Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:59 
 
Hardtraxxer

Maximize schreef:
Hoop op Interview :drool:


Het is Escape! :)
Citaat:
REE TRACK. To thank you all for the great support, to wish u the best for 2011 and to celebrate the foundation of our own label: digital age!
" Noisecontrollers - Escape " is yours!

https://www.yousendit.com/download/bFlF ... V05FQlE9PQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sorry, this file has expired and cannot be downloaded.

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik heb hetzelfde probleem :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:08 
 
Hardtraxxer

Roebén schreef:
Sorry, this file has expired and cannot be downloaded.

??


Ik denk dat ze een .mp3 uploaden, net was het een .aiff.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laat het probleem maar snel verholpen worden haha.
Vind dit wel een fijne gift! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www28.zippyshare.com/v/22073508/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www28.zippyshare.com/v/22073508/file.html


tnx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Technoboy twitter
Citaat:
Seems to be a trend, so I'll cue aswell: when I reach 154.376,31 fans on FB i will.. Hm.. I will thank u VERY VERY much!! Really: very much!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Technoboy twitter
Citaat:
Seems to be a trend, so I'll cue aswell: when I reach 154.376,31 fans on FB i will.. Hm.. I will thank u VERY VERY much!! Really: very much!


:lol:


Als die vent zich is wat meer met producen gaat bezig houden, godverdomme wat voor 'n onzin hij allemaal uitkraamt de laatste tijd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere aftermovie al konden ze er nog wel 5 minuten bij plakken van het feest zelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
http://www28.zippyshare.com/v/22073508/file.html

Mijn dank is gross :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
boB-Front schreef:
Next week finishing Some tracks with @titandj & @HighVoltageSysX and hope to make Some progress in 3 tracks. One solo and 2 Co-ops :)


Hopelijk te horen bij 'Hard Bass' :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:57 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown

Maakt ie dat dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 13:59 
 
Artiest

Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown


Dan volg hem niet, krijg je zijn tweets ook niet te zien LOL. En je weet wie al de muziek maakt daar toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik volg hem ook niet, maar die berichten worden hier helaas steeds op het forum gepost
en dat maken kan ik inderdaad beter veranderen in, ''bezig houden met'' ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Ik volg hem ook niet, maar die berichten worden hier helaas steeds op het forum gepost
en dat maken kan ik inderdaad beter veranderen in, ga je eens met muziek bezig houden clown

:aww: sorry hoor dat ik het hier neer zette.. niet alles kan je leuk vinden nou
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown


Dus omdat hij een beetje humor maakt moet hij een klap krijgen? Wat een onzin. Hij kan toch ook andere dingen doen dan producen? Een kok staat ook niet constant te koken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown


Dus omdat hij een beetje humor maakt moet hij een klap krijgen? Wat een onzin. Hij kan toch ook andere dingen doen dan producen? Een kok staat ook niet constant te koken..


Meneertje rechtvaardig moet er weer op ingaan. Vind dat soort slappe grappen gewoon frustreren ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Edwinn schreef:
Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown


Dus omdat hij een beetje humor maakt moet hij een klap krijgen? Wat een onzin. Hij kan toch ook andere dingen doen dan producen? Een kok staat ook niet constant te koken..


Meneertje rechtvaardig moet er weer op ingaan. Vind dat soort slappe grappen gewoon frustreren ja


Dan lees je ze toch niet? Probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee was ik ook niet van plan nee, maar helaas zwerft er hier nog weleens een in dit topic

maargoed Ontopic :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:31 
 
Hardtraxx Elite

Oxbow schreef:
Edwinn schreef:
Oxbow schreef:
Wil iemand die Technoboy een klap geven ofzo, vind die kut tweets verre van grappig allemaal
ga eens muziek maken clown


Dus omdat hij een beetje humor maakt moet hij een klap krijgen? Wat een onzin. Hij kan toch ook andere dingen doen dan producen? Een kok staat ook niet constant te koken..


Meneertje rechtvaardig moet er weer op ingaan. Vind dat soort slappe grappen gewoon frustreren ja


Wat een kut leven moet jij hebben als je daar al gefrusteerd over raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frustreren doet het me niet, maar na 2 tweets was ik dat van zijn wasmachine toch ook al beu hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Millard Fillmore schreef:
Wat een kut leven moet jij hebben als je daar al gefrusteerd over raakt.


Ik ben eigenlijk zo'n zielig persoon, kut leven is nog zacht uitgedrukt
Vorige  1 ... 659, 660, 661, 662, 663, 664, 665 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen