Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Oxbow schreef:
Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?


en waar is ie gelekt?


Google is your best friend

Lukt niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Das kut :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekjes mogen jullie verder wel met de PM bespreken.

FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


Hm, die had ik niet aan zien komen. Heb daar nog niet heel veel bijzonders uit gehoord, maar wie weet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iSenSe` schreef:
Canyonree schreef:
FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


Waar heb je dat vandaan?


een fries bij scanxx :yay:
alhoewel ik het Diabolic meer gun :)


Die kan erg lekker draaien ja, maar produceerd hij ook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Lekjes mogen jullie verder wel met de PM bespreken.

FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


Hm, die had ik niet aan zien komen. Heb daar nog niet heel veel bijzonders uit gehoord, maar wie weet!


Ik heb hier toch ook niks gepost verder? Ik stuur iig niks door ;)
Dus jullie hoeven ook niet via PM aan te komen, zoek maar lekker zelf op Google :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

zit dat stukje van bangrindin' (noisecontrollers remix) er nog aan? want dan heb ik hem volgensmij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
zit dat stukje van bangrindin' (noisecontrollers remix) er nog aan? want dan heb ik hem volgensmij!


Denk dat dat hem is idd, de geweldige gelekte mashup / rip van 1 of andere set :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
zit dat stukje van bangrindin' (noisecontrollers remix) er nog aan? want dan heb ik hem volgensmij!


nope, je hebt de verkeerde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
NaarDeQlote schreef:
zit dat stukje van bangrindin' (noisecontrollers remix) er nog aan? want dan heb ik hem volgensmij!


Denk dat dat hem is idd, de geweldige gelekte mashup / rip van 1 of andere set :P


nee want er zit geen gelul meer doorheen ik PM je wel even met de link ;)

oh en refuze zegt dat ik de verkeerde heb :P vind mijne iig ook nog heel goed te doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
NaarDeQlote schreef:
zit dat stukje van bangrindin' (noisecontrollers remix) er nog aan? want dan heb ik hem volgensmij!


nope, je hebt de verkeerde :P


Heeft iemand een intro en outro aan de Qlimax DVD preview geplakt zeker? :P
EDIT: ook niet, daar zit toch een hoop publiek in, in dat geluid

Intro en outro geplakt aan versie van HQ Qlimax set?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Refuze schreef:
NaarDeQlote schreef:
zit dat stukje van bangrindin' (noisecontrollers remix) er nog aan? want dan heb ik hem volgensmij!


nope, je hebt de verkeerde :P


Heeft iemand een intro en outro aan de Qlimax DVD preview geplakt zeker? :P
EDIT: ook niet, daar zit toch een hoop publiek in, in dat geluid

Intro en outro geplakt aan versie van HQ Qlimax set?

Boeind is toch een schijtnummer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In mijne zit geen knip en plakwerk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga maar weer ontopic jongens, over illegaal downloaden kan je beter ergens anders praten want dat is sowieso al niet toegestaan. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ga maar weer ontopic jongens, over illegaal downloaden kan je beter ergens anders praten want dat is sowieso al niet toegestaan. :)


precies
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Ga maar weer ontopic jongens, over illegaal downloaden kan je beter ergens anders praten want dat is sowieso al niet toegestaan. :)

:aww:


:')

Illegaal downloaden bestaat niet eens Harry.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 16:55 
 
Donateur

Citaat:
Because I have such lovely fans, I will play one of my new trx tonight from my upcoming @djfrontliner album; Creative Community!! #Euphoria
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Citaat:
Because I have such lovely fans, I will play one of my new trx tonight from my upcoming @djfrontliner album; Creative Community!! #Euphoria

Frontliner zijn nieuw album gaat dus Creative Community heten :)


Of de track heet zo... of beide :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee zijn track heet zo, Twitterde hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:13 
 

Het is ook interressant om hier te kijken:

http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395

Zie welke rol luc heeft gespeeld bij het album ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:14 
 
Donateur

Jolle schreef:
Nee zijn track heet zo, Twitterde hij.

Ok, mijn bericht even aangepast dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Het is ook interressant om hier te kijken:

http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395

Zie welke rol luc heeft gespeeld bij het album ;).

Wat is hier interessant aan? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:35 
 

Parvuz schreef:
stefaneke schreef:
Het is ook interressant om hier te kijken:

http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395

Zie welke rol luc heeft gespeeld bij het album ;).

Wat is hier interessant aan? :$

Dat Luc meer doet dan alleen optreden en koffiehalen in de studio
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Parvuz schreef:
stefaneke schreef:
Het is ook interressant om hier te kijken:

http://www.discogs.com/Pitcher-Smack/release/2516395

Zie welke rol luc heeft gespeeld bij het album ;).

Wat is hier interessant aan? :$

Dat Luc meer doet dan alleen optreden en koffiehalen in de studio

Ja hij heeft er bij gezeten toen Pollen bezig was met tracks. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luc bemoeit zich ook wel met de tracks hoor, hij zegt van dit zou ik zo doen en dit zo en dan doet Pollen dat (als ik het goed heb). ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 17:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zover ik mag geloven dat dit allemaal klopt, doet Luc nog niet veel...
Vorige  1 ... 662, 663, 664, 665, 666, 667, 668 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen