Zo! Meteen die Outland trailer! Jawel!
Zwaar dikke track erachter trouwens!
Zwaar dikke track erachter trouwens!
Idd waar is de bass? Deze keer moet ik je wel gelijk geven over de basswrote:Melodie is inderdaad wel redelijk goed, maar die kicks..laat me niet lachen. En mis toch ook de lagen in dit soort tracks.
Moest ik ook meteen aan denken idd.wrote:The Prophet?
Tomatengooi meeting?wrote:Wasted Penquinz Dus na Nederland
wrote:Tomatengooi meeting?wrote:Wasted Penquinz Dus na Nederland
+1wrote:Moest ik ook meteen aan denken idd.wrote:The Prophet?
Vond het ook al raar ja!wrote:Draaide alleen Coone en Thera daar ofzo
Coone, Thera, Dbstf, Second Identity en huisdj rascal. Maar klopt je ziet niet zoveel van de andere artiesten, maar ik heb begrepen dat ze wat problemen hadden met wat materiaal wat ze later die avond hadden opgenomen en coone en thera draaiden op t begin van de avond dus dat zal dat verklaren denk ik.wrote:Vond het ook al raar ja!wrote:Draaide alleen Coone en Thera daar ofzo
Half jaar naar dato, maar toch daar is ie dan. Beste kleinschalige feest van 2010!wrote:View on YouTube
Dat was Loudness.Beste kleinschalige feest van 2010!
Van een kleine organisatie bedoel ikwrote:Dat was Loudness.Beste kleinschalige feest van 2010!
Van harte! Het is jullie gegunt!wrote:The Magic Show de afgelopen 8 maanden 259710 keer is gedownload, dit is alleen al 32 terabyte aan data verkeer. Het gaat hier enkel en alleen om de speedyshare links die wij zelf altijd vrijgeven - hadden we nooit verwacht dat we zo veel mensen zouden bereiken in zo een korte tijd!!:D
Was zeker vet maar de vorige editie was toch nog wel een tikkeltje vetter. Die line up was goddelijk die kon zeker tippen met loudnesswrote:Van een kleine organisatie bedoel ikwrote:Dat was Loudness.Beste kleinschalige feest van 2010!![]()
Netjes! Maar dat is ook niet heel gek gezien dat jullie iedere week toch wel een bekendere naam weten te strikkenwrote:The Magic Show de afgelopen 8 maanden 259710 keer is gedownload, dit is alleen al 32 terabyte aan data verkeer. Het gaat hier enkel en alleen om de speedyshare links die wij zelf altijd vrijgeven - hadden we nooit verwacht dat we zo veel mensen zouden bereiken in zo een korte tijd!!:D