Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

whaha :lol:
vet nieuws! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wist je dat iedereen ff Frequencerz moet liken? Bij 2k een free release:
http://www.facebook.com/Frequencerz
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:02 
 

PNXRMX schreef:
Wist je dat iedereen ff Frequencerz moet liken? Bij 2k een free release:
http://www.facebook.com/Frequencerz

bullshit, in December beloofden ze aan het eind van een bepaalde week toen ook 2 tracks vrij te geven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
PNXRMX schreef:
Wist je dat iedereen ff Frequencerz moet liken? Bij 2k een free release:
http://www.facebook.com/Frequencerz

bullshit, in December beloofden ze aan het eind van een bepaalde week toen ook 2 tracks vrij te geven :P


Nee, ze zouden IETS weggeven, en dat waren vrijkaartjes voor een Fusion feest ergens ;)

Bron: http://hardstyle.harderstate.com/free-t ... t5356.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:28 
 

O. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 13:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Laat het alsjeblieft D'Stylerz - Just A Freak (Just a Freq remix) zijn!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 14:32 
 
Hardtraxx Veteran

djfrontliner B. Drooger
Citaat:
Just finished the first track of my album, Just a few more to go;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 14:44 
 
Hardtraxxer

FearFM een interview met The Machine online heeft staan.

http://www.fear.fm/magazine/interview/f ... machine/18
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Leuk interview, en dus een nieuwe track van machine & ryfle, dat wist ik nog niet :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Leuk interview, en dus een nieuwe track van machine & ryfle, dat wist ik nog niet :).


Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Leuk interview, en dus een nieuwe track van machine & ryfle, dat wist ik nog niet :).

gaat er nog niet met die tracks gebeuren of is dat nog niets over bekent??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Wist je dat iedereen ff Frequencerz moet liken? Bij 2k een free release:
http://www.facebook.com/Frequencerz

Heb ze ook maar meteen ff geliked, Frequencerz zijn sowieso al helden :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:


Bedankt. Nummer komt me wel bekend voor, dus zal hem waarschijnlijk al een keer gehoord hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:26 
 
Hardtraxx Veteran

Nieuwe site A-Lusion:
http://www.a-lusion.com/web/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The machine:

A preview of track "Sound Of The Machine" from my upcoming release "Sound Of The Machine" http://fb.me/BY553Qnt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Je 2 kaarten voor XQ DBSTF EN een goodie bag kan winnen!

Tweet HHZ
Almost 10.000 followers! We're playing a game! Tweet me #haatmeneer and the lucky one will receive a goodie bag & 2 tickets for XQ DBSTF!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Nieuwe site A-Lusion:
http://www.a-lusion.com/web/

Beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Nieuwe site A-Lusion:
http://www.a-lusion.com/web/


Heb liever dat hij betere tracks gaat maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:00 
 
Artiest

Vond de oude site mooier, alles wat met A-lusion te maken heeft lijkt wel in een diep dal te verkeren richting vergetelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 18:14 
 
Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
freddyadu8 schreef:
Nieuwe site A-Lusion:
http://www.a-lusion.com/web/


Heb liever dat hij betere tracks gaat maken


Wat een site :sick:
Ziet er zeer onprofessioneel uit...
Vorige was vele maten beter IMO!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:19 
 

boB-Front schreef:
Next week finishing Some tracks with @titandj & @HighVoltageSysX and hope to make Some progress in 3 tracks. One solo and 2 Co-ops :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
boB-Front schreef:
Next week finishing Some tracks with @titandj & @HighVoltageSysX and hope to make Some progress in 3 tracks. One solo and 2 Co-ops :)

oeh heel erg benieuwd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
boB-Front schreef:
Next week finishing Some tracks with @titandj & @HighVoltageSysX and hope to make Some progress in 3 tracks. One solo and 2 Co-ops :)

Denk dat het nog een heerlijke tracks gaat worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:27 
 

stefaneke schreef:
boB-Front schreef:
Next week finishing Some tracks with @titandj & @HighVoltageSysX and hope to make Some progress in 3 tracks. One solo and 2 Co-ops :)

oeeeeeeeeehhhhhhhh :drool: :drool:
hoop op dikke tracks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 22:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
boB-Front schreef:
Next week finishing Some tracks with @titandj & @HighVoltageSysX and hope to make Some progress in 3 tracks. One solo and 2 Co-ops :)


Dat moeten gewoon toppers worden!
Vorige  1 ... 657, 658, 659, 660, 661, 662, 663 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen