Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets meer aan Khadber toe te voegen :)

Let's get back on topic :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.

Jij vertelt simpelweg hoe jij het begrijpt, interpreteert en uitlegt... Meer niet.
Gelukkig weten we dat jou kennis wel vaker niet verder reikt dan je eigen interpretatie en mening ;)


Ja het is goed met jou grote vriend, ik noem de feiten simpelweg op.
Er staat maar bij enkele tracks Luc´s naam bij: feit
Er staat bij alle tracks Michel Pollen (degene die bekend is als producer van Pitcher): feit

wat je eruit concludeert mag je zelf weten, maar dat zijn de feiten.
Ik concludeer eruit dat hij zelf zijn eigen platen niet kan maken, anders had Michel er niet bij gestaan.

Michel staat wel bij meerde tracks, incl die van Zany - Fusion of Sound. Linkje
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die tracks van Zany waren allemaal Ft. Pitcher of in Donkey Rollers-alias.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:13 
 
Artiest

ja maar michel is ook gewoon een steunpilaar binnen fusion, dat is wel bekend lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Die tracks van Zany waren allemaal Ft. Pitcher of in Donkey Rollers-alias.

Toch niet helemaal waar.
Science & Religion, Volt/Inflator, Widowmaker, Nothing Else Matters, Distorted/The Anthem en Fever zijn mede gemaakt door Pollen maar dat zijn gewoon DJ Zany platen. Zo zijn er ook een paar platen waaraan Jowan, Bas/Arjen van NC hebben meegewerkt maar dat er alleen sprake is van Zany in de titel en niet van de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Luc is gewoon het 'gezicht' van The Pitcher. Het Pitcher project was eerst alleen maar een studio project, maar ze wilde er een act van maken. Zodoende zijn de heren van fusion opzoek gegaan naar een capabele jongeman die kon draaien. En zo kwam Luc in het verhaal.
(bron: interview op PF)

Maar volgens mij sta ik nu keihard een open deur in te trappen, aangezien dit verhaal waarschijnlijk reeds bekend is bij de meeste.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde

Dalucia is wat anders dan Dailucia he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:


Dr. Rude get's hardstyled!!!
Check out these 3 massive remixes of artists like Coone, Scope DJ & B-Front!

Dr. Rude - Drop The Mixtape (Coone RMX)
Dr. Rude - Midnight (Scope DJ RMX)
Dr. Rude - Feelings (B-Front RMX)

Release: February 2011 on Dirty Workz
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit is niet het new tracks topic, en het staat al in het releases topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 00:59 
 

dawasiknie schreef:
Khadber schreef:
Die tracks van Zany waren allemaal Ft. Pitcher of in Donkey Rollers-alias.

Toch niet helemaal waar.
Science & Religion, Volt/Inflator, Widowmaker, Nothing Else Matters, Distorted/The Anthem en Fever zijn mede gemaakt door Pollen maar dat zijn gewoon DJ Zany platen. Zo zijn er ook een paar platen waaraan Jowan, Bas/Arjen van NC hebben meegewerkt maar dat er alleen sprake is van Zany in de titel en niet van de rest.


Pollen heeft zelf in een interview gezegt dat ie o.a. Animated Audio heeft gemaakt. En luister eens goed naar die intro clap in "Vision". Dan is de link naar Pollen meteen gelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fusion = 1 grote incestbende :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:08 
 

Niet per sé fusion, Cloud 9 Dance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oxbow schreef:
Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde

Dalucia is wat anders dan Dailucia he :P


haha ja, dacht dat ik met me slaperige kop wereldnieuws had gevonden, mist er een i :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 09:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
dawasiknie schreef:
Oxbow schreef:
Zag ook op discogs dat Pollen voor Dalucia produceerde

Dalucia is wat anders dan Dailucia he :P


haha ja, dacht dat ik met me slaperige kop wereldnieuws had gevonden, mist er een i :P

Ruthless & Vorwerk doen toch de tracks van Dailucia?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:33 
 
Artiest

Lyst schreef:
Ruthless & Vorwerk doen toch de tracks van Dailucia?


ik d8 zelf dat het alleen Vorwerk was.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 11:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dat er een gratis track van theracord uit komt.

Very busy week ahead! New Theracords rls coming (incl free track!) plus givin quite some producing lessons this week!

bron twitter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geck-o - another way

Dit was al bekent ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Yeps het verhoor was zwaar, dus toen heb ik maar bekent xd

De track gaat gratis weggegeven worden via hardstyle.com bij de bundle :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen losse free release? :/ :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Edit: Wildstylez staat er gewoon nog bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fail.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 12:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik wist ook niet dat Max B. Grant, Ruthless en The Masochist nog bij Scantraxx zitten :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scantraxx Special toch, waar ook Jdx enzo zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Scantraxx Special toch, waar ook Jdx enzo zit.

JDX heeft (ook) op mainlabel gereleased hoor... gaat ie nu niet meer doen natuurlijk.

MBG releaset idd af en toe op Scantraxx, anders op Editiontraxx. Ruthless zit bij Squaretraxx, heeft volgens mij ook heel lang niks gereleased op collabs na. Hele tijd geleden werd Fenix vs Ruthless EP aangekondigd op DWX en Squaretraxx dacht ik, maar sindsdien niks van gehoord. The Masochist is de hardcore alias van The Prophet, maar een andere dj draait onder die naam. Releaset niks meer, maar treedt nog wel op af en toe.
Vorige  1 ... 665, 666, 667, 668, 669, 670, 671 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen