Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:34 
 
Artiest

PNXRMX schreef:
p-stylez schreef:
Scantraxx Special toch, waar ook Jdx enzo zit.

JDX heeft (ook) op mainlabel gereleased hoor... gaat ie nu niet meer doen natuurlijk.

MBG releaset idd af en toe op Scantraxx, anders op Editiontraxx. Ruthless zit bij Squaretraxx, heeft volgens mij ook heel lang niks gereleased op collabs na. Hele tijd geleden werd Fenix vs Ruthless EP aangekondigd op DWX en Squaretraxx dacht ik, maar sindsdien niks van gehoord. The Masochist is de hardcore alias van The Prophet, maar een andere dj draait onder die naam. Releaset niks meer, maar treedt nog wel op af en toe.


volgens mij was de laatste Masochist release op ScantraXXL :) ... altijd wel lekkere plaatjes.
nou ... voor diegene die niet geloofde dat de BMods bij Scntrxx zitten is dit wel een officiele bevestiging denk ik zo :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 15:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Denk dat ik dit jaar weer een S.W.A.T avondje mee pak. 2009 in het paard van troje naar een editie geweest, was een tof concept!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Denk dat ik dit jaar weer een S.W.A.T avondje mee pak. 2009 in het paard van troje naar een editie geweest, was een tof concept!


Hopelijk iets in Eindhoven of Tilburg, of anders weer in de Outland :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 17:30 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Teknizion schreef:
Denk dat ik dit jaar weer een S.W.A.T avondje mee pak. 2009 in het paard van troje naar een editie geweest, was een tof concept!


Hopelijk iets in Eindhoven of Tilburg, of anders weer in de Outland :)


Ik hoop Effenaar! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 17:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Takens zal er ook wel weer tussen zitten.

Vond de vorige posters mooier dan deze trouwens
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:49 
 
Artiest

The I's schreef:
Takens zal er ook wel weer tussen zitten.

Vond de vorige posters mooier dan deze trouwens


voor een announcement poster is 't voor nu voldoende denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk weer Outland of iets anders wat voor mij goed bereisbaar is, dan wil ik er zeker over nadenken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Hopelijk weer Outland of iets anders wat voor mij goed bereisbaar is, dan wil ik er zeker over nadenken!


Er komt ergens midden maart een editie in de Outland met Bioweapon, Wasted Penquinz, Second Identity Live, Frontliner Live, Wildstylez en The Prophet zover ik me kan herinneren. Ik zag dat afgelopen zaterdag staan in de Outland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Knocker schreef:
Khadber schreef:
Hopelijk weer Outland of iets anders wat voor mij goed bereisbaar is, dan wil ik er zeker over nadenken!


Er komt ergens midden maart een editie in de Outland met Bioweapon, Wasted Penquinz, Second Identity Live, Frontliner Live, Wildstylez en The Prophet zover ik me kan herinneren. Ik zag dat afgelopen zaterdag staan in de Outland.

Interessant! Ik zou zeggen post maar in Feesten toch? ;)
Geen foto van genomen met je telefoon?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waar zijn de scantraxx italy mannetjes dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
waar zijn de scantraxx italy mannetjes dan :x

Volgens mij bestaat dat label niet meer...

Gezien dat Davide naar Italian Hardstyle is gegaan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:21 
 
Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
waar zijn de scantraxx italy mannetjes dan :x


Welke?
Davide Sonar is over gestapt naar Italian Hardstyle..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
The Anim0l schreef:
waar zijn de scantraxx italy mannetjes dan :x

Volgens mij bestaat dat label niet meer...

Gezien dat Davide naar Italian Hardstyle is gegaan...



ah ok :D
dan weet ik genoeg:P
al die label zooi hou ik niet in de gaten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Knocker schreef:
Er komt ergens midden maart een editie in de Outland met Bioweapon, Wasted Penquinz, Second Identity Live, Frontliner Live, Wildstylez en The Prophet zover ik me kan herinneren. Ik zag dat afgelopen zaterdag staan in de Outland.


scantraxx silver dus... zeker een optie, altijd vet in Outland! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nikkel schreef:
PNXRMX schreef:
Hopelijk iets in Eindhoven of Tilburg, of anders weer in de Outland :)


Ik hoop Effenaar! :D


Effenaar zou perfect zijn! Net als eerst Hard Nature S.W.A.T. Edition :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:53 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Nikkel schreef:
PNXRMX schreef:
Hopelijk iets in Eindhoven of Tilburg, of anders weer in de Outland :)


Ik hoop Effenaar! :D


Effenaar zou perfect zijn! Net als eerst Hard Nature S.W.A.T. Edition :D


Die was idd vet ja ondanks dat er iemand out ging en de mc om de beveiliging moest vragen en een flinke vechtpartij...

Maar in de outland zou ook voor mij persoonlijk het handigst zijn + dan heb ik gegarandeerd een club die mee gaat :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Officially starting 'PUNK FANATIC', the first coop between Technoboy, Tuneboy and Brennan Heart!!!! Finally!! Excitment utterly growing!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Officially starting 'PUNK FANATIC', the first coop between Technoboy, Tuneboy and Brennan Heart!!!! Finally!! Excitment utterly growing!!!!

Die naam is echt heeeel lame! xd Ben benieuwd naar de muziek, verwacht er eerlijk gezegt niet veel van, maar wie weet. Ik laat me graag verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maximum schreef:
Daveytl schreef:
Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Officially starting 'PUNK FANATIC', the first coop between Technoboy, Tuneboy and Brennan Heart!!!! Finally!! Excitment utterly growing!!!!

Die naam is echt heeeel lame! xd Ben benieuwd naar de muziek, verwacht er eerlijk gezegt niet veel van, maar wie weet. Ik laat me graag verrassen.


zal wel flinkt wat lento elementen inzitten ofzo.. Hoop dat het verfrissend wordt, kan BH iig erg goed gebruiken.. Miss leert ie zelfs om een andere synth te gebruiken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Citaat:
djtechnoboy Cristiano Giusberti
Officially starting 'PUNK FANATIC', the first coop between Technoboy, Tuneboy and Brennan Heart!!!! Finally!! Excitment utterly growing!!!!

Typische Brennan Heart naam voor een track eigenlijk als ik eerlijk mag zijn.

Wie weet geven ze er de juiste draai aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djrandofficial Randy Wieland
Great time in the studio today with @DjZany . Working on a wicked collab for Hard Bass! This is gonna be a slammer people ;)

Hier verwacht ik veel van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jolle schreef:
djrandofficial Randy Wieland
Great time in the studio today with @DjZany . Working on a wicked collab for Hard Bass! This is gonna be a slammer people ;)

Hier verwacht ik veel van.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Hard Bass wordt sowieso de bom! :bomb:
Ik kijk er maar naar uit en de tijd schiet niet op!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Holy shit, Zany en Ran-D. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 21:41 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 666, 667, 668, 669, 670, 671, 672 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen