Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:56 
 

En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour :P.


Vet filmpje! En aanwezig :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

[quote="stefaneke"]En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour :P[quote]

moest even aan moerdijk denken aan het begin, ook niet veel speciaals eerlijkgezegd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
stefaneke schreef:
En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour :P.


Vet filmpje! En aanwezig :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 08:37 
 
Hardtraxxer

Wis je dat, net op Radio 538 bij het Edwin Evers het Defqon Anthem werd gedraaid. :x :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 10:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hét Defqon Anthem nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 10:37 
 

Boeiend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:14 
 

Trailer ziet er vaag uit :D
line-up is heel dik :thumbsup:
g zeker over4wegen om er na toe te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rik schreef:
stefaneke schreef:
En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour :P.


Vet filmpje! En aanwezig :D!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:35 
 
Artiest

Pantermaat schreef:
Wis je dat, net op Radio 538 bij het Edwin Evers het Defqon Anthem werd gedraaid. :x :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Wat is daar erg aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Passion & Ophidian werken samen aan een collab.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
D-Passion & Ophidian werken samen aan een collab.


:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:


Wel leuk in elkaar gezet, kwaliteit is goed. Maar ik vind dat ze iets te weinig laten zien van het feest zelf, en te veel interviews met al die buitenlanders :/ dat is mijn mening ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
D-Passion & Ophidian werken samen aan een collab.

Dat word lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Saaie after.

B2s episode 55

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil terug! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

twitter Noisecontrollers
Citaat:
Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Noisecontrollers :

Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just Attack As Easy Again? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoop Gaia
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

E-rik schreef:
twitter Noisecontrollers
Citaat:
Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)


Ik wil Shout het liefste van alles. Maar daar reken ik niet meer op. Laat het aub niet zo'n skrale mash zijn dan maar wel een volwaardig nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop op Interview :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze zouden best 'n pack mogen releasen, ze hebben nog meer dan genoeg liggen wat de deur uit kan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2011 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wvd schreef:
Ze zouden best 'n pack mogen releasen, ze hebben nog meer dan genoeg liggen wat de deur uit kan :P


Daar kunnen ze volgens mij wel een album vullen :P
Vorige  1 ... 658, 659, 660, 661, 662, 663, 664 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen