Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo! Meteen die Outland trailer! Jawel!

Zwaar dikke track erachter trouwens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Melodie is inderdaad wel redelijk goed, maar die kicks.. :x laat me niet lachen. En mis toch ook de lagen in dit soort tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Melodie is inderdaad wel redelijk goed, maar die kicks.. :x laat me niet lachen. En mis toch ook de lagen in dit soort tracks.

Idd waar is de bass? Deze keer moet ik je wel gelijk geven over de bass :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Prophet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Tel schreef:
The Prophet? :huh:


Moest ik ook meteen aan denken idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

niet de enige, na de eerste kick al. Wat een drama nummer trouwens, zum kotzen.. echt kansloos. Melodie is nog het beste van het nr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker nummer! Kicks klinken idd vrij raar....maar hier oordeel ik verder niet over. Eerst live horen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 22:03 
 
Hardtraxxer

Wasted Penquinz Dus na Nederland :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ricardo1991 schreef:
Wasted Penquinz Dus na Nederland :loving:

Tomatengooi meeting? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 22:16 
 
Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Ricardo1991 schreef:
Wasted Penquinz Dus na Nederland :loving:

Tomatengooi meeting? :P



Haha denk We nog verrast worden door die gasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 22:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Check thera op het laatst losgaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 23:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Tel schreef:
The Prophet? :huh:


Moest ik ook meteen aan denken idd.

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 23:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Draaide alleen Coone en Thera daar ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Draaide alleen Coone en Thera daar ofzo :P


Vond het ook al raar ja! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zany & Ran-D BAAAAMM!!
Veel beter kan je het niet krijgen denk :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:04 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

SAY WHAT?! :woot:

Zany & Ran-D :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Atraxisz schreef:
wootum schreef:
Draaide alleen Coone en Thera daar ofzo :P


Vond het ook al raar ja! :D


Coone, Thera, Dbstf, Second Identity en huisdj rascal. Maar klopt je ziet niet zoveel van de andere artiesten, maar ik heb begrepen dat ze wat problemen hadden met wat materiaal wat ze later die avond hadden opgenomen en coone en thera draaiden op t begin van de avond dus dat zal dat verklaren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind die track onder dat SWAT filmpje erg goed klinken, de kick klinkt misschien een beetje raar en mist wat bass, maar dat maakt hem voor mij in dit geval niet meteen slecht :P
Ik hoop dat Scantraxx het waar kan maken om dit jaar weer een comeback te maken na een wat mindere tijd, heb er in ieder geval een goed gevoel over en vindt het goed dat ze nu wat relatief onbekendere namen hebben aangetrokken, die het niveau wellicht omhoog kunnen gaan helpen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SoundTunerZ schreef:


Half jaar naar dato, maar toch daar is ie dan. Beste kleinschalige feest van 2010! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Beste kleinschalige feest van 2010!

Dat was Loudness.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Magic Show de afgelopen 8 maanden 259710 keer is gedownload, dit is alleen al 32 terabyte aan data verkeer. Het gaat hier enkel en alleen om de speedyshare links die wij zelf altijd vrijgeven - hadden we nooit verwacht dat we zo veel mensen zouden bereiken in zo een korte tijd!!:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Citaat:
Beste kleinschalige feest van 2010!

Dat was Loudness.


Van een kleine organisatie bedoel ik ;)

Titatovenaar schreef:
The Magic Show de afgelopen 8 maanden 259710 keer is gedownload, dit is alleen al 32 terabyte aan data verkeer. Het gaat hier enkel en alleen om de speedyshare links die wij zelf altijd vrijgeven - hadden we nooit verwacht dat we zo veel mensen zouden bereiken in zo een korte tijd!!:D


Van harte! Het is jullie gegunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 01:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Citaat:
Beste kleinschalige feest van 2010!

Dat was Loudness.


Van een kleine organisatie bedoel ik ;)


Was zeker vet maar de vorige editie was toch nog wel een tikkeltje vetter. Die line up was goddelijk die kon zeker tippen met loudness :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2011 09:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Titatovenaar schreef:
The Magic Show de afgelopen 8 maanden 259710 keer is gedownload, dit is alleen al 32 terabyte aan data verkeer. Het gaat hier enkel en alleen om de speedyshare links die wij zelf altijd vrijgeven - hadden we nooit verwacht dat we zo veel mensen zouden bereiken in zo een korte tijd!!:D

Netjes! Maar dat is ook niet heel gek gezien dat jullie iedere week toch wel een bekendere naam weten te strikken ;).
Vorige  1 ... 667, 668, 669, 670, 671, 672, 673 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen