Zatox
Dat hij Psycho draait
Mag die vaker doen hoor!
Mag die vaker doen hoor!
wtf
Hoorde dat ie 'm ook op Qountdown draaide, dus hij is er mee bezig!wrote:ZatoxDat hij Psycho draait
![]()
Mag die vaker doen hoor!
Haha, fail. Hij weet geeneens hoeveel mensen er zitten, gaat hij tellen. Je weet toch voor hoeveel mensen je het stuk hebt geschreven? :')wrote:View on YouTube
dan hoeft toch nog niet iedereen er te zitten?wrote:Haha, fail. Hij weet geeneens hoeveel mensen er zitten, gaat hij tellen. Je weet toch voor hoeveel mensen je het stuk hebt geschreven? :')wrote:View on YouTube
omg bij tatarola... heeee hoooo... t lijken net belgen... als dat in nederland maar geen hype word want ik kan er niet tegen.
Zoveel tijd er in steken en dan het gevoel geven dat je er amper aandacht aan heb besteed als je met zo'n anthem aan komt zettenwrote:View on YouTube
Ik vond die break pertang wel ubervet!wrote:View on YouTube
Tja kwa techniek zitten de meeste tracks wel goed in elkaar..wrote:zegt dan meer over jouw smaak dan het eindresultaat sinds, die track gewoon qua techniek uitstekend in elkaar zit.
wrote:Tja kwa techniek zitten de meeste tracks wel goed in elkaar..wrote:zegt dan meer over jouw smaak dan het eindresultaat sinds, die track gewoon qua techniek uitstekend in elkaar zit.Tenminste wel van bekende producers. Maar of je het een goede track vind is iets heel anders.
Ben benieuwd naar de hele dvd.wrote:http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 2D4A577676
Overigens alle dvd previews!
Benieuwd hoef je niet te zijn, je weet toch al wat het wordt. Van elke artiest 2+ minuten intro en daarna een paar hitjes die slecht aan elkaar gemixt zijn icm wat 'sfeerbeelden.' En natuurlijk nog wat backstage beelden..wrote:Ben benieuwd naar de hele dvd.wrote:http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 2D4A577676
:')wrote:Benieuwd hoef je niet te zijn, je weet toch al wat het wordt. Van elke artiest 2+ minuten intro en daarna een paar hitjes die slecht aan elkaar gemixt zijn icm wat 'sfeerbeelden.' En natuurlijk nog wat backstage beelden..wrote:Ben benieuwd naar de hele dvd.wrote:http://www.youtube.com/view_play_list?p ... 2D4A577676
Die previews zijn wel degelijk een veels te lang intro + hitjes hoor.wrote:Kijk gewoon de previews eens... het is niet puur intro met wat hitjes... de audio die eronder zit komen uit de livesets en de beelden die daarbij te zien zijn, zijn vaak de daadwerkelijke beelden met wat sfeershotswrote:Wat :') ? Kan je het ook beredeneren? Het is toch zo wat ik zeg of vindt jij iets anders? Zeg het dan op z'n minst duidelijk... Sfeershots zijn ook logisch want het gaat uiteindelijk om de sfeer van zo'n feest. Verder zit er ook een documentaire bij, making of the anthem, etc...
De audio komt uit de livesets, tja dat zijn dus hitjes. En ik zeg niet dat het puur intro is ik zeg 2+ minuten intro, dan heb je nog tijd voor wat muziek, dusn iet only intro. En verder bevestig je me alleen maar want ik zeg dat er sfeerbeelden zijn en wat backstage dingen.wrote:Kijk gewoon de previews eens... het is niet puur intro met wat hitjes... de audio die eronder zit komen uit de livesets en de beelden die daarbij te zien zijn, zijn vaak de daadwerkelijke beelden met wat sfeershotswrote:Wat :') ? Kan je het ook beredeneren? Het is toch zo wat ik zeg of vindt jij iets anders? Zeg het dan op z'n minst duidelijk... Sfeershots zijn ook logisch want het gaat uiteindelijk om de sfeer van zo'n feest. Verder zit er ook een documentaire bij, making of the anthem, etc...
zegt de 15jarige die er alles van kent :')wrote:omg bij tatarola... heeee hoooo... t lijken net belgen... als dat in nederland maar geen hype word want ik kan er niet tegen.