Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waverider @ Qountdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Frontliner naar de USA gaat.. dit filmpje hoort bij zijn aankondiging: http://www.ilike.com/artist/Frontliner/videos/684776623

nieuw nummer onder dat filmpje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Frontliner naar de USA gaat.. dit filmpje hoort bij zijn aankondiging: http://www.ilike.com/artist/Frontliner/videos/684776623

nieuw nummer onder dat filmpje?


1 Pagina terug ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rebirth Of Sun echt heel dik klinkt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:46 
 
Artiest
Avatar gebruiker

... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?


Neem aan dat hij gedraait gaat worden op xxlerator ^^ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:55 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?


komt die samen met die andere? :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 21:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaaf! Pulling the Trigger is ook echt een gaaf nummer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:16 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?


Khoop niet dat dat voor de track geldt :P
haha maar kheb alle vertrouwen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:26 
 

Ik voel heel vette vocals aankomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2011 22:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?

erg benieuwd aangezien Pulling The Trigger erg vet is :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:29 
 

Twitter tby
Citaat:
We are gonna do it! Technoboy, @djtuneboy and @djbrennanheart!!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oh jee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TNT en Brennan Heart! Nice, kan leuk worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Twitter tby
Citaat:
We are gonna do it! Technoboy, @djtuneboy and @djbrennanheart!!



Oke, dit is dus dat TNT & a dutch artist 2011... Maar wat gaan ze doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 00:59 
 

Voor het album? denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Twitter van Ran-D:
In the studio with @djadaro. Just 30 minutes more before we finish the new Collab. Track is called: Gangsters don't dance!!


Gangsters don't dance, haha leipe titel.

en nog meer van Ran-D:
I Will play the new collab with @djadaro at euphoria and at madclub Switzerland this weekend. Our new projectname will be announced soon ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project name? Dus ze gaan met ze 2e iets beginnen? Vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Randaro ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

... http://fusionofdance.nl/fod_2011.html online is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 01:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
... ik heel blij ben dat Crypsis en ik vandaag een nieuwe track af hebben genaamd "If All Fails"?

... ik heel blij ben dat jij zojuist flink wat previews hebt geupload?! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 08:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Project name? Dus ze gaan met ze 2e iets beginnen? Vet!


Ze gaan een liveact beginnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 10:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Twitter van Ran-D:
In the studio with @djadaro. Just 30 minutes more before we finish the new Collab. Track is called: Gangsters don't dance!!


Gangsters don't dance, haha leipe titel.

en nog meer van Ran-D:
I Will play the new collab with @djadaro at euphoria and at madclub Switzerland this weekend. Our new projectname will be announced soon ;)

er benieuwd naar de track en benieuwd onder welke naam ze samen verder gaan :thumbsup: ...kunnen zeker leuke dingen uitkomen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ran-daro?? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De boaa schreef:
Ran-daro?? :innocent:


Hamtaro?? :woot:
Vorige  1 ... 656, 657, 658, 659, 660, 661, 662 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen