Waar is Thera als je m nodig hebtwrote: Volgens partyflock wel. Dus daar zit/zat hij wel bij
Hij zat op Theracords, maar nu (ook) bij Tillt 
S
Ik denk niet dat Headhunterz dat doet, Ditital Age representeerd een andere sound dan wat HHZ produceert.wrote:Het zal me ook niets verbazen dat Headhunterz uiteindelijk ook bij Digital Age terecht komt..
Psycho/killshot previews very soooon!!

B
Hardtraxxer
252 posts member since 2010
last seen Feb 2013
Killshotwrote:Psycho/killshot previews very soooon!!
Ik zit me echt af te vragen wie er nog meer naar Digital Age gaan, Psyko Punkz misschien? 
M
Waar zijn ze nu heen dan?wrote:NC weg bij Fusion heerlijk
Heb je het nieuws niet gelezen dan?wrote:Waar zijn ze nu heen dan?wrote:NC weg bij Fusion heerlijk
M
Ah oke, nee was nog niet up to date 
Maakt niet uit hoor, kan iedereen gebeuren als die niet verder kijkt dan z'n neus lang is. 
M
Sorrywrote:Maakt niet uit hoor, kan iedereen gebeuren als die niet verder kijkt dan z'n neus lang is.
How are you enjoying #Qlimax2010? Nice pic of Stephanie's opening:

Grote Versie: http://twitpic.com/3atlk8/full
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
geil
Ziet er echt supervet uit
Maar vind het niet heel jammer dat ik er niet bij ben, ga ook al naar Loudness en Hard Bass en dan wordt het net iets te duur
Maar vind het niet heel jammer dat ik er niet bij ben, ga ook al naar Loudness en Hard Bass en dan wordt het net iets te duur
Gok van niet, die zit goed bij Scantraxx, heeft zn eigen Sublabel. Wildstylez werd elke keer maar ergens tussenin gepland: silver, reloaded, special.wrote:Het zal me ook niets verbazen dat Headhunterz uiteindelijk ook bij Digital Age terecht komt..
Idd ik hoop dat ze vooral ook nieuw talent gaan zoeken. De wat meer opkomende en nog onbekende namen. Dan kun je echt een sterk label creeeren naar mijn idee als je daar de sterke en creatieve producers tussenuit zoekt.wrote:Gok van niet, die zit goed bij Scantraxx, heeft zn eigen Sublabel. Wildstylez werd elke keer maar ergens tussenin gepland: silver, reloaded, special.wrote:Het zal me ook niets verbazen dat Headhunterz uiteindelijk ook bij Digital Age terecht komt..
Iedereen staat daar ook met zijn mobiel in zijn hand, wat een volk..wrote:How are you enjoying #Qlimax2010? Nice pic of Stephanie's opening:
Grote Versie: http://twitpic.com/3atlk8/full
En waar staat de DJ vraag ik me af, die kan je niet zien dat is wel zonde. Die stage van vorig jaar blijft zo vet!
De schermpjes van die telefoons worden ook met het jaar groter
Wildstylez eindelijk weg bij scantraxx, had al een tijdje het gevoel dat hij niet helemaal kon doen wat hij wilde bij scantraxx. Noisecontrollers boeien me vrij weinig nog. Ben blij dat ze bij Fusion weg zijn.
Wildstylez eindelijk weg bij scantraxx, had al een tijdje het gevoel dat hij niet helemaal kon doen wat hij wilde bij scantraxx. Noisecontrollers boeien me vrij weinig nog. Ben blij dat ze bij Fusion weg zijn.
D
weer plaats voor een hardere artiest dan NCwrote:De schermpjes van die telefoons worden ook met het jaar groter![]()
Wie zou naar Fusion moeten volgens jou dan?wrote:weer plaats voor een hardere artiest dan NCwrote:De schermpjes van die telefoons worden ook met het jaar groter![]()
D
goeie vraagwrote:Wie zou naar Fusion moeten volgens jou dan?wrote:weer plaats voor een hardere artiest dan NCwrote:De schermpjes van die telefoons worden ook met het jaar groter![]()
zou ik niet weten
Ik zou het persoonlijk erg vet vinden als Frontliner bij Fusion komt. Dan kun je weer tracks als Warphole van hem gaan verwachten.
Of Bioweapon, die hebben ook erg veel potentie
Of Bioweapon, die hebben ook erg veel potentie