Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 02:24 
 

In Qlimax docu ging Stephanie na d'r optreden (volgens de ondertiteling) naar haar "Boyfriend". Is dus niet waar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 08:27 
 
Hardtraxx Newbie

iSenSe` schreef:
Canyonree schreef:
FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


Waar heb je dat vandaan?


een fries bij scanxx :yay:
alhoewel ik het Diabolic meer gun :)


Om zijn draaien?
We zullen zien. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 11:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

snikon schreef:
iSenSe` schreef:
een fries bij scanxx :yay:
alhoewel ik het Diabolic meer gun :)


Om zijn draaien?
We zullen zien. :x

Denk dat z'n eigen producties ook wat te hard zijn/worden voor Scantraxx :P

En hoe ziek hij ook kan draaien, betekent tegenwoordig helemaal niets meer voor de grote labels/organisaties :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
In Qlimax docu ging Stephanie na d'r optreden (volgens de ondertiteling) naar haar "Boyfriend". Is dus niet waar :P

Haha, ok ik ben weer mee :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 13:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
... Hast du kein Screp Attackke von DJ Headhunter.


zie het al voor me hoe het gevraagd wordt
lig dubbel :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TheDizZorder schreef:
Parvuz schreef:
stefaneke schreef:
Het is ook interressant om hier te kijken:

http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395

Zie welke rol luc heeft gespeeld bij het album ;).

Wat is hier interessant aan? :$


Jah hoor top!!!!

het is tog al jaren bekend dat Luc het podium en dj gebeuren voor zn rekening neemt en dat michel pollen het studio werk doet!?!

en tuurlijk geeft luc de feedback terug als hij een plaat probeert. Dit is geen nieuws


Gaat erom dat luc op sommige tracks juist WEL in de credits staat. Oftewel, hij heeft bij sommige tracks wss een stuk meer gedaan dan voorheen, mss zelfs stukken geproduceerd zelf of melodie geschreven oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 16:57 
 
Artiest

Het woord producer is denk ik wel erg groot voor iemand die (denk ik) gewoon erbij zit en ideetjes geeft en feedback over dingen. 't Zware werk zal gewoon door Pollen gedaan worden dus, maar natuurlijk zal Luc er wel bij zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 17:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
p-stylez schreef:
... Hast du kein Screp Attackke von DJ Headhunter.


zie het al voor me hoe het gevraagd wordt
lig dubbel :lol: :lol:

ja ik dus ook, zo'n dikke duitser.. Ik zo: Nein leider nicht, hij: Okee am, und Blutonium boy? Ik: Nein..
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
iSenSe` schreef:
p-stylez schreef:
... Hast du kein Screp Attackke von DJ Headhunter.


zie het al voor me hoe het gevraagd wordt
lig dubbel :lol: :lol:

ja ik dus ook, zo'n dikke duitser.. Ik zo: Nein leider nicht, hij: Okee am, und Blutonium boy? Ik: Nein..

Was sagen sie? B-front? Naturlich!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Het woord producer is denk ik wel erg groot voor iemand die (denk ik) gewoon erbij zit en ideetjes geeft en feedback over dingen. 't Zware werk zal gewoon door Pollen gedaan worden dus, maar natuurlijk zal Luc er wel bij zitten.


Toch staat Luc er bij een aantal tracks als producer bij officieel. Zie http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395 dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:17 
 
Artiest

maar overal waar hij bij staat, staat ook Michel Pollen erbij als producer of writtn by en aangezien iedreen weet dat pollen een producer is en Luc een DJ is het alleen maar voor de hand liggend dat Pollen het werk doet en Luc met input zo nu en dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Doe is niet zo eigenwijs man... het staat er dus dan zal het echt wel waar zijn... en in welke maten het is zal voor iedereen een raadsel blijven...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar overal waar hij bij staat, staat ook Michel Pollen erbij als producer of writtn by en aangezien iedreen weet dat pollen een producer is en Luc een DJ is het alleen maar voor de hand liggend dat Pollen het werk doet en Luc met input zo nu en dan.


Wat staat er dan? Dat de track samen door Luc en Michel is gemaakt, juist ja :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat doet iedereen moeilijk, Luc heeft het uitgelegd in TMS uitzending hoe het precies zit. Hij draaid, Michel maakt, maar Luc geeft wel zijn input, en dit doet hij ook steeds meer en steeds vaker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
maar overal waar hij bij staat, staat ook Michel Pollen erbij als producer of writtn by en aangezien iedreen weet dat pollen een producer is en Luc een DJ is het alleen maar voor de hand liggend dat Pollen het werk doet en Luc met input zo nu en dan.


Eerst stond er alleen Pollen bij in de credits wijsneus. Luc zei ook ooit op twitter dat hij meer aan t produceren ging (samen met Pollen dan). Nu valt uit de credits af te leiden dat Luc z'n input nu wel genoeg is voor Fusion om hem er ook bij te zetten in de credits.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 19:57 
 
Artiest

haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.


Zeggen we dat dan? We zeggen alleen dat het erop lijkt dat Luc zich nu een hoop meer bemoeit met sommige platen dan voorheen. Interessant weetje. Hoort in dit topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Wat doet iedereen moeilijk, Luc heeft het uitgelegd in TMS uitzending hoe het precies zit. Hij draaid, Michel maakt, maar Luc geeft wel zijn input, en dit doet hij ook steeds meer en steeds vaker.


Is die uitzending toevallig ook ergens nog te bekijken ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.

Jij vertelt simpelweg hoe jij het begrijpt, interpreteert en uitlegt... Meer niet.
Gelukkig weten we dat jou kennis wel vaker niet verder reikt dan je eigen interpretatie en mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.

Jij vertelt simpelweg hoe jij het begrijpt, interpreteert en uitlegt... Meer niet.
Gelukkig weten we dat jou kennis wel vaker niet verder reikt dan je eigen interpretatie en mening ;)

Go Inno :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

geckoNL Rik van Dam / Geck-o
Catatonic Overload vs Geck-o... track is almost finished! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 22:58 
 
Artiest

Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.

Jij vertelt simpelweg hoe jij het begrijpt, interpreteert en uitlegt... Meer niet.
Gelukkig weten we dat jou kennis wel vaker niet verder reikt dan je eigen interpretatie en mening ;)


Ja het is goed met jou grote vriend, ik noem de feiten simpelweg op.
Er staat maar bij enkele tracks Luc´s naam bij: feit
Er staat bij alle tracks Michel Pollen (degene die bekend is als producer van Pitcher): feit

wat je eruit concludeert mag je zelf weten, maar dat zijn de feiten.
Ik concludeer eruit dat hij zelf zijn eigen platen niet kan maken, anders had Michel er niet bij gestaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

jep ik ben het eens met skedoledelefoepsle, maar Luc zal ongewtijfeld ook wel wat inbreng hebben, maar niet zoveel als pollen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Inno schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
haha nu komt iedereen dat ik een wijsneus en en eigenwijs :')
Ik vertel simpelweg wat er staat.
je ziet sowieso dat luc maar aan enkele platen mee heeft gewerkt en waar die aan heeft mee gewerkt heeft michel pollen ook invloed in, oftewel Luc is nog helemaal niet in staat helemaal zelf iets in elkaar te zetten.

Jij vertelt simpelweg hoe jij het begrijpt, interpreteert en uitlegt... Meer niet.
Gelukkig weten we dat jou kennis wel vaker niet verder reikt dan je eigen interpretatie en mening ;)


Ja het is goed met jou grote vriend, ik noem de feiten simpelweg op.
Er staat maar bij enkele tracks Luc´s naam bij: feit
Er staat bij alle tracks Michel Pollen (degene die bekend is als producer van Pitcher): feit

wat je eruit concludeert mag je zelf weten, maar dat zijn de feiten.
Ik concludeer eruit dat hij zelf zijn eigen platen niet kan maken, anders had Michel er niet bij gestaan.

Goed werk jongen! Dat was inderdaad nieuws!

Het echte nieuws is dus dat de draaihelft van het Pitcher-project vaak genoeg aan een track te hebben gezeten om bij de credits vermeld te worden, wat dus betekent dat hij ook meer en meer aan eigen productie gaat doen. Dat kun je nieuws noemen.

Overigens zijn de tracks die erbij staan niet de minste, onder andere La Nuit Noire en Mad Killer, zijn toch niet de minste van dat album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2011 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Kodex | Austrian Hardstyle DJ And Producer
Made a remix for Dutch Master - 5AM! coming soon ;)


Zeer leuk om te remixen denk ik, benieuwd
Vorige  1 ... 664, 665, 666, 667, 668, 669, 670 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen