Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Beste kleinschalige feest van 2010!

Dat was Loudness.

idd maar deze verdient imo zeker 2e plek :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Technoboy Twitter: :lol:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Technoboy Twitter: :lol:

Afbeelding


Lijkt wel dries roelvink op die foto xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

issut ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:17 
 
Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dat is echt mooi gemaakt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kevin-Raw schreef:
Khadber schreef:
Technoboy Twitter: :lol:

Afbeelding


Lijkt wel dries roelvink op die foto xd


JA JA IK KOOOOOOOM, IK KOM ER AAN!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
dat is echt mooi gemaakt :woot:

idd filmpje ziet er wel nice uit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 14:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet filmpje! En The Future klinkt wel lekker zo :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 14:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Vet :D
had alleen liever wat meer van Qountdown gezien
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 14:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:13 
 
Hardtraxxer

Een slijptol met metalen plaat, in het buitenland kan alles...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Luna
Citaat:
In the studio with my man @AlphaverbNL to finish our track for Hardbass. People get ready.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
DJ Luna
Citaat:
In the studio with my man @AlphaverbNL to finish our track for Hardbass. People get ready.

oeh hier kan ook echt iets heel vets uitrollen..benieuwd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 16:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Luna & Alphaverb
Zany & Ran-D
Tat & Zat
en er zal nog wel een nieuwe collab van WS/NC/HHZ komen
laat maar komen hardbass :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Luna & Alphaverb
Zany & Ran-D
Tat & Zat
en er zal nog wel een nieuwe collab van WS/NC/HHZ komen
laat maar komen hardbass :woot:

als ik dit zo allemaal hoor idd kan ik echt niet wachten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:06 
 
Hardtraxxer

Frontliner:
New kick in the making :-)

Alphaverb:
Now in studio with DJ Luna working on a special track for Hard Bass! Got your tickets yet?

*Note, i know it says on the previous page, but thats from Luna, haha ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)


hopelijk een fatsoenlijke kick >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)


hopelijk een fatsoenlijke kick >.<


Laten we hopen op kicks zoals Greenhouse/The First Cut/Spacer/Warphole/.., zou fijn zijn. Hopelijk komen er ook track als laatstgenoemde op zijn album :thumbup:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 17:44 
 
Hardtraxx Addict

wvd schreef:
Ravenwood schreef:
Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)


hopelijk een fatsoenlijke kick >.<


Laten we hopen op kicks zoals Greenhouse/The First Cut/Spacer/Warphole/.., zou fijn zijn. Hopelijk komen er ook track als laatstgenoemde op zijn album :thumbup:.


Greenhouse vind ik persoonlijk ook zijn beste plaat die hij heeft gemaakt!

En ik vind deze twee platen toch ook wel helemaal geweldig (luister ze nu toevallig):
Krusaders - Be My Guest
Krusaders - Calm Down
Luister ze vaak genoeg en hoor hoe geniaal die platen zijn! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)

Alphaverb:
Now in studio with DJ Luna working on a special track for Hard Bass! Got your tickets yet?

*Note, i know it says on the previous page, but thats from Luna, haha ^^


np mate xD such news isnt bad to read twice ;-)

Teringbenieuwd! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:43 
 
Hardtraxxer

Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)


Wat is dat voor een engels dan? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arvy schreef:
Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)


Wat is dat voor een engels dan? >.<


Correct Engels.
http://www.google.com/search?q=%22in+th ... utf-8&aq=t
About 84,900,000 results
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 18:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arvy schreef:
Lajsen schreef:
Frontliner:
New kick in the making :-)


Wat is dat voor een engels dan? >.<

Gewoon normaal Engels...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 19:31 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik heb vandaag vernomen dat Beat Providers uit elkaar gaan


WTF???
Vorige  1 ... 668, 669, 670, 671, 672, 673, 674 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen