Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:09 

Hardtraxx Addict

beter maken ze hun borst maar nat, want er komen wel ff flink wat meer mensen dan 40000 die kant op :P Bovendien moeten ze niet zeiken, zoals gezegd lijkt me dat lowlands dan meer voor overlast zorgt aangezien dat ook nog eens meerdere dagen is. Defqon is gewoon op redelijk tijd weer afgelopen en komop 1 dag van de 365 waar je ff een klein beetje hardstyle hoort in je bungalow parkje....
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:37 

Hardtraxx Veteran

Echt wat zijn die gasten daar een stel zeikers zeg! Lowlands, 3 dagen? Defqon 12 uur, beginnen ze te zeuren... Waarom gunnen ze die (ik denk rond de 50/55.000 man) niet gewoon een dagje plezier, echt zwaar sip >.<
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 21:45 

Hardtraxxer

laat maar >.<
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:43 

Hardtraxx Veteran

Pulse & Rems met zijn 2e 2-Sidez gaan doen ;)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:55 

Hardtraxx Elite

Timmer schreef:

was al langer bekend hoor stijn :P
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Timmer schreef:

Oh, ik moet minder gaan werken denk ik :D
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:30 

SoundTunerZ schreef:
beter maken ze hun borst maar nat, want er komen wel ff flink wat meer mensen dan 40000 die kant op :P Bovendien moeten ze niet zeiken, zoals gezegd lijkt me dat lowlands dan meer voor overlast zorgt aangezien dat ook nog eens meerdere dagen is. Defqon is gewoon op redelijk tijd weer afgelopen en komop 1 dag van de 365 waar je ff een klein beetje hardstyle hoort in je bungalow parkje....

Is ook ieder jaar hier weer met Decibel. De hele tilburgse editie van Brabants Dagblad is dan geweid aan klachten >.<.

Timmer schreef:
RobertV schreef:
Timmer schreef:

Oh, ik moet minder gaan werken denk ik :D

Was al best lang bekend hoor ;)
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:37 

Artiest

SoundTunerZ schreef:

Je vergeet het feit dat deze mensen op "vakantie" zijn en hier niet om vragen?

Verder is het voor jouw 1 dagje maar er is veel meer te doen dan alleen Defqon het hele jaar door. Kan me best voorstellen dat als er wederom een nieuw iets bijkomt dat het voor zo'n mensen vervelend is.

Maar zoals het wederom in de media komt wordt het allemaal wss veel erger gemaakt dan het daadwerkelijk is.
Bericht Geplaatst op 08 jan 2011 23:49 

Hardtraxx Elite

Nego schreef:
SoundTunerZ schreef:

Verder is het voor jouw 1 dagje maar er is veel meer te doen dan alleen Defqon het hele jaar door. Kan me best voorstellen dat als er wederom een nieuw iets bijkomt dat het voor zo'n mensen vervelend is.

Maar zoals het wederom in de media komt wordt het allemaal wss veel erger gemaakt dan het daadwerkelijk is.

Nouja mij boeit het niet zoveel hoor :) Slaap er geen seconde minder om als defqon niet doorgaat.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 00:27 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
Nego schreef:
SoundTunerZ schreef:

Nouja mij boeit het niet zoveel hoor :) Slaap er geen seconde minder om als defqon niet doorgaat.

Jij komt er ook nog niet binnen...
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 00:30 

Hardtraxx Elite

marsiascout schreef:
RobertV schreef:
Nego schreef:

Jij komt er ook nog niet binnen...

Jij ook niet :kiss: Maar als ik er wel binnen kwam was ik nog liever naar decibel gegaan ;) Hoef ik tenminste niet te vechten om m'n kaarten en is veeeel dichterbij.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 01:31 

Hardtraxxer

A-Lusion:
After a few years I decided to say goodbye to my current website. More information on this soon! Will be really cool!
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 10:45 

Donateur

zeikerds daar in flevoland. :thumbdown:

anders maar defqon1 na hilvarenbeek :whistle:

voor decibel is het ook een mooie lokatie
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 11:22 

Hardtraxx Elite

Lajsen schreef:
A-Lusion:
After a few years I decided to say goodbye to my current website. More information on this soon! Will be really cool!

Hmm, hij kan inderdaad wel ietsje beter, hoewel ik foutere websites gezien heb in de scene.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 12:18 

Aan het typen...

@KSwoosh, ik snap je probleem niet? Je luistert zelf ook altijd naar de hitlijstjes, al die sets die op elkaar lijken in de liveset sectie vind jij vet. Of mag er geen ouder werk gedraaid worden? Moeten we ieder feest 95% dezelfde platen + 1 nieuwe plaat luisteren :/
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 12:40 

Hardtraxx Addict

RobertV schreef:
Jij ook niet :kiss: Maar als ik er wel binnen kwam was ik nog liever naar decibel gegaan ;) Hoef ik tenminste niet te vechten om m'n kaarten en is veeeel dichterbij.

Weet ik. Ik bedoel alleen te zeggen dat als je 18 was waarschijnlijk anders zou praten.
Maar inderdaad Decibel. Het is dichterbij, makkelijker kaartjes halen, de line-up vond ik dit jaar beter, de stage vond ik beter. Voor mij is die keuze ook niet zo heel moeilijk.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 12:55 

al dat gezeik over Defqon 1. :list:
die 12 uur dat mensen last hebben van hardstyle,, maarja rock enso past meer door de beugel of wat dan ook..
heb zelf ook een tijd die rock/metal geluisterd en denk dat je daar toch meer last van hebt -.- al dat gesketter!
mensen kunnen toch wel 12 uur plezier gunnen voor de mensen die wel van Hardstyle/Hardcore houden..
en als Defqon 1. daar nieteens 12 uur kan staan dan vind ik dat Lowlands die 3 dagen ook ergens anders mag gaan houden als de mensen zoo 'erg' last hebben van de muziek..
maar ja zo denk ik erover. maar ik kan me er zoooo pissig om maken als dit gezeik komt
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat.... ik helemaal genoeg heb van het vergelijken van nummers?
Dat je bij een nummer ziet staan: "deze lijkt zooo veel op dat nummer".
Als het nou regelrecht van een ander nummer afkomt, oké.
Maar bij nummers waar 1 deel een beetje hetzelfde klinkt, gelijk zeggen: 'dit is gewoon dat nummer' :sick:

Moest er even uit :$
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Wist je dat.... ik helemaal genoeg heb van het vergelijken van nummers?
Dat je bij een nummer ziet staan: "deze lijkt zooo veel op dat nummer".
Als het nou regelrecht van een ander nummer afkomt, oké.
Maar bij nummers waar 1 deel een beetje hetzelfde klinkt, gelijk zeggen: 'dit is gewoon dat nummer' :sick:

Moest er even uit :$

Er is ook een offtopic plekje waar je je irritaties kwijt kan. :$
Waar je met de mensen er over kan praten, elkaar steunen, en elkaar troosten.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:47 

Hardtraxx Veteran

:cry:
Is wel hardstyle-gerelateerd, dus ik dacht dat ik het beter hier neer kon zetten.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:48 

Hardtraxx Addict

DarkSymphony schreef:
al dat gezeik over Defqon 1. :list:
die 12 uur dat mensen last hebben van hardstyle,, maarja rock enso past meer door de beugel of wat dan ook..
heb zelf ook een tijd die rock/metal geluisterd en denk dat je daar toch meer last van hebt -.- al dat gesketter!
mensen kunnen toch wel 12 uur plezier gunnen voor de mensen die wel van Hardstyle/Hardcore houden..
en als Defqon 1. daar nieteens 12 uur kan staan dan vind ik dat Lowlands die 3 dagen ook ergens anders mag gaan houden als de mensen zoo 'erg' last hebben van de muziek..
maar ja zo denk ik erover. maar ik kan me er zoooo pissig om maken als dit gezeik komt

Bij Decibel is het toch ook elk jaar dat er niet veel klachten uit de buurt, maar een paar dorpen verderop komen? Om 11 uur is het afgelopen, wat maakt het uit. Ik weet 100% zeker dat zij ook wel eens iets doen waar wij last van hebben. Je moet anderen ook 1 dag plezier gunnen.
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
:cry:
Is wel hardstyle-gerelateerd, dus ik dacht dat ik het beter hier neer kon zetten.

Wacht maar, ik loop wel even met je mee.
Pak mn hand maar vast, dan help ik je de weg te vinden...
off-topic/irritatiemomentjes-t11578.html
:P
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 14:58 

Donateur

... Er binnenkort wat gaat gebeuren met Luna & Deepack - More Power? Dit zegt Deepack tegen mij via twitter :)
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 15:15 

Hardtraxxer

Teknizion schreef:
... Er binnenkort wat gaat gebeuren met Luna & Deepack - More Power? Dit zegt Deepack tegen mij via twitter :)

Nice!
Hopenlijk maken ze er nog een paar! :bomb:
Bericht Geplaatst op 09 jan 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat ze in Italië gewoon stil staan als Psycho word gedraait :')

Vorige  1 ... 645, 646, 647, 648, 649, 650, 651 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen