man - Techno Prime (Psyko Punkz remix)
Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

S.P.T. schreef:
Chukkels schreef:
Zatox op de vraag of het Anthem al af is en wanneer hij uit komt:

Citaat:
@q_divi already sent the master, it will be released on @officialb2s records! I think before the Big! Fat! HARDBASSSS!!


Hopelijk ben ik hem dan niet zat voor Hardbass zelf :P
Vond het bij Be Amazed wel vet dat die op Hardbass voor het eerst te horen was :)


Be Amezed is ook nog steeds een dikke plaat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Khadber schreef:
...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!


Ik miste hem dit jaar eigenlijk al een beetje... (ik kan hem mis zijn gelopen) maar ik vind dit best wel jammer, altijd 1 van mn favo dj's.


+2! Weinig van hem gehoord! Nu maar weer hopen dat die via Hardbass weer actiever gaat worden! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.q-dance.com/q/events/XQlusive_DBlock_SteFan_Timetable/list_messages/12112
X-Qlusive dbstf timetable!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

saaie timetable en ben echt blij dat er niet heen ga :)
alleen vs zatox en die live act met deepack lijken met vet...en dan nog alphaverb & josh& wesz :)
ik zal denk ik ook niet luisteren zaterdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Roebén schreef:

Zatox voor Headhunterz? :huh:

Ben overigens wel benieuwd naar alle combinaties, vooral die met Psyko Punkz :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Headhunterz draaide op reset wel een puike set, zat hard en duister werk in..oa Inner Creativity, Salamandra, Extreme Loudnezz dus hij kan het wel.

maar ben toch blij dat ik hier geen kaartjes voor heb..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Headhunterz draaide op reset wel een puike set, zat hard en duister werk in..oa Inner Creativity, Salamandra, Extreme Loudnezz dus hij kan het wel.

maar ben toch blij dat ik hier geen kaartjes voor heb..

ik heb nog wel kaartje voor je ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

neehoor hoef niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet echt een slimme TT. :P
Agja, hun feestje. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Twitter Q-Dance

Citaat:
X-Qlusive - D-Block @ S-te-Fan will be broadcast LIVE at Q-dance Radio! More info and the broadcast schedule at http://q-dance.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En de Live utizending

22:30 - 00:00 Isaac
00:00 - 01:00 D-Block & S-te-Fan
01:00 - 02:00 DBSTF Top 10
02:00 - 03:00 D-Block & S-te-Fan VS Zatox
03:00 - 03:45 D-Block & S-te-Fan VS Isaac
03:45 - 04:45 D-Block & S-te-Fan VS Headhunterz
04:45 - 05:15 Dee-Block & S-te-Pack LIVE
05:15 - 06:15 D-Block & S-te-Fan VS Psyko Punkz
06:15 - 07:00 D-Block & S-te-Fan VS The Viper

Jammer dat Wildstylez niet wordt utigezonden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tievus gezeik :yawn:
zo'n kut top10 met hele tijd dezelfde lege kicks ipv van Wildstylez? enne.. 10 tracks in een uur, das al helemaal slaapverwekkend.

Enige dat ik kan verzinnen is dat er weer hq podcasts komen en dat wildstylez zijn set niet in podcast wilt uitgeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2011 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
tievus gezeik :yawn:
zo'n kut top10 met hele tijd dezelfde lege kicks ipv van Wildstylez? enne.. 10 tracks in een uur, das al helemaal slaapverwekkend.

Enige dat ik kan verzinnen is dat er weer hq podcasts komen en dat wildstylez zijn set niet in podcast wilt uitgeven

Hahaha 6 minuten per track. :lol:
Zal wel met uitleg zijn van dbstf ofzo. Heb ook liever Wildstylez.
Vorige  1 ... 670, 671, 672, 673, 674, 675, 676 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen