Niets meer aan Khadber toe te voegen 
Let's get back on topic
Let's get back on topic
Michel staat wel bij meerde tracks, incl die van Zany - Fusion of Sound. Linkjewrote:Ja het is goed met jou grote vriend, ik noem de feiten simpelweg op.wrote:Jij vertelt simpelweg hoe jij het begrijpt, interpreteert en uitlegt... Meer niet.wrote:haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.
Gelukkig weten we dat jou kennis wel vaker niet verder reikt dan je eigen interpretatie en mening
Er staat maar bij enkele tracks Luc´s naam bij: feit
Er staat bij alle tracks Michel Pollen (degene die bekend is als producer van Pitcher): feit
wat je eruit concludeert mag je zelf weten, maar dat zijn de feiten.
Ik concludeer eruit dat hij zelf zijn eigen platen niet kan maken, anders had Michel er niet bij gestaan.
Toch niet helemaal waar.wrote:Die tracks van Zany waren allemaal Ft. Pitcher of in Donkey Rollers-alias.
Dalucia is wat anders dan Dailucia hewrote:Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde
View on YouTube
Dr. Rude get's hardstyled!!!
Check out these 3 massive remixes of artists like Coone, Scope DJ & B-Front!
Dr. Rude - Drop The Mixtape (Coone RMX)
Dr. Rude - Midnight (Scope DJ RMX)
Dr. Rude - Feelings (B-Front RMX)
Release: February 2011 on Dirty Workz
Pollen heeft zelf in een interview gezegt dat ie o.a. Animated Audio heeft gemaakt. En luister eens goed naar die intro clap in "Vision". Dan is de link naar Pollen meteen gelegd.wrote:Toch niet helemaal waar.wrote:Die tracks van Zany waren allemaal Ft. Pitcher of in Donkey Rollers-alias.
Science & Religion, Volt/Inflator, Widowmaker, Nothing Else Matters, Distorted/The Anthem en Fever zijn mede gemaakt door Pollen maar dat zijn gewoon DJ Zany platen. Zo zijn er ook een paar platen waaraan Jowan, Bas/Arjen van NC hebben meegewerkt maar dat er alleen sprake is van Zany in de titel en niet van de rest.
haha ja, dacht dat ik met me slaperige kop wereldnieuws had gevonden, mist er een iwrote:Dalucia is wat anders dan Dailucia hewrote:Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde
Ruthless & Vorwerk doen toch de tracks van Dailucia?wrote:haha ja, dacht dat ik met me slaperige kop wereldnieuws had gevonden, mist er een iwrote:Dalucia is wat anders dan Dailucia hewrote:Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde
ik d8 zelf dat het alleen Vorwerk was.wrote:Ruthless & Vorwerk doen toch de tracks van Dailucia?

JDX heeft (ook) op mainlabel gereleased hoor... gaat ie nu niet meer doen natuurlijk.wrote:Scantraxx Special toch, waar ook Jdx enzo zit.