x8wrote: x2wrote:x3wrote:x4wrote:x5wrote:x6![]()
wrote:x7
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
wrote: Daarom, voor de moeite die je ervoor moet doenIk pleeg een telefoontje en ik kan ook een dag meelopen dus voor mij geen optie dit hele gedoe
:')
x9wrote:x8wrote: x2wrote:x3wrote:x4wrote:x5wrote:x6![]()
wrote:x7
En wist je dat ik er nu al naar uit kijk
What: X-Qlusive Technoboy Australia
When: 19 December 2009
Where: Horden Pavilion Sydney
wist ik alwrote:What: X-Qlusive Technoboy Australia
site technoboy
wist je dat ik me kaartjes van qlimax binnen heb
en wist je dat afgelopen nacht project hardcore was
en wist je dat afgelopen nacht project hardcore was
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
Wist je dat het album van DBSTF f*cking heerlijk is ?! 
-1wrote:Wist je dat het album van DBSTF f*cking heerlijk is ?!
mee eenswrote:-1wrote:Wist je dat het album van DBSTF f*cking heerlijk is ?!
wrote:x3
wrote:x4
wrote:x5
wrote:x6![]()
![]()
[/quote]wrote:x7
x8
x9
x10
1000% mee eens!wrote:Wist je dat het album van DBSTF f*cking heerlijk is ?!
Word niet warm van de samples, dus niet gekocht. Wie weet zijn de samplers wel redelijk interessant.wrote:mee eenswrote:-1wrote:Wist je dat het album van DBSTF f*cking heerlijk is ?!
Jij hield toch redelijk van hardtrance? Dan is het wel een overweging waard hoor 
Ik hou ook van afwisselingwrote:Jij hield toch redelijk van hardtrance? Dan is het wel een overweging waard hoor
Dit klinkt echt niet als de hardtrance die ik ken. (Scott Project etc.)
Wist je dat Psyko Punkz met Ran-D een track gaat maken??
http://pic.gd/8a8278
http://pic.gd/8a8278
psykopunkz Psyko punkz and Ran-d working
... dat ik hoge verwachtingen heb van de aftermovie van Q-Base, het duurt zo lang!? 
Bij Qountdown duurde het ook 3 weekjes.. Geduldwrote:... dat ik hoge verwachtingen heb van de aftermovie van Q-Base, het duurt zo lang!?
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
bij deze mijn wist je dat
Klagen over klagenwrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
jawrote:Klagen over klagenwrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
Dat heeft deze site juist goed gedaan. Een forum waar iedereen bij elk nummer zegt van "goeie nummer". En waar iedereen het altijd met elkaar eens is lijkt me een behoorlijk saai forum.wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
:')wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
Dat kan gebeuren..wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
Meer mensen die op de site komen betekent ook dat er meer meningen over dingen zijn. En die zijn niet altijd positief, maar dat is toch ook niet heel gek?