Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

off-topic/
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kodex een nieuwe website online heeft met enkele nieuwe previews?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Noisecontrollers:

Citaat:
Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)


(sorry als dit al ergens anders stond)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Brainweavers schreef:
Noisecontrollers:

Citaat:
Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)


(sorry als dit al ergens anders stond)

Het staat er al inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 15:52 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En de release is er ook al.

Wist je dat ik nu al een enorm dilemma aan zie komen? Bang the Bass, You're Next, en A Different Story allemaal in deze maand.. Wat wordt de track van januari? :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:06 
 

A Different Story
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:08 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:33 
 
Hardtraxx Veteran

Dikke sfeer daar! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Korey schreef:
En de release is er ook al.

Wist je dat ik nu al een enorm dilemma aan zie komen? Bang the Bass, You're Next, en A Different Story allemaal in deze maand.. Wat wordt de track van januari? :oh:

Daarom ga ik dus niet stemmen ;) Kan gewoon echt niet kiezen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

..er een nieuwe world of hardstyle is met een lekkere track keuze :)

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beste uit de reeks tot nu toe! mixwerk is er zeker op vooruit gegaan :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Echt gaaf om te zien weer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Welk nummer is dat op 8.46,ja het is een schande dat ik hem niet weet maar ben hem even kwijt :D
Lekker filmpje weer en het mix werk is er ook op vooruitgegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Welk nummer is dat op 8.46,ja het is een schande dat ik hem niet weet maar ben hem even kwijt :D
Lekker filmpje weer en het mix werk is er ook op vooruitgegaan.

AVIO - Triangle Of Life
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

altijd vet die filmpjes van Lip DJ :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hey is dat niet PNXRMX bij 14:24? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hey is dat niet PNXRMX bij 14:24? :P


It is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:16 
 
Hardtraxx Addict

Zitten veel knallers tussen als ik dat zo hoor!
Erg leuk samengesteld ook + de beelden die er in zitten.
Was helemaal niet bekend met deze filmpjes, dus extra leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Edwinn schreef:
Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown


Dus omdat hij een beetje humor maakt moet hij een klap krijgen? Wat een onzin. Hij kan toch ook andere dingen doen dan producen? Een kok staat ook niet constant te koken..


Meneertje rechtvaardig moet er weer op ingaan. Vind dat soort slappe grappen gewoon frustreren ja

Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.


Nee zoiets zou ik alleen bij Da Tweekaz doen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Nando schreef:
Hey is dat niet PNXRMX bij 14:24? :P


It is.


Komt uit de Last World aftermovie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had ik het toch goed! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
KickinAzz schreef:
Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.


Nee zoiets zou ik alleen bij Da Tweekaz doen :evil:

Haha, bekogelen met badeendjes, en met Gameboy Pockets. :worship:
Nee, maar zonder gein, dat hoort niet, maar kritiek hebben mag best. Hoezo zou dat niet mogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 22:22 
 

katamaran schreef:
Oxbow schreef:
KickinAzz schreef:
Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.


Nee zoiets zou ik alleen bij Da Tweekaz doen :evil:

Haha, bekogelen met badeendjes, en met Gameboy Pockets. :worship:
Nee, maar zonder gein, dat hoort niet, maar kritiek hebben mag best. Hoezo zou dat niet mogen?

badeendjes :worship: moeten ze eigenlijk doen op een event waar zij een van de grootste artiesten zijn, allemaal badeendjes uit de lucht laten vallen :P

maar shit gooien naar djs is idd kansloos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Meneer Technoboy heeft in de afgelopen 10 jaar genoeg gezorgd voor goeie muziek.
Vorige  1 ... 660, 661, 662, 663, 664, 665, 666 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen