Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Kodex een nieuwe website online heeft met enkele nieuwe previews?
Noisecontrollers:
(sorry als dit al ergens anders stond)Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)
Het staat er al inderdaadwrote:Noisecontrollers:
(sorry als dit al ergens anders stond)Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)
En de release is er ook al.
Wist je dat ik nu al een enorm dilemma aan zie komen? Bang the Bass, You're Next, en A Different Story allemaal in deze maand.. Wat wordt de track van januari?
Wist je dat ik nu al een enorm dilemma aan zie komen? Bang the Bass, You're Next, en A Different Story allemaal in deze maand.. Wat wordt de track van januari?
-
A
A Different Story
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Dikke sfeer daar! 
Daarom ga ik dus niet stemmenwrote:En de release is er ook al.
Beste uit de reeks tot nu toe! mixwerk is er zeker op vooruit gegaan 
Welk nummer is dat op 8.46,ja het is een schande dat ik hem niet weet maar ben hem even kwijt
Lekker filmpje weer en het mix werk is er ook op vooruitgegaan.
AVIO - Triangle Of Lifewrote:Welk nummer is dat op 8.46,ja het is een schande dat ik hem niet weet maar ben hem even kwijt![]()
It is.wrote:Hey is dat niet PNXRMX bij 14:24?
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Zitten veel knallers tussen als ik dat zo hoor!
Erg leuk samengesteld ook + de beelden die er in zitten.
Was helemaal niet bekend met deze filmpjes, dus extra leuk.
Erg leuk samengesteld ook + de beelden die er in zitten.
Was helemaal niet bekend met deze filmpjes, dus extra leuk.
Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.wrote:Meneertje rechtvaardig moet er weer op ingaan. Vind dat soort slappe grappen gewoon frustreren jawrote:Dus omdat hij een beetje humor maakt moet hij een klap krijgen? Wat een onzin. Hij kan toch ook andere dingen doen dan producen? Een kok staat ook niet constant te koken..wrote:Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown
Nee zoiets zou ik alleen bij Da Tweekaz doenwrote:Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.
Komt uit de Last World aftermoviewrote:It is.wrote:Hey is dat niet PNXRMX bij 14:24?
Haha, bekogelen met badeendjes, en met Gameboy Pockets.wrote:Nee zoiets zou ik alleen bij Da Tweekaz doenwrote:Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.
Nee, maar zonder gein, dat hoort niet, maar kritiek hebben mag best. Hoezo zou dat niet mogen?
-
G
badeendjeswrote:Haha, bekogelen met badeendjes, en met Gameboy Pockets.wrote:Nee zoiets zou ik alleen bij Da Tweekaz doenwrote:Jij bent ook zo'n type dat DJ's bekogeld en slaat als hun optreden je niet zint? Tenminste daar lijkt het wel op als ik je post zo lees.![]()
Nee, maar zonder gein, dat hoort niet, maar kritiek hebben mag best. Hoezo zou dat niet mogen?
maar shit gooien naar djs is idd kansloos.