Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat Blutonium boy een 'Official Video' heeft gemaakt van 'Blutonium Boy - Make it Loud (HHZ remix)' met daaronder gewoon de full versie?



Eigenlijk wel fail..
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Zover ik mag geloven dat dit allemaal klopt, doet Luc nog niet veel...


nee maar hij zit er in ieder geval wel bij en leert wel zodat hij binnenkort ook eigen tracks kan maken.
ik denk dat hij daar ook wel mee bezig is doordeweeks.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoe lang zit hij er al "naast" eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 18:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wildstylez vanavond veel nieuw materiaal gaat draaien ? :thumbsup: :woot:

Citaat:
Tonight playing at Euphoria!!!!! Really looking forward to it :) Think I'm going to play lot's of new stuff :)
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wist je dat Blutonium boy een 'Official Video' heeft gemaakt van 'Blutonium Boy - Make it Loud (HHZ remix)' met daaronder gewoon de full versie?



Track is best leuk, filmpje slaat nergens op.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat filmpje xd Weer eens wat anders dan een of andere freerunner in die Showtek filmpjes.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even laten zien wat voor mooie dingen die allemaal bezit: dikke boot, duur hotel. Erg stoer. :thumbdown:

De intro van Make it loud remix is wel erg, heel erg jammerlijk van de climax dan weer..
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik neem aan dat hij dat geld niet heeft verdient met het produceren van hardstyle...

Wat een triest filmpje.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 20:40 
 
Artiest

Parvuz schreef:
stefaneke schreef:
Het is ook interressant om hier te kijken:

http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395

Zie welke rol luc heeft gespeeld bij het album ;).

Wat is hier interessant aan? :$


Jah hoor top!!!!

het is tog al jaren bekend dat Luc het podium en dj gebeuren voor zn rekening neemt en dat michel pollen het studio werk doet!?!

en tuurlijk geeft luc de feedback terug als hij een plaat probeert. Dit is geen nieuws
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 21:01 
 

Weet ik, maar toch niet iedereen?
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Weet ik, maar toch niet iedereen?

Waarschijnlijk weet ook niet iedereen hier op het forum dat Antifact de oude artiestennaam is van Headhunterz, haha. Dat lijkt me niet tenminste, meeste zullen het natuurlijk wel weten.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
stefaneke schreef:
Weet ik, maar toch niet iedereen?

Waarschijnlijk weet ook niet iedereen hier op het forum dat Antifact de oude artiestennaam is van Headhunterz, haha. Dat lijkt me niet tenminste, meeste zullen het natuurlijk wel weten.

Hier wel ja wsl :P Maar als je t aan een willekeurig persoon op defqon vraagt denk ik dat ze je nog best vaak vaag aan gaan kijken :P
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:18 
 

Ja, Headhunterz = Antifact & Nasty D-Tunerz
Net zoals AVIO = Bazzleggerz en Outsiders = Wildstylez & Alpha Twins en DBSTF = DS Conspiracy Brennan & Heart = Brennan Heart & DJ Thera enz...
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Ja, Headhunterz = Antifact & Nasty D-Tunerz
Net zoals AVIO = Bazzleggerz en Outsiders = Wildstylez & Alpha Twins en DBSTF = DS Conspiracy Brennan & Heart = Brennan Heart & DJ Thera enz...


Brennan Heart = niet Brennan Heart & DJ Thera hoor.
Zoals jij et daar neerzet is et alsof DJ Thera de tracks van Brennan Heart maakt.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lezen: Brennan & Heart
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Atmozfears
We are proud to announce we have signed to JDX Music


Dat werd tijd zeg!
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 23:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat rand allemaal promo's op het album gat zetten ^^
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wist je dat rand allemaal promo's op het album gat zetten ^^

Kan niet anders dan geniaal worden, er zit zoveel in die man.
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... Ik gisterenmiddag mijn hardstyle setje had aangezet in de apresskibar in Oostenrijk, en dat het compleet los ging? post399782.html#p399782.. Oja er was ook nog een hardtraxxer aanwezig, heb je naam wel maar het nummer heb ik niet goed overgenomen mist een cijfer. Dus even melden :P

Ging echt goed los, en het was stampesvol.
Kwam nog wel een dronkenduister naar me toe: Hast du kein Screp Attackke von DJ Headhunter
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 23:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
roberttt schreef:
Wist je dat rand allemaal promo's op het album gat zetten ^^

Kan niet anders dan geniaal worden, er zit zoveel in die man.

Inderdaad , ik vroeg net aan hem of ik een promo mocht hebben, maar die waren voor het album :cry:
Bericht Geplaatst op 15 jan 2011 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
katamaran schreef:
roberttt schreef:
Wist je dat rand allemaal promo's op het album gat zetten ^^

Kan niet anders dan geniaal worden, er zit zoveel in die man.

Inderdaad , ik vroeg net aan hem of ik een promo mocht hebben, maar die waren voor het album :cry:


Dacht je dat ze allemaal oude tracks op het a2 album gaan zetten dan? :P
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
@Teknizion: @djTuneboy So is it true? @djstephanie is your girlfriend?”
No!! She's just a friend!! and my real girlfriend is not so happy about this incredible mistake..


Is dat de wereld ook weer uit :)
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 00:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

T zijn alleen fuckbuddies...
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 01:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Is dat de wereld ook weer uit :)


Had ze zelf al paar dagen geleden getwitterd, stond hier paar pagina's terug
Bericht Geplaatst op 16 jan 2011 01:37 
 
Hardtraxx Veteran

Teknizion schreef:
Citaat:
@Teknizion: @djTuneboy So is it true? @djstephanie is your girlfriend?”
No!! She's just a friend!! and my real girlfriend is not so happy about this incredible mistake..


Heb ik wat gemist?? :P
Vorige  1 ... 663, 664, 665, 666, 667, 668, 669 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen