Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 00:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Meneer Technoboy heeft in de afgelopen 10 jaar genoeg gezorgd voor goeie muziek.

Inderdaad!
Technoboy was één van de beste en is nog steeds heel goed. Nu hij een aparte stijl heeft lopen te veel mensen hem af te zeiken. Als je het niet mooi vind, ga je gewoon wat anders luisteren. Technoboy :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 12:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:08 
 

Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?

wist je dat dat heel mooi is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:09 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wat is er een mashup van twee van de voor mij meest verschrikkelijke platen van de afgelopen paar jaar?! :/ :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


WTF :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


:huh: Daar heb ik nou nooit wat aan gevonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:28 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Was 2 Sidez niet gestopt? ze hebben namelijk een boeking op 27/02
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was 2 Sidez niet gestopt? ze hebben namelijk een boeking op 27/02

Het is nu zonder B-front, dus alleen Pulse & Rems.


En wtf. Silver Nikan bij Scantraxx :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Was 2 Sidez niet gestopt? ze hebben namelijk een boeking op 27/02


Pulse gaat daar mee verder (met Rems als ik het goed heb?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?

wist je dat dat heel mooi is :P


Ik vind em vet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'

En dan bij Midify toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 13:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol Silver Nikan bij Scantraxx...

Laatst live een paar nieuwe tracks en remixes van 'm gehoord, klonk op zich best leuk... Maar Scantraxx? :|

Vet voor hem in ieder geval :) Maar weet niet of het nou zo'n goede zet van Scantraxx is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?


Wist je dat ik daar niks over kan vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Silver Niksan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Silver Niksan :lol:

Ik denk bij die naam altijd aan Zilveren Nikies. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?


en waar is ie gelekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Silver Niksan :lol:

Haha, Niks-an.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:27 
 
Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


Waar heb je dat vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Sainen schreef:
Silver Niksan :lol:

Haha, Niks-an.

Bedankt voor de uitleg. :') :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:33 
 

Refuze schreef:
DarkSymphony schreef:
Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?

wist je dat dat heel mooi is :P


Ik vind em vet :P

ik niet want het is een Mash-up van 2 platen die dood zijn gedraaid ;)
niet dat de tracks daarom lelijk zijn alleen ik hoor ze liever niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Canyonree schreef:
FRArnold schreef:
Wist je dat ik niet weet of dit al bekend was...

'Silver Nikan gaat contract tekenen bij Scantraxx'


Waar heb je dat vandaan?


een fries bij scanxx :yay:
alhoewel ik het Diabolic meer gun :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
ik niet want het is een Mash-up van 2 platen die dood zijn gedraaid ;)
niet dat de tracks daarom lelijk zijn alleen ik hoor ze liever niet meer :P


Ze hebben Attack Again anders een stuk vetter gemaakt in die edit vind ik. Origineel van allebei vind ik zwaar kut, maar de mashup juist vet :P


Oxbow schreef:
Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?


en waar is ie gelekt?


Vast weer zo'n gevalletje van dat 5 mensen de promo hebben via via. Net als de meeste andere lekken waar gewone mensen die shit van forums halen meestal niet eens iets van zien uiteindelijk. Moet je weer connecties hebben enzo :/. Oftewel, gewoon een stoere manier waarop Refuze kan verkondigen dat ie m van iemand heeft gekregen.

Of ik kan er ook naast zitten, niet dat ik m kan vinden ofzo :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2011 15:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Refuze schreef:
Wist je dat Heart Vs Noisecontrollers - Just Attack As Easy Again (Qlimax DJ Tool) gelekt is?


en waar is ie gelekt?


Google is your best friend
Vorige  1 ... 661, 662, 663, 664, 665, 666, 667 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen