weet iemand hoe de 3e track heet in dat 1-base filmpje
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
-
HHardtraxxer
- 604 posts member since 2008
- last seen Jul 2010
Dj Stephanie - Underneath volgens mij,,
-
JHardtraxx Elite
- 2259 posts member since 2009
- last seen Jan 2013
wist je dat ik die eind shows van defqon.1 australia best wel gaaf vind,
@ fusion channel
@ fusion channel
Wist je dat Wildstylez aan de meeste Alpha Twins tracks heeft meegeholpen? En dat de beste track van A2 door JDX geschreven is?
Nog meer waardering voor WSZ
en wat vind jij dan de beste track van A2?wrote:Wist je dat Wildstylez aan de meeste Alpha Twins tracks heeft meegeholpen? En dat de beste track van A2 door JDX geschreven is?
Oja vergete titel bij te zettenwrote:en wat vind jij dan de beste track van A2?wrote:Wist je dat Wildstylez aan de meeste Alpha Twins tracks heeft meegeholpen? En dat de beste track van A2 door JDX geschreven is?
Dark Side
vet!wrote:Wist je dat Saifam-held Tuneboy ook eindelijk een eigen kanaal heeft op youtube:
http://www.youtube.com/user/TuneboyDj
Check de Frontpagewrote:weet iemand hoe de 3e track heet in dat 1-base filmpje
Wist je dat je een dag produceren met Noisecontrollers kan winnen??
Bron: Noisecontrollers.nlAs you all know noisecontrollers is all about passion for producing
hardstyle.
We would like U to join us in the studio and be part of the creation process
for 1 day.
If you like to help us make a youtube movie of a noisecontroller track
played at a the most strange, funny or special place you can imagine.
The one who send the most funny movie will be invited!
Cu Soon!
NC.
Ik ga aan de slag..wrote:Wist je dat je een dag produceren met Noisecontrollers kan winnen??Bron: Noisecontrollers.nlAs you all know noisecontrollers is all about passion for producing
hardstyle.
We would like U to join us in the studio and be part of the creation process
for 1 day.
If you like to help us make a youtube movie of a noisecontroller track
played at a the most strange, funny or special place you can imagine.
The one who send the most funny movie will be invited!
Cu Soon!
NC.
Het klinkt leuk zon dag producen maar je moet niet denken dat je aan tracks ofzo gaat werken. Ik ben zelf wel eens bij pro's geweest om ff wat te kloten in de studio, verschil is dat ik daar vaker heen ga. Wil je een keer zoiets doen met ze moet je 1 toch echt wel wat ervaring hebben en ze zodanig aan kunnen spreken dat ze je nog een keer vragen. Ik denk dat het gwn een soort dagje meelopen is bij fusion en een beetje in hun studio kijken enzo.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Welke Twitter komt dat vandaan? Want hij staat niet op die van Q-Dance..
Dat we niet weer hetzelfde grapje krijgen als de vorige keer met Defqon Australië vorig jaar..
edit: gevonden! http://twitter.com/HordernPavilion
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ja natuurlijk is het gewoon een dagje meelopen!wrote:Het klinkt leuk zon dag producen maar je moet niet denken dat je aan tracks ofzo gaat werken. Ik ben zelf wel eens bij pro's geweest om ff wat te kloten in de studio, verschil is dat ik daar vaker heen ga. Wil je een keer zoiets doen met ze moet je 1 toch echt wel wat ervaring hebben en ze zodanig aan kunnen spreken dat ze je nog een keer vragen. Ik denk dat het gwn een soort dagje meelopen is bij fusion en een beetje in hun studio kijken enzo.
Tis gewoon een soort kijkje in de fusion keuken
Lijkt me vetwrote:Ja natuurlijk is het gewoon een dagje meelopen!wrote:Het klinkt leuk zon dag producen maar je moet niet denken dat je aan tracks ofzo gaat werken. Ik ben zelf wel eens bij pro's geweest om ff wat te kloten in de studio, verschil is dat ik daar vaker heen ga. Wil je een keer zoiets doen met ze moet je 1 toch echt wel wat ervaring hebben en ze zodanig aan kunnen spreken dat ze je nog een keer vragen. Ik denk dat het gwn een soort dagje meelopen is bij fusion en een beetje in hun studio kijken enzo.
Same here, maar kep een lastig uit te voeren id denk ikwrote:Lijkt me vetwrote:Ja natuurlijk is het gewoon een dagje meelopen!wrote:Het klinkt leuk zon dag producen maar je moet niet denken dat je aan tracks ofzo gaat werken. Ik ben zelf wel eens bij pro's geweest om ff wat te kloten in de studio, verschil is dat ik daar vaker heen ga. Wil je een keer zoiets doen met ze moet je 1 toch echt wel wat ervaring hebben en ze zodanig aan kunnen spreken dat ze je nog een keer vragen. Ik denk dat het gwn een soort dagje meelopen is bij fusion en een beetje in hun studio kijken enzo.
De grote feesten komen nu ook naar Australië?
Daarom, voor de moeite die je ervoor moet doenwrote:Same here, maar kep een lastig uit te voeren id denk ik
Laat eens een nummer van je horen dan... Grote verhalen van je hier, nu ben ik nieuwsgierigwrote:
Daarom, voor de moeite die je ervoor moet doenIk pleeg een telefoontje en ik kan ook een dag meelopen dus voor mij geen optie dit hele gedoe
Samewrote:Laat eens een nummer van je horen dan... Grote verhalen van je hier, nu ben ik nieuwsgierigwrote:
Daarom, voor de moeite die je ervoor moet doenIk pleeg een telefoontje en ik kan ook een dag meelopen dus voor mij geen optie dit hele gedoe
haha ik ben op dit moment bezig met drie tracks daar komen binnekort previews van op internet. Kan nog wel ffkes duren maar kwaliteit mag er dan ook zijn
Enne de tracks worden wsl gemasterd in de studio van outblast