waarom zouden ze niet gewoon onder zelfde naam doorgaan, ze switchen alleen van label...
noisecontrollers is niet © Fusion records
noisecontrollers is niet © Fusion records
wrote:Nu snap ik deze tweet van Headhunterzhttp://www.youtube.com/watch?v=POm-YV8klOs Great memories
Ja, vind Wildstylez er toch wel met een paar andere artiesten (A2records) echt uitspringen boven de rest.wrote:Heb ook al de geruchten gehoord. Beiden zijn toch anders dan hun eigen label op een of andere manier.
Ik wens ze allebei heel veel succes!
Looking forward to Qlimax tonight! Can't wait to hear the new collab with Wildstylez "Breathe" through tonights soundsystem!
Fausto toch?wrote:Ik hoop echt niet op zo'n KUT radio commentator vannacht.
Ja, Fausto heeft een redelijk relaxte stem en praat sowieso nooit door de guestmixes heen van zijn showwrote:Fausto toch?wrote:Ik hoop echt niet op zo'n KUT radio commentator vannacht.
Jack van Gelder: "Ik heb zo'n gevoel dat we naar de volgende act gaan. D-Block aan de bal, speelt de bal naar S-Te-Fan, die schiet de bal naar voren, Psyko Punkz, PSYKO PUNKZ! PSYKO PUNKZ! JAAAAAAHHH PSYKO PUNKZ!!"wrote:Ik hoop echt niet op zo'n KUT radio commentator vannacht.
Hij MOET wel praten. Je moet er niet te veel aandacht aan besteden. Het blijft een live-event waarin een hoop nieuwe zooi gedraaid word. Die nieuwe tracks moeten of gecoverd worden met een sample of met gepraat van een host. Zou me dus niet te veel gaan verheugen.wrote:Ja, Fausto heeft een redelijk relaxte stem en praat sowieso nooit door de guestmixes heen van zijn showwrote:Fausto toch?wrote:Ik hoop echt niet op zo'n KUT radio commentator vannacht.Hopen dat, dat vanavond ook zo is.
Dei bal van Kaboom @ In Qontrol zou hier toepasselijk zijnwrote:Jack van Gelder: "Ik heb zo'n gevoel dat we naar de volgende act gaan. D-Block aan de bal, speelt de bal naar S-Te-Fan, die schiet de bal naar voren, Psyko Punkz, PSYKO PUNKZ! PSYKO PUNKZ! JAAAAAAHHH PSYKO PUNKZ!!"wrote:Ik hoop echt niet op zo'n KUT radio commentator vannacht.
Snap ik, gelukkig is het dan niet Jeff-E.wrote: Hij MOET wel praten. Je moet er niet te veel aandacht aan besteden. Het blijft een live-event waarin een hoop nieuwe zooi gedraaid word. Die nieuwe tracks moeten of gecoverd worden met een sample of met gepraat van een host. Zou me dus niet te veel gaan verheugen.
Haha vet! Maar er staat Tillt? Huh??
bring the fucking noise gek
Chris One is gesigned bij Tillt.wrote: Haha vet! Maar er staat Tillt? Huh??
Bij Theracords weg of .. ?wrote:Chris One is gesigned bij Tillt.wrote: Haha vet! Maar er staat Tillt? Huh??
Zat ie daar dan?wrote:Bij Theracords weg of .. ?wrote:Chris One is gesigned bij Tillt.wrote: Haha vet! Maar er staat Tillt? Huh??
Zat ie daar dan?[/quote]wrote:Bij Theracords weg of .. ?wrote:Chris One is gesigned bij Tillt.wrote: Haha vet! Maar er staat Tillt? Huh??