(Wist je dat) Ik vind dat die smiley afgeschaft moet worden, hij kijkt heel denigrerend.wrote::')wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
bij deze mijn wist je dat
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
kijk khadber zo bedoel ik het niet ik respecteer de meningen maar dat mensen leterlijk gaan zeiken over klein dingen gewoon echt puur om het zeiken dat vind ik gewoon jammer + dat er een heleboel mensen zijn die hier echt hele lompe opmerkingen maken over andere en andere gelijk aanvallenwrote:Dat kan gebeuren..wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
Meer mensen die op de site komen betekent ook dat er meer meningen over dingen zijn. En die zijn niet altijd positief, maar dat is toch ook niet heel gek?
-
DHardtraxxer
- 593 posts member since 2009
- last seen Nov 2023
+1 maar trek me toch niks aan van die smiley :')wrote:(Wist je dat) Ik vind dat die smiley afgeschaft moet worden, hij kijkt heel denigrerend.wrote::')wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
laatste tijd inderdaad beetje veranderd ja die sfeer.
vind het wel een droge smiley hoeft voor mij niet afgeschaft te worden
vind het wel een droge smiley hoeft voor mij niet afgeschaft te worden
Nee die smiley is de beste die er iswrote:(Wist je dat) Ik vind dat die smiley afgeschaft moet worden, hij kijkt heel denigrerend.wrote::')wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
-
B
ik ben het ergens wel eens met rudestylez hoor
en deze smiley is gothic--> :')
en deze smiley is gothic--> :')
lool.. wist je dat ik totaal weg ben van de volgende track (als de YT comments kloppen van 1 van de Arrivalz?)
View on YouTube
View on YouTube
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
fout
Last edited by Just4Music on 28 Sep 2009 20:14, edited 1 time in total.
-
KHardtraxxer
- 122 posts member since 2009
- last seen Dec 2011
:')
-
THardtraxx Veteran
- 5204 posts member since 2009
- last seen Oct 2021
+1 voor de brabander! Kijk als het iemand mening niet is! Oké maar er worden hier tegenwoordig geen andere meningen gerespecteerd. Dat betreur ikwrote:kijk khadber zo bedoel ik het niet ik respecteer de meningen maar dat mensen leterlijk gaan zeiken over klein dingen gewoon echt puur om het zeiken dat vind ik gewoon jammer + dat er een heleboel mensen zijn die hier echt hele lompe opmerkingen maken over andere en andere gelijk aanvallenwrote:Dat kan gebeuren..wrote:wist je dat ik hardtraxx een lutsersite vind geworden. het is niet meer wat het geweest is over alles word geklaagd en overal commentaar het is niet meer wat het was zoals in begin jammer
Meer mensen die op de site komen betekent ook dat er meer meningen over dingen zijn. En die zijn niet altijd positief, maar dat is toch ook niet heel gek?
Wist je dat.. View on YouTube
bij 1.37 die chinezenwrote:Wist je dat.. View on YouTube
Wist je dat 2-Sidez hun Audio Player heeft bijgewerkt?
Oh god ik heb weer he-le-maal dubbel gelegen. Ik denk dat als ik een dagje met hun zou mee zijn, dat ik het niet zou overlevenwrote:Wist je dat.. View on YouTube
Hier mag van mij wel iemand een lekkere remix van maken, bass klinkt kut, en de synth is te square. Maar die melodie is heiligwrote:lool.. wist je dat ik totaal weg ben van de volgende track (als de YT comments kloppen van 1 van de Arrivalz?)
View on YouTube
Wist je dat A-Lusion full-time gaat produceren??
Tomorrow my final day at the office. My next step towards a promising future. Music 24/7. So this means more and better hardstyle. doing it!
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Dan hopelijk wat meer releases van hem!wrote:Wist je dat A-Lusion full-time gaat produceren??
Tomorrow my final day at the office. My next step towards a promising future. Music 24/7. So this means more and better hardstyle. doing it!
wrote:Dan hopelijk wat meer releases van hem!wrote:Wist je dat A-Lusion full-time gaat produceren??
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wildstylez Twitter:

Nieuwe nummers voor XQ ????Working in the studio with @djbrennanheart
Beter word het stukje Brennan Heart niet al te groot op XQ.. Wildstylez maakt verder altijd wel vette plaatjeswrote:Wildstylez Twitter:Nieuwe nummers voor XQ ????Working in the studio with @djbrennanheart
Eigenlijk hoop ik dat ze tegelijk staan met AVIO, mis ik hen in ieder geval niet
B-Front maakt ook gewoon even 4 tracks met Frontliner, moet wel wat moois worden.
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Wist je dat Scope DJ & Wildstylez de nieuwe Hardbass Chapter hebben gemixt?
bron: http://twitter.com/scopedjCOMMERCIAL BREAK: Hardbass Chapter 18 Mixxed by Scope DJ & Wildstylez in stores October 2nd!
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Ja AVIO en B-Front & Frontliner, daar heb ik nou echt zin in!wrote:Beter word het stukje Brennan Heart niet al te groot op XQ.. Wildstylez maakt verder altijd wel vette plaatjeswrote:Wildstylez Twitter:Nieuwe nummers voor XQ ????Working in the studio with @djbrennanheart.
Eigenlijk hoop ik dat ze tegelijk staan met AVIO, mis ik hen in ieder geval niet
B-Front maakt ook gewoon even 4 tracks met Frontliner, moet wel wat moois worden.
-
FHardtraxx Veteran
- last seen Nov 2020
Wist je dat ... Alpha2 is toegevoegd aan de Scantraxx Q-base interviews staan op de frontpage!
http://www.hardtraxx.nl/videos/intervie ... -2009.html
http://www.hardtraxx.nl/videos/intervie ... -2009.html