Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 37 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
556 posts member since 2009
last seen Dec 2023
Sorry dat ik he zeg maar wtf heeft dit nu met carnaval te maken :/ :P xd
Duidelijk een verschil tussen carnaval in Limburg (Venlo waar ik vandaan kom) en elders in het land :) (wat ik geen carnaval meer kan noemen).
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2008
last seen Nov 2014
ComingHard!RealHard! wrote:..ik door naar dit filmpje te kijken weer gruwelijk veel zin krijg in carnaval!
View on YouTube
Kan eigelijk ook niet meer wachten tot carnaval.
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Diageo wrote:Sorry dat ik he zeg maar wtf heeft dit nu met carnaval te maken :/ :P xd
Duidelijk een verschil tussen carnaval in Limburg (Venlo waar ik vandaan kom) en elders in het land :) (wat ik geen carnaval meer kan noemen).
Tja.. iedereen zo zijn ding he!
Ik zou het niet vol kunnen houden, 4 dagen van die fanfare muziek! :P
S
Hardtraxxer
632 posts member since 2009
last seen Nov 2012
Wist je dat het monteren bij deze clip echt super slecht gedaan is?

De Psyko Punkz zingen mee met de lyrics, en het geluid is veel eerder.. klopt niks van.

View on YouTube
S
Simizle wrote:Wist je dat het monteren bij deze clip echt super slecht gedaan is?

De Psyko Punkz zingen mee met de lyrics, en het geluid is veel eerder.. klopt niks van.

View on YouTube
Had 'm gezien ja en er klopte geen zak van :P.
Diageo wrote:Sorry dat ik he zeg maar wtf heeft dit nu met carnaval te maken :/ :P xd
Dit is de carnaval waar ik mee ben opgegroeid over de laatste jaren :P.
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
S
Dit is de carnaval waar ik mee ben opgegroeid over de laatste jaren :P.
D
Hardtraxx Veteran
3722 posts member since 2009
last seen Mar 2011
Simizle wrote:Wist je dat het monteren bij deze clip echt super slecht gedaan is?

View on YouTube
Wat een sfeerloos filmpje joh :/
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
In bijna alle filmpjes liep het geluid nie gelijk met het beeld.
Hardtraxx Elite
2452 posts member since 2010
last seen Jul 2013
Hopelijk ziet het er op de DVD een stuk beter uit anders is het weggegooid geld!!
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
jaa heel raar en slecht, terwijl het wel multicam gemonteerd is..
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
Heb ik ook wel vaak gehad met monteren van videos.. dan loopt het net iets uit synch en licht het aan de computer die soms blijft hangen, maar ik neem aan dat Q-dance het niet zo zal gaan verpesten.
Al moet ik wel zeggen dat het jammer is dat ze Indoctrination in stukjes hebben geknipt bij Zatox zijn set :mad:
Maar heb hem net toch nog besteld :P
Hardtraxx Beheerder
6141 posts member since 2008
last seen 37 minutes ago

Volgens mij heeft dat vrij weinig met monteren te maken.

Komt wel vaker voor dat filmpjes niet synchroom met het geluid lopen. Youtube (of Flash?) verneukt filmpjes maar al te graag ;)
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
vind jij het leuk dan om heel de carnaval naar die kut nederlandstalige herrie te luisteren? ik kan het wel 1 avondje aanhoren maar ik ga liever naar een hardstyle feest. het is nog wel gewoon carnaval vieren want er worden nog gewoon wagens gemaakt en verkleed, veel bier gezopen en lol gemaakt. dat is toch waar carnaval om draait en dan maakt het toch niet heel veel uit wat voor muziek er gedraaid word?
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Wist je dat dat intro van PP bij Qlimax echt gruwelijk sick is!? :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Maximum wrote:Wist je dat dat intro van PP bij Qlimax echt gruwelijk sick is!? :thumbsup:
Klopt, was echt dik. Kon er ook goed op los gaan. :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1851 posts member since 2009
last seen Jan 2014
Jor-D wrote:

Volgens mij heeft dat vrij weinig met monteren te maken.

Komt wel vaker voor dat filmpjes niet synchroom met het geluid lopen. Youtube (of Flash?) verneukt filmpjes maar al te graag ;)
Ja en met name youtube.... Af en toe om gek van te worden >.< Heb wel eens een eigen nummer willen uploaden maar dat mocht niet omdat ik niet de rechtmatige eigenaar was..... :')
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Mad Dog:

Get ready to unleash your madness...Tomorrow all the info of my album will be announced...!!

On 18 March 2011, there will be a release party of the new album of Mad Dog in Time Out, Gemert, Holland.
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
Bass modulators bij scantraxx zit ;) zie Twitter van dozer :)
Hardtraxx Addict
1629 posts member since 2010
last seen Jan 2014
WZY wrote:Bass modulators bij scantraxx zit ;) zie Twitter van dozer :)
Was al bekend :P
Donateur
4055 posts member since 2009
last seen Sep 2023
View on YouTube

Haha.
Hardtraxx Veteran
10779 posts member since 2009
last seen May 2023
Op dumpert gooien die hap :worship:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Grappig xd
Hardtraxxer
81 posts member since 2011
last seen Jul 2011
Dakpan wrote:Mad Dog:

Get ready to unleash your madness...Tomorrow all the info of my album will be announced...!!

On 18 March 2011, there will be a release party of the new album of Mad Dog in Time Out, Gemert, Holland.
Dit album moet wel goed worden :yay:
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Teknizion wrote:View on YouTube

Haha.
Echt heel vet!
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hahaha, lijp. :P