Waverider @ Qountdown.
View on YouTube
View on YouTube
1 Pagina terugwrote:Frontliner naar de USA gaat.. dit filmpje hoort bij zijn aankondiging: http://www.ilike.com/artist/Frontliner/videos/684776623
nieuw nummer onder dat filmpje?
Neem aan dat hij gedraait gaat worden op xxleratorwrote:... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?
komt die samen met die andere?wrote:... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?
Khoop niet dat dat voor de track geldtwrote:... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?
erg benieuwd aangezien Pulling The Trigger erg vet iswrote:... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?
We are gonna do it! Technoboy, @djtuneboy and @djbrennanheart!!

Oke, dit is dus dat TNT & a dutch artist 2011... Maar wat gaan ze doen?wrote:Twitter tbyWe are gonna do it! Technoboy, @djtuneboy and @djbrennanheart!!
... ik heel blij ben dat jij zojuist flink wat previews hebt geupload?!wrote:... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?
Ze gaan een liveact beginnen.wrote:Project name? Dus ze gaan met ze 2e iets beginnen? Vet!
er benieuwd naar de track en benieuwd onder welke naam ze samen verder gaanwrote:Twitter van Ran-D:
In the studio with @djadaro. Just 30 minutes more before we finish the new Collab. Track is called: Gangsters don't dance!!
Gangsters don't dance, haha leipe titel.
en nog meer van Ran-D:
I Will play the new collab with @djadaro at euphoria and at madclub Switzerland this weekend. Our new projectname will be announced soon