Zal wel een nieuwe track zijn, vind 'm ook wel vet 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
CHardtraxxer
- 286 posts member since 2008
- last seen Nov 2014
wrote:Vind het maar een schijt track
Die Frontliner klinkt echt lekker 
Die kick moet anders, dan is 't wel een vette plaat
Beter pitched ie 'm helemaal niet, lijkt me in dit nummer beter
Of misschien maar 2 verschillende pitches, maar nu klinkt het nergens naar 
-
TArtiest
- 1037 posts member since 2009
- last seen May 2022
de Pussylounge aftermovie online staat !
View on YouTube
veel moeite gedaan om de bouncing titties te censureren en tog zijn ze der 1 vergeten xD
kheb mezelf ook nog gespot :p was wel een leuk feessie
View on YouTube
veel moeite gedaan om de bouncing titties te censureren en tog zijn ze der 1 vergeten xD
-
A
1:45 ja 
-
TArtiest
- last seen May 2022
wrote:1:45 ja
haha
-
A
-
A
Maar die wil ik niet... Dat is echt een bitch, ze had de creditcard van hem meegenomen en nu krijgt tby steeds een mms van d'r. Is ze in Hawaii aan het surfen ofzo
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Wel f*cking druk als je het mij vraagt (wat ik er van zie).wrote:Vette aftermovie!
Gelukkig weer een keer een feest waar je veel mensen ziet los gaan.
Die kleinere feestjes hebben toch meer sfeer vind ik.
-
TArtiest
- last seen May 2022
van dat losgaan, was voornamelijk op bepaalde nummers,wrote:Wel f*cking druk als je het mij vraagt (wat ik er van zie).wrote:Vette aftermovie!
maar voor mij gevoel had B2S 500 kaartjes minder mogen verkopen, dan was et iets ruimer geweest
Maten van me waren er geweest, die zijde wel dat er een agressieve sfeer hing, en er echt veel opstootjes waren heel de avondwrote:Wel f*cking druk als je het mij vraagt (wat ik er van zie).wrote:Vette aftermovie!
Was een geweldig feest als je t mij vraagt... en idd hadde ze wel net wat minder kaartjes mogen verkopen, magoed heb prima los kunnen gaan maakt tog nii uit als je iemand ff aantiktwrote:van dat losgaan, was voornamelijk op bepaalde nummers,
maar voor mij gevoel had B2S 500 kaartjes minder mogen verkopen, dan was et iets ruimer geweest
Ik heb er helemaal nix van meegekregen iig, alleen maar gezellige feestende mense gezien, mrj ben dan ook niet agterin de zaal geweest.. daar staan altijd de chagrijnige agressieve rauwdouwerswrote:Maten van me waren er geweest, die zijde wel dat er een agressieve sfeer hing, en er echt veel opstootjes waren heel de avond
Bass Events At the end of this month, we will launch the Bassleader website with full line-up... One thing's for sure : it will be huge ! Presale will start Saturday 5th of February.
-
SHardtraxxer
- 632 posts member since 2009
- last seen Nov 2012
Nice! Kijk er al naar uit!What do you have planned for the next year?
For starters an album! We are currently working on an A² Records album. This will contain a lot of new tracks of course from us and artists who are signed to our label but also new artists and collabs! So keep your eyes and ears open! Furthermore playing on a lot of different (big) stages and hopefully visiting some new continents.
-
NHardtraxx Addict
- 1982 posts member since 2010
- last seen Mar 2021
Gaat neem ik aan over Alpha Twins?wrote:Nice! Kijk er al naar uit!What do you have planned for the next year?
For starters an album! We are currently working on an A² Records album. This will contain a lot of new tracks of course from us and artists who are signed to our label but also new artists and collabs! So keep your eyes and ears open! Furthermore playing on a lot of different (big) stages and hopefully visiting some new continents.
Doen ze iedere keer, volgens mij expres voor wat extra commotiewrote:de Pussylounge aftermovie online staat !
Hier zoudde ze een albumpje van moeten maken, met houseqlassics doen ze het ook dus waarom dan niet van Pussy Loungewrote:de Pussylounge aftermovie online staat !
Volgens mij was alleen de naam van het Black Anthem niet bekend. Dat van Indoctrination op A2 Album wel.wrote:Officieel nog niet en de naam was ook nog niet bekend, evenals de naam van het Hardbass Anthem, wat dus gewoon Hardbass blijkt te zijn. Dat jij alles al eerder weet, wil niet zeggen dat heel Hardtraxx het weet, dus daarom bij deze: deel het als je nieuws hebt hahawrote:Is niet echt nieuw hoorwrote:...De nieuwe top 10 van Zatox ons wat dingen leert? Zo komen "Indoctrination" op A2 en "Madhouse" op Evolutionz.
Ook staat er op nummer 8 "The Prophet - Pitch Black", anthem?Ran-D had al eerder aangekondigd de de collab met Zatox op het A2 album komt en het was volgens mij al tijden bekend dat The Prophet het black anthem maakte:)
..het nog maar 51 dagen is tot hardstyle carnaval?
View on YouTube
View on YouTube
-
S