Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Citaat:
Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan


WTF???

Wie zegt dat?

En waarom. (niet dat ik het raar vind, weinig successen en vind ze ook niks aan eigenlijk :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)

Alphaverb:
Now in studio with DJ Luna working on a special track for Hard Bass! Got your tickets yet?

*Note, i know it says on the previous page, but thats from Luna, haha ^^

khoop dat hij idd eens weer keertje vette kick maakt en die track avn Luna & alphaverb erg benieuwd naar HARDBASS :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Timmer schreef:
Citaat:
Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan


WTF???

Wie zegt dat?

En waarom. (niet dat ik het raar vind, weinig successen en vind ze ook niks aan eigenlijk :P)


Bij Eclipz op de hoofdpagina > Dan bij reacties :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:52 
 
Artiest

wat is zijn bron dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het was ook al een aardig tijdje stil rondom ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Euphoria after

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

lekkere simpele aftermovie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Citaat:
Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan


WTF???

:cry: Dat zijn helden man!! Altijd goede nummers, nu maar hopen dat Firebird wel uitkomt, zou echt heel kut zijn als die niet uitkomt :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:08 
 
Hardtraxxer

Frontliner en Ran-D lijken ziek erg op elkaar! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Timmer schreef:
Citaat:
Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan


WTF???

:cry: Dat zijn helden man!! Altijd goede nummers, nu maar hopen dat Firebird wel uitkomt, zou echt heel kut zijn als die niet uitkomt :(


Fok firebird...wel leuk en aardig, maar nix gaat boven bamboochii!!!!!! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beat Providers- Seekers is ook :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wesz91 schreef:
Daveytl schreef:
:cry: Dat zijn helden man!! Altijd goede nummers, nu maar hopen dat Firebird wel uitkomt, zou echt heel kut zijn als die niet uitkomt :(


Fok firebird...wel leuk en aardig, maar nix gaat boven bamboochii!!!!!! :cry:

Heb je trouwens een ripje/preview van bamboochi? Kan er namelijk niks van vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit is t beste wat er is....
heel kort intro vanaf 2.50 - 3.08
en stukje climax vanaf 3.28 - einde
Die track is zo godsgruwelijk hard, zo lkkr opgebouwd en zo knallend afgesloten. heb nog wel een filmpje van me telefoon van inqontrol van die track, als je wilt kan ik die wel ff uploade ofzo en posten.. is nog best aardige kwaliteit voor een telefoon (nokia n900)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:45 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!


Dat is wel heel, maar dan ook heel jammer!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!


Valt mee denk ik, 2 Dutch artiesten worden gewoon geboekt op feesten. Overigens is Tatanka al een tijdje bij 2 Dutch :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:
...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!


Valt mee denk ik, 2 Dutch artiesten worden gewoon geboekt op feesten. Overigens is Tatanka al een tijdje bij 2 Dutch :o

Ja, inderdaad, maar het was nog niet gemeld en ik hoorde het net. Dus ik dacht dat het wel handig is om die hier te gooien.
Ik heb eigenlijk alleen Nitrouz met regelmaat geboekt zien worden het afgelopen halfjaar (door ID&Q dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:00 
 
Hardtraxxer

Deepack:
Euphoria Aftermovie & photos at b2s.nl ! Also Hardcopy 2010 yearmix by @DistractorNL, download it at http://bit.ly/g1IA16
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Titatovenaar schreef:
Khadber schreef:
...Tatanka weg is bij Platinum Agency en nu bij 2 Dutch zit?
http://www.2-dutch.com/
Die zien we hoogstwaarschijnlijk niet heel vaak meer bij Q-Dance etcetera.

Ook Yoji zit daar trouwens!


Valt mee denk ik, 2 Dutch artiesten worden gewoon geboekt op feesten. Overigens is Tatanka al een tijdje bij 2 Dutch :o

Ja, inderdaad, maar het was nog niet gemeld en ik hoorde het net. Dus ik dacht dat het wel handig is om die hier te gooien.
Ik heb eigenlijk alleen Nitrouz met regelmaat geboekt zien worden het afgelopen halfjaar (door ID&Q dan)


2-Dutch had tot voor kort ook niet echt veel andere interessante artiesten om te boeken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)

Opzich wel leuk, maar beter zenden ze Qountdown uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zou je die setjes luisteren? Er zijn zat amateurs die beter draaien en waarvan de kwaliteit een stuk beter is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:01 
 

wootum schreef:
Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)

vet :D ookal vond ik de line-up niet boeiend maar ga wel luisteren kijken wat ze draaien :D
kratje bier erbij en ik kom de nacht wel door :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)


Dat staat er altijd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
wootum schreef:
Bij het overzicht van Q-Dance Radio staat voor zaterdag: Q-Dance Live 22:00 - 07:00

Dus X-Qlusive wordt uitgezonden. :)


Dat staat er altijd :)


Ik denk dat het dit jaar wel uit wordt gezonden, vorig jaar werd XQ HHz ook uitgezonden.
Vorige  1 ... 669, 670, 671, 672, 673, 674, 675 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen