Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 3078  Volgende
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 13:56 

Ben blij dat jullie de gehele situatie weten, dus ook dat dit eerste keer Qlimax wordt voor G. Als liefhebber moet je alle Q-dance feesten gehad hebben!

Je hoeft ook niet altijd vantevoren te springen, tijdens gaat het toch wel goed in 80% van de gevallen!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:06 

Hardtraxxer

Citaat:
Achja ik hoef me niet zorgen te maken dat ik morgen al te veel spierpijn heb. Pavelow, Stephanie, Psyko Nerds wordt gewoon stilstaan.

Ik wil de hele nacht een camera op jou gericht! Zeker dat jij los gaat als pavelow met wat super early klappers komt, en als het mee zit Stephanie daar mee door gaat.. Verkoop please je kaartje, ''dat volk wat stil staat hoef ik echt niet op de vloer te hebben'' zoals hier zo vaak gezegd wordt :whistle: :whistle:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:23 

Hardtraxx Addict

Psyko Punkz kunnen ook wel goede setjes neerzetten hoor :P
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:29 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Citaat:
Achja ik hoef me niet zorgen te maken dat ik morgen al te veel spierpijn heb. Pavelow, Stephanie, Psyko Nerds wordt gewoon stilstaan.

Ik wil de hele nacht een camera op jou gericht! Zeker dat jij los gaat als pavelow met wat super early klappers komt, en als het mee zit Stephanie daar mee door gaat.. Verkoop please je kaartje, ''dat volk wat stil staat hoef ik echt niet op de vloer te hebben'' zoals hier zo vaak gezegd wordt :whistle: :whistle:

+1, als je niet wilt ga dan ook niet.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

KickinAzz schreef:
Psyko Punkz kunnen ook wel goede setjes neerzetten hoor :P

Je moet er van houden ;) En ik vind het bij Psyko Punkz altijd erg vet! Vind hun nummers zeker altijd wel vet.
Als ze nou zelf eens dub-mixes maken :thumbsup: Maar op zo'n feest als Qlimax sta ik gewoon mee te schreeuwen hoor :$
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:31 

Hardtraxx Veteran

Oeps!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:41 

Hardtraxx Veteran

Struikrover schreef:
Citaat:

Als er een spectrum zou zijn met links dagjesmensen en rechts liefhebbers van de muziek dan zit ik uiterst rechts. Dat betekent ook dat ik losga op het moment dat er vet gedraaid wordt, en kritisch ben op het moment dat dit niet gebeurt. Ik weet uit ervaring dat Psyko Punkz gewoon niet mijn DJ's zijn. Zeker niet als het een live act is en ze dus hun hele set alleen maar eigen tracks draaien. Ik vind hun vocals verschrikkelijk en ieder nummer klinkt ongeveer hetzelfde. Pavelow draait denk ik geen early maar meer die dupstep shit, ik heb daar niks mee dus ook dat vind ik niks. Het is op zich nog best aan te horen maar op zon ritme kun je niet echt losgaan en het hoort imo ook totaal niet op een feest als Qlimax thuis. Stephanie voegt in mijn ogen weinig toe aan de line up, ze is geen slechte DJ maar ook geen artiest waarvoor ik naar een feest zou gaan. Ik weet niet wat ik van haar set kan verwachten. Als ze nieuwe Saifam shit gaat draaien dan is haar act qua sound vergelijkbaar aan die van TNT en voegt dat weinig toe. Dat zou dus 2x een soortgelijke act op de avond zijn. Als ze wat oudere tracks gaat draaien (2006-2008) dan zal ik beter in de stemming komen. Daarnaast ben ik sowieso niet echt een Saifam fan. Alhoewel ik het niet slecht vind en het van tijd tot tijd best kan waarderen. Ik heb een kaartje gekocht voor Qlimax omdat ik er nog nooit geweest ben en als liefhebber vind ik dat je alles gezien moet hebben. Ik had uiteraard gehoopt op een line-up die beter in mijn straatje zou passen, want ook Wildstylez, DBSTF, BH is leuk maar veel van hetzelfde. Sowieso is Brennan Heart een erg beperkte DJ die echt nooit een verassende trackkeuze heeft (Ik kan nu al niet wachten op Just As Easy). Wildstylez stond een jaar geleden vrij hoog op mijn lijstje maar na zijn dramatische Defqon afsluiting is hij bij mij wat afgezakt. Zijn laatste tracks zijn wel redelijk dus dit wordt wel een leuk setje. DBSTF draaien over het algemeen redelijk gevarieerd en ze nemen ook risico's bij het mixen (Vooral D-Block) en dat kan ik waarderen.
Ik vind het belangrijk dat er tijdens een feest een goede opbouw is. Niks mis met melodietjes hardstyle maar hoe langer het feest duurt hoe bruter de muziek moet worden vind ik. Daarom vind ik het jammer dat er slechts 1 hardere artiest is geboekt (Zatox), want voor de rest is het eigenlijk allemaal mainstream.

Op het moment dat er vet gedraaid wordt zal ik zeker uit mijn dak gaan en dan zijn er niet veel mensen in de zaal die harder losgaan dan ik, maar als kritische luisteraar verwacht ik ook het een en ander van de DJ's on stage. Ik heb op dit moment gewoon geen hoge verwachtingen van de muziek die vanavond gaat komen, maar ben er van overtuigd dat ik me uitstekend zal gaan vermaken en dat er genoeg momenten komen waarop ik losga.

Zo dat was dan mijn nuancerende betoog!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

Wil me nergens mee bemoeien maar Pavelow heeft al een aantal keer aangegeven dat hij tracks van tot en met 2004 gaat draaien (hardstyle dus)
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:49 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:
Wil me nergens mee bemoeien maar Pavelow heeft al een aantal keer aangegeven dat hij tracks van tot en met 2004 gaat draaien (hardstyle dus)

Doe dat dan ook niet! :mad: Haha, je hebt wel gelijk. :innocent:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

tomb schreef:

Ah dat was bij mij niet bekend, in dat geval is dat al een stuk positiever, opwarmen met early of hardtrance vind ik wel prima!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:22 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
http://www.digitalage.nl/

Je was me net voor :evil:
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:27 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
http://www.digitalage.nl/

Van Wildstylez wel verrassend vind ik!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:27 

Hardtraxx Addict

Het wtf nieuws van de dag :P
Hun collab zal zeker ook gelijk hun eerste release worden
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:28 

Artiest

dit zag ik zeker niet aankomen...
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:29 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:

Ik ook zeker niet. ben wel heel benieuwd!
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:31 

Hardtraxx Elite

Verrassing van de dag.
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:32 

Hardtraxx Crew

Hoeksemad schreef:

Verrassing van de dag.

Idd, ben heel erg benieuwd.

Hardtraxx Veteran

Beter dat NC weg is bij Fusion, pasten er met hun sound van nu niet meer bij. Van Wildstylez vindt ik het wel verassend, had eerder verwacht dat NC naar Scantraxx ging oid..

Hardtraxxer

The Machine
Citaat:
Upcoming wednesday I will perform a guestmix on The Magic Show @q_dance @dancetunes radio @titamagicshow
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:34 

Artiest

dat nieuws valt in t niet bij dat van wildstylez en NC :$
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:37 

Hardtraxx Veteran

Nu snap ik deze tweet van Headhunterz
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=POm-YV8klOs Great memories
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:41 

Hardtraxx Veteran

idd ik ook niet maar toch wel heel erg benieuwd hierna

Hardtraxx Veteran

Wss eindelijk Pavelow releases nu, want die zit volgens Facebook ook bij dat label :)
Misschien vandaag op Qlimax nog meer nieuws?

Hardtraxx Veteran

Canyonree schreef:
The Machine
Citaat:
Upcoming wednesday I will perform a guestmix on The Magic Show @q_dance @dancetunes radio @titamagicshow

the machine :drool: ...erg benieuwd hierna
Bericht Geplaatst op 27 nov 2010 15:42 

Hardtraxxer

De track 'huh?' van Wildstylez is slechts het begin van deze nieuwe sound denk ik :) Samen met de voorliefde van Bas (en Arjan denk ik ook wel) voor vernieuwende sounds past dit geniaal bij elkaar.

Maar wat ik me afvraag.. gaan ze nog wel releasen onder Noisecontrollers en Wildstylez? Of gaan ze nu samen verder onder een aparte naam?
Vorige  1 ... 537, 538, 539, 540, 541, 542, 543 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen