Wist je dat mij dat een beetje onlogisch lijkt? Ze vragen om een nummer van je en je begint over je nieuwe tracks die bij Outblast gemasterd worden. Dat betekend dus dat jij al wel wat nummers hebt die goed zijn, anders kom je niet zomaar in zijn studio terecht. Post gewoon een nummertje en klaar..wrote:haha ik ben op dit moment bezig met drie tracks daar komen binnekort previews van op internet. Kan nog wel ffkes duren maar kwaliteit mag er dan ook zijnEnne de tracks worden wsl gemasterd in de studio van outblast
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Beetje praatjesmaker jawrote:Wist je dat mij dat een beetje onlogisch lijkt? Ze vragen om een nummer van je en je begint over je nieuwe tracks die bij Outblast gemasterd worden. Dat betekend dus dat jij al wel wat nummers hebt die goed zijn, anders kom je niet zomaar in zijn studio terecht. Post gewoon een nummertje en klaar..wrote:haha ik ben op dit moment bezig met drie tracks daar komen binnekort previews van op internet. Kan nog wel ffkes duren maar kwaliteit mag er dan ook zijnEnne de tracks worden wsl gemasterd in de studio van outblast
Even voor de duidelijkheid uiteindelijk ben ik nog altijd degene die bepaald of die tracks online komen of niet. We hebben eigenlijk al een jaar geleden gezegd dat we niks meer op youtube enzo zetten, dus ik had hier net zo makkelijk kunnen zeggen dat ik het niet wil doen. Bovendien vind ik alleen de tracks goed waar ik op het moment zelf mee bezig ben.wrote:Beetje praatjesmaker jawrote:Wist je dat mij dat een beetje onlogisch lijkt? Ze vragen om een nummer van je en je begint over je nieuwe tracks die bij Outblast gemasterd worden. Dat betekend dus dat jij al wel wat nummers hebt die goed zijn, anders kom je niet zomaar in zijn studio terecht. Post gewoon een nummertje en klaar..wrote:haha ik ben op dit moment bezig met drie tracks daar komen binnekort previews van op internet. Kan nog wel ffkes duren maar kwaliteit mag er dan ook zijnEnne de tracks worden wsl gemasterd in de studio van outblast
Probleem is dat wnr iemand zegt artiesten te kennen of te producen dat mensen dat vaak niet geloven of dat je uit je nek lult..
Iig we gaan een beetje offtopic
gekke lui daar, maar gaan wel goed los
een pilletje meer of minder maakt daar ook niet uit in denemarken
zo te zien haha
zo te zien haha
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
hoe heet dat nummer :O
die is nice!
die is nice!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Bioweapon - Move Your Bodywrote:hoe heet dat nummer :O
die is nice!
Wist je dat Headhunterz Vs. Wildstylez track klaar is?
.
The new Headhunterz vs Wildstylez is FINISHED!!!
Wist je dat vandaag eindelijk!!!!!! ja EINDELIJK!!!!! Sasha F & Pradera - Get Loose op web is!!!! 
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dat heeft wel een tijdje geduurd dan.wrote:Wist je dat vandaag eindelijk!!!!!! ja EINDELIJK!!!!! Sasha F & Pradera - Get Loose op web is!!!!
Heerlijk nummertje is het trouwens
wist je dat mijn youtube account is verwijdert door fusion
ja weet je hoeveel nummer je dr op had staan.
je kon dr een keer op wachten
je kon dr een keer op wachten
Wist je dat ik ook wel erg benieuwd ben:)!wrote:Wist je dat ik best wel benieuwd ben?wrote:Wist je dat Headhunterz Vs. Wildstylez track klaar is?
The new Headhunterz vs Wildstylez is FINISHED!!!.
Wist je dat Ticketonline weer is de maximale capaciteit heeft bereikt, dus dat me vinger pijn doet van het F5 drukken 
x2wrote:Wist je dat ik naar Qlimax ga?
wist je dat Qlimax is uitverkocht?
bron: q-dance.nl
bron: q-dance.nl
Wist je dat ik jaloers ben op mijn broer die ook naar Qlimax gaat met vrienden, maar nooit hardstyle luistert