Vet filmpje! En aanwezigwrote:En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
[quote="stefaneke"]En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour
[quote]
moest even aan moerdijk denken aan het begin, ook niet veel speciaals eerlijkgezegd
moest even aan moerdijk denken aan het begin, ook niet veel speciaals eerlijkgezegd
wrote:Vet filmpje! En aanwezigwrote:En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour.
!
-
PHardtraxxer
- 376 posts member since 2009
- last seen 17 days ago
Wis je dat, net op Radio 538 bij het Edwin Evers het Defqon Anthem werd gedraaid.

-
A
Boeiend 
-
D
Trailer ziet er vaag uit
line-up is heel dik
g zeker over4wegen om er na toe te gaan
line-up is heel dik
g zeker over4wegen om er na toe te gaan
wrote:Vet filmpje! En aanwezigwrote:En weer zo'n vrage trailer van de Fusion of Sound tour.
!
-
NArtiest
- 917 posts member since 2008
- last seen 7 days ago
Wat is daar erg aan?wrote:Wis je dat, net op Radio 538 bij het Edwin Evers het Defqon Anthem werd gedraaid.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
D-Passion & Ophidian werken samen aan een collab.
wrote:D-Passion & Ophidian werken samen aan een collab.
Wel leuk in elkaar gezet, kwaliteit is goed. Maar ik vind dat ze iets te weinig laten zien van het feest zelf, en te veel interviews met al die buitenlanderswrote:View on YouTube
Dat word lekkerwrote:D-Passion & Ophidian werken samen aan een collab.
Last edited by Sainen on , edited 1 time in total.
twitter Noisecontrollers
Keep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)
Noisecontrollers :
Ik wil Shout het liefste van alles. Maar daar reken ik niet meer op. Laat het aub niet zo'n skrale mash zijn dan maar wel een volwaardig nummer.wrote:twitter NoisecontrollersKeep an eye at our facebookpage today. Free release of a track u might want :-)
Ze zouden best 'n pack mogen releasen, ze hebben nog meer dan genoeg liggen wat de deur uit kan